Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

14-v tyttö tahtoo tavata nettitutun

Vierailija
12.05.2012 |

14-vuotias tyttäreni on jo pitkään tahtonut tavata erään nettituttunsa. Hän on 15-vuotias poika naapurikaupungista. He ovat tutustuneet netin kautta muutama kuukausi sitten. Tyttö on aika ujo, ja sanonut ettei uskalla tutustua poikiin livenä, joten on varsin iloinen pojan ehdotettua tapausta. Olen nähnyt pojan webbikameran kautta, joten siellä ei ole ketään 50v pedofiiliä, vaan on mukavan näköinen nuorimies. Tyttö sanoi ettei tahtoisi minua mukaan taapaamiseen, eikä hänellä ole ketään läheistä ystävääkään ketä kutsua mukaan, silloin kun hän pojan tapaisi. Poika pyysi tapaamista Kaisaniemen puistoon ensi perjantaiksi, mutta vasta seitsemän jälkeen illalla, sillä pojalla on pitkät sählytreenit sitä ennen. En tahtoisi kieltää tapaamista, sillä tyttö todella odottaa sitä, eikä hänellä muuten ole oikein ystäviä. Tapaamista ei kuulemma voi siirtää minnekkään lähemmäksi, sillä pojalla ei ole kuljetusmahdollisuutta, eikä hänellä ole ylimääräistä rahaa bussimatkoihin tällä hetkellä. Pystyisin hakemaan tytön kotiin vasta yhdeltätoista töiden iltavuron takia, mutta poika lupasi että he pääsisivät pojan luokse, ettei tarvitse olla pyörimässä ulkona Helsingissä perjantai-iltana.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai jos ei isä niin mummi, vaari, kummi, sinun paras ystäväsi tai jopa MLL:n hoitaja. Yksin Kaisaniemen puistoon ei 14v ujoa tyttöä päästetä tuntemattoman luokse, joita ei välttämättä ole paikalla 1 kpl vaan esim. 5 kpl. Tai sitten siirrätte tapaamista ajankohtaan, joka on turvallisempi.

Näin meidän kesken: 14v ikäisen tytön ei ole pakko tavata livenä ketään poikaa edes klo 19.00 jälkeen perjantaina. Viikko sinne tai tänne tai tapaaminen "tytön kotikulmilla" on parempi vaihtoehto.

Vierailija
2/10 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tekisin niin, että juttelisin ensin pojan vanhempien kanssa ja mä pyytäisin vaikka oman ystäväni mukaan, voi sitten vetäytyä taustalle jos hyvin menee.

Siellä on ihan valtava määrä teinejä kauniina perjantai-iltana, tosiaan se mahdollisuus on että vastassa on 20 pojan lauma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ketään tuttua mukaan, mutta ehdotin, josko vaikka mummi voisi tulla mukaan puistoon(itse en ehdi), mutta tyttö sanoi että he menisivät suoraa pojan kotiin tapaamisen jälkeen. Puisto on siis vain tapaamispaikka, josta he lähtisivät heti. Viikolla ei oikein ehtisi, sillä molemmilla on paljon koulua ja harrastuksia.

Vierailija
4/10 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntemattoman pojan luokse?

Vierailija
5/10 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ketään tuttua mukaan, mutta ehdotin, josko vaikka mummi voisi tulla mukaan puistoon(itse en ehdi), mutta tyttö sanoi että he menisivät suoraa pojan kotiin tapaamisen jälkeen. Puisto on siis vain tapaamispaikka, josta he lähtisivät heti. Viikolla ei oikein ehtisi, sillä molemmilla on paljon koulua ja harrastuksia.

Vierailija
6/10 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh, ei kyllä kannata päästää tapaamaan ainakaan Kaisaniemen puistoon...miksei jonnekin kahvilaan?

Vierailija
7/10 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin "Et tietenkään päästä"?

Itse tekisin kaikkeni sen eteen, että tyttö voisi kaverinsa tavata jos se on hänelle tärkeää. Ensimmäiseksi soittaisin pojan vanhemmille ja keskustelisin asiasta. Kysyisin osoitteen, ovatko koko ajan kotona jne. Riippuen vanhempien suhtautumisesta päättäisin, miten asiassa edetään.

Sitä pidän tytön haavoittuvuutta lisäävänä seikkana, jos hänellä ei oikein ole kavereita. Silloin hänelle voi tulla kiusaus miellyttää tuota poikaa hinnalla millä hyvänsä. Asiasta voisi olla hyvä keskustella etukäteen.

Samoin pojan kanssa keskustelisin web-kameran kautta etukäteen asiasta.

Vierailija
8/10 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että menet itse tai tytön isä menee siihen kulmille hengailemaan, ei tytölle tartte kertoa, että jompi kumpi teistä lähtee.

Missään nimessä ei pojan kotiin ainakaan vielä, näin ekalla kerralla!!!!

Kahvilaan tai muuhun julkiselle paikalle ok.

Poistut/isä poistuu kulmilta sitten, kun tilanne on katsastettu.

Luottaa voi toki lapseensa, mutta muihin ei.

Vierailija
9/10 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne ei sovi aikuisen naisenkaan mennä iltasella.Poliisit ja jopa osa kansanedustajista on varoitellut siitä,siellä tehdään raiskauksia,pahoinpitelyjä ja ryöstöjä todella paljon.

Ystäväni 15-vuotias poika hakattiin ja potkittiin siellä todella pahasti.

Pyydä sopimaan jonnekin muualle treffit.

Vierailija
10/10 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin "Et tietenkään päästä"?

Itse tekisin kaikkeni sen eteen, että tyttö voisi kaverinsa tavata jos se on hänelle tärkeää. Ensimmäiseksi soittaisin pojan vanhemmille ja keskustelisin asiasta. Kysyisin osoitteen, ovatko koko ajan kotona jne. Riippuen vanhempien suhtautumisesta päättäisin, miten asiassa edetään.

Sitä pidän tytön haavoittuvuutta lisäävänä seikkana, jos hänellä ei oikein ole kavereita. Silloin hänelle voi tulla kiusaus miellyttää tuota poikaa hinnalla millä hyvänsä. Asiasta voisi olla hyvä keskustella etukäteen.

Samoin pojan kanssa keskustelisin web-kameran kautta etukäteen asiasta.

Oudolta kuulostaa. Tämä ei ole curlingia vaan tervettä järkeä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi