Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä teillä on syy tällä palstalla norkoilimiseen

Vierailija
07.03.2014 |

olettehan kirjoitusten perusteella melkein kaikki akateenisesti sivistyneitä, hyvän työpaikan omaavia ihmisiä.

Teillä on aikaa ja varaa harrastaa lapsienne kanssa ja ruokkia siinä sivussa naapureidenkin lapset. Matkustelette paljon, mutta ilmeisesti matkakohteet ei kiinnosta koska aikanne kuluu vauvapalstalla.

Miten hoitelette siivouksen ja iltamenot,lapsenhoitaja tietysti riittää vaikka kuinka paljon.

Miten kestätte meitä köyhiä työttömiä joiden aika menee palstaillessa.

Kuten huomaatte, en ole sivistynyt ja olen tähän aikaan päivästä kännissä. Kerrankin.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ole akateeminen ja olen se paljon parjattu kotiäti niin ei työ ressaa ja koska lapset ovat jo isoja niin jää tätä ylimääräistä aikaa.

Koti kiiltää ja pyykitkin jo pyörii kuivurissa ja tyttö on poikakaverin luona ja poika on harkoissa niin voin laiskotella koneella ja syödä suklaata.

Ja jos saisin valita niin olisin etelän auringossa uima-altaalla mutta lasten koulun takia ei nyt pääse mihinkään.

Vierailija
2/5 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitan esseetä ja se on tylsää-

Vierailija
4/5 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten kanssa kotona. Nyt kokkaan, joten on mukavaa taustatouhua.

Vierailija
5/5 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon lassukka enkä voi puhua naisille muualla. Sit kans kestää hirveen kauan ku pitää poistaa keksit ja peukuttaa uudestaan omat viestit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi