Ekat treffit lässähti - vieläkö toivoa?
Ajattelin että jos täältä saisin kypsempiä vastauksia kuin suomi24:n trollaajilta. Mut kai niitä täälläkin on mutta ei siitä sen enempää, asiaan:
Olin eilen treffeillä yhen ihanan miehen kanssa. Aikaisemmin olen viestitellyt fb:n ja tekstiviestein hänen kanssaan kauan. Olimme keilaamassa, mutta koska maaseudulla asutaan, keilahallille on pitkä matka. Automatkat oli rehellisesti sanottuna ihan tuskaa, hiljaista.. Varsinkin matka takaisin kotiin, vaikka tiedän ko. miehen elämästä paljon ja meillä on yhtestäkin.
Keilaus oli kivaa, ja aika meni todella nopeasti (mikä oli harmi) eikä siinä niin tarvinnut miettiä sanomisia. Mies kertoi nukkuneensa edellisyönä todella vähän, niin toivon että se olisi syynä hänen hiljaisuuteen, tai sitten hän vain on ujo... Itse annoin ymmärtää et haluaisin tavata joskus uudestaan, hän vastasi siihen ihan myönteisesti että joo.
Mietin että miten saisin tänään häneltä kysyttyä et otettasko joskus uudestaan niin että ei olisi niin tavattoman kiusallisen hiljaista.. :D mies on luonteeltaan ihana (ja se hymy sekä ulkonäkö, ah) joten en halua että nämä ekat treffit tuhoaa tän. Olisiko ideoita että mitä seuraavilla treffeillä (jos hän sellaisille edes haluaa :s) olisi hyvä tehdä? Leffaan meneminen ei ainakaan ole sopiva, sielä pitää olla liikaa hiljaa eikä elokuvasta jälkeenpäin keskusteleminen kestä kauaa.
Itse olen 18v ja hän 21v jos sillä on mitään merkitystä.
Kommentit (79)
Hei Ap! Mulla on sellanen puolihiljainen mies. Eka ilta meni alkoholin voimalla, mutta toinen olikin jutunjuuren keksimistä. Alkukankeus kuitenkin helpotti hyvin pian kun mies alkoi luottaa minuun. Olemme nyt naimisissa ja meillä on 2 lasta.
Mun mielestä toi metsäretki on hyvä idea. Voit laittaa tekstarin, että lähtisitkö kanssani retkelle nyt kun ulkona on upea ilman. Ei sen kummempaa. Sitten pakkaat kattilan, vettä kahvin/teen keittämiseen, eväät jne mukaan. Kannattaa ottaa pari ylimääräistä muovikassia alusiksi.
Mä oon itse muutoin ihan puhelias, mutta automatkoilla en tykkää rupatella. Kuuntelisin mieluiten radiota ja keskittyisin ajamiseen.
[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 12:32"]
Hei Ap! Mulla on sellanen puolihiljainen mies. Eka ilta meni alkoholin voimalla, mutta toinen olikin jutunjuuren keksimistä. Alkukankeus kuitenkin helpotti hyvin pian kun mies alkoi luottaa minuun. Olemme nyt naimisissa ja meillä on 2 lasta.
Mun mielestä toi metsäretki on hyvä idea. Voit laittaa tekstarin, että lähtisitkö kanssani retkelle nyt kun ulkona on upea ilman. Ei sen kummempaa. Sitten pakkaat kattilan, vettä kahvin/teen keittämiseen, eväät jne mukaan. Kannattaa ottaa pari ylimääräistä muovikassia alusiksi.
Mä oon itse muutoin ihan puhelias, mutta automatkoilla en tykkää rupatella. Kuuntelisin mieluiten radiota ja keskittyisin ajamiseen.
[/quote]
Kiitoksia avustasi! Olen tässä miettinyt tota metsäretkeä ja päädyin siihen lopputulokseen että siellä saattaisi olla vielä vaikeampi keksiä jutun juurta kuin esimerkiksi hänen kotonaan jossa voisin tutkailla tyyliin hänen huonettaan ja poimia ympäristöstä puhuttavaa. :) Ja katsoo nyt huoliiko hän edes minua toisille treffeille :/
ap
Minusta tuo hänen vastauksensa kuulosti siltä, ettei hän halua nähdä uudelleen. Ei vain halua aivan suoraan sanoa. :/
[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 12:45"]
Minusta tuo hänen vastauksensa kuulosti siltä, ettei hän halua nähdä uudelleen. Ei vain halua aivan suoraan sanoa. :/
[/quote]
Sitä minäkin mietin, mutta hänen muut viestinsä ovat ristiriidassa sen kanssa, koska ne ovat liian ystävällisiä siihen nähden että jos hän haluaisi minusta eroon.
On kyllä maailman epäreiluinta laittaa toinen odottamaan ja toivomaan asioita. Pitäs heti sanoa että anteeksi, ei kiinnosta, heippa. Katsoo nyt kuinka käy.
ap
Sinä sen sanoit: mies käyttäytyy tavalla "maailman epäreiluinta". Antaisin olla.
Ai niin, olisi ehkä hyvä selittää vähän vielä taustoja lisäksi. Silloin kun ihan ekan kerran vihjailin että haluaisin tavata hänet, niin hän vetosi työkiireisiinsä ettei ehdi vielä. Meni aikaa, ennen kuin hän avautui fb:ssä: hän kertoi että miksi hän "ei osaa päättää mitä tekisi (siis mun suhteen)" syyksi hän kertoi sen että mä todennäköisesti muutan syksyllä pois (Olen abi -> yliopistoon/amk) Ilmeisesti hän ei halua kokea tavallaan sitä tuskaa et molemmat asuu eri paikkakunnalla satojen kilometrien päässä. Ilmeisesti kuitenkin perustelin sen verran hyvin, että hän parin päivän päästä pyysi elokuviin :3 Mielestäni välimatka ei ole ongelma, ellei siitä tee erikseen ongelmaa. Mies on todella ihana, en haluaisi päästää hänestä irti, niinkuin olen jo sata kertaa sanonut. :D
Mielestäni tästä katastrofitreffeistä ei oo suunta ku ylöspäin. Treffien kankeutta lisäsi varmaan vielä sekin että emme tavallaan tunne toisiamme kauhean hyvin, siis syvemmin kuin kolmen kuukauden juttelun fb/viestit välityksellä. Ja ensitapaamisemmekin oli kuin ällöromanttisesta elokuvasta. Selitän kyllä sen jos jotakuta kiinnostaa. :)
[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 12:56"]
Sinä sen sanoit: mies käyttäytyy tavalla "maailman epäreiluinta". Antaisin olla.
[/quote]
Niin, kaipa se järkevintä olisi, mutta kun en halua antaa olla :/
Voi ap... Kysyit, haluaako mies tavata uudestaan ja tämä vastaa, ettei tiedä ja että "pitää katella". Vaikuttaa kyllä aika vahvasti siltä, että mies ei syystä tai toisesta (enää) ole kiinnostunut, muttei halua sanoa sitä suoraan vaan hätäpäissään on vastannut jotain ympäripyöreää. Pitäisi toki antaa selvä vastaus, ettei toinen jää elättelemään turhia toiveita, mutta kuinka moni oikeasti tekee niin? Jos olisin sinä, laittaisin ehkä vielä yhden viestin tyyliin "olisi kiva nähdä taas uudestaan, voitaisiin vaikka mennä bilistä pelaamaan tai jotain, otathan yhteyttä, kun sinulle sopii" tms. Ja jos miehestä ei sen jälkeen kuuluisi mitään, antaisin asian olla.
[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 13:46"]
Voi ap... Kysyit, haluaako mies tavata uudestaan ja tämä vastaa, ettei tiedä ja että "pitää katella". Vaikuttaa kyllä aika vahvasti siltä, että mies ei syystä tai toisesta (enää) ole kiinnostunut, muttei halua sanoa sitä suoraan vaan hätäpäissään on vastannut jotain ympäripyöreää. Pitäisi toki antaa selvä vastaus, ettei toinen jää elättelemään turhia toiveita, mutta kuinka moni oikeasti tekee niin? Jos olisin sinä, laittaisin ehkä vielä yhden viestin tyyliin "olisi kiva nähdä taas uudestaan, voitaisiin vaikka mennä bilistä pelaamaan tai jotain, otathan yhteyttä, kun sinulle sopii" tms. Ja jos miehestä ei sen jälkeen kuuluisi mitään, antaisin asian olla.
[/quote]
kiitos vastauksestasi! :) No esimerkiksi itse teen niin, jos en näe suhteelle mahdollista jatkoa ilmoitan siitä mahdollisimman pian. :)
Voi ap, kyllä valitettavasti kuulostaa siltä, ettei hän ole kovin kiinnostunut sinusta. Keksit jatkuvasti ikään kuin selityksiä hänen innottomuudelleen, selittelet hänen puolestaan, mikä on tietenkin ymmärrettävää, jos itse on kovin ihastunut. Kyllä toinen tietää haluavansa nähdä toisen uudelleen, mikäli kiinnostusta on.
Etsi itsellesi uusi ihana kohde, kyllä niitä löytyy! :)
[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 14:05"]
Voi ap, kyllä valitettavasti kuulostaa siltä, ettei hän ole kovin kiinnostunut sinusta. Keksit jatkuvasti ikään kuin selityksiä hänen innottomuudelleen, selittelet hänen puolestaan, mikä on tietenkin ymmärrettävää, jos itse on kovin ihastunut. Kyllä toinen tietää haluavansa nähdä toisen uudelleen, mikäli kiinnostusta on.
Etsi itsellesi uusi ihana kohde, kyllä niitä löytyy! :)
[/quote]
Tiedän.. Noo eipä niitä ihania kovin montaa täällä päin kulje :/ ap
Nyt tarvitaan naisen oveluutta. Älä missään nimessä painosta tai säikytä miestä. Kokemuksesta tiedän, että silloin jäät yksin.
Jokaisen miehen sisällä asuu pieni remonttireiska, joiden itsetuntoa hivelee avunpyytäjä.
Pyydä APUA auton/pyörän/hyllyn tms. kunnostamiseen. Puuhastelette yhdessä ja samalla juttelette. Mutta tosiaan, älä painosta tai ole liian innokas.
[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 16:47"]
Nyt tarvitaan naisen oveluutta. Älä missään nimessä painosta tai säikytä miestä. Kokemuksesta tiedän, että silloin jäät yksin.
Jokaisen miehen sisällä asuu pieni remonttireiska, joiden itsetuntoa hivelee avunpyytäjä.
Pyydä APUA auton/pyörän/hyllyn tms. kunnostamiseen. Puuhastelette yhdessä ja samalla juttelette. Mutta tosiaan, älä painosta tai ole liian innokas.
[/quote]
oi sinä ovela kettu! ;) hyvä juoni, mutta mistä mä taion jotain kunnostettavaa ;O
ap
MITÄ. Anna jo olla. Todella epätoivoiselta alkaa jo kuulostaa.
[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 17:00"]
MITÄ. Anna jo olla. Todella epätoivoiselta alkaa jo kuulostaa.
[/quote]
niin olenkin.
ap
Pyörän venttiili tai jarrut...? Tuolin jalkoja pitää kiristää...?
up