Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä käynyt vauva esittäytymässä unessa ja

Vierailija
02.05.2012 |

missä vaiheessa raskautta?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole. :)

Unet eivät ole mitään taikaa vaan oman alitajunnan tuotteita. Itse pyrin raskausaikana tietoisesti olemaan asettamatta liikoja odotuksia vauva-ajalle ja siihen kuului myös se, etten liiaksi toivonut vauvalta mitään. Hän sai tulla sellaisena kuin on.

Vierailija
2/6 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä se oli pipariukko, välillä tinasotilas. Kerran myös aikuinen, tosi karvainen ja ruma mies, jota en pystynyt rakastamaan.

Onneksi syntyi ihan tavallinen suloinen poika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi unta, joissa minulla on kaksi lasta, tyttö ja poika. Poika on vanhempi ja vaalea ja tyttö nuorempi ja tumma. Nyt mulla on sellaiset :) Heidän odotusaikoinaan näin myös unet, joissa poika oli poika ja tyttö tyttö, vaikka ei etukäteen tiedetty kumpi on tulossa. Nyt sitten joku josta mulle ei unessa etukäteen kerrottu, on tulossa, siis kolmatta odotan :) Olen nähnyt kolme unta, että hoidan pientä poikaa - saas nähdä muutaman viikon päästä pitääkö paikkansa!

Vierailija
4/6 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee, mutta synnytystä edeltävänä yönä tummatukkainen tyttö kävi minua moikkaamassa. Nähtiin sitten illansuussa toisemme:))

Vierailija
5/6 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin unen jossa pieni poika tuli mua kadulla vastaan ja kysyi voiko tulla minun lapsekseni. Näytti paljon nykyisen aviomieheni pojalta, jonka olin tuossa vaiheessa jo tavannut - mulla ei kylläkään ollut mitään tietoa siitä että jonain päivänä synnyttäisin tälle pojalle veljen. Eli tänä päivänä mulla on parivuotias poika, josta todennäköisesti tulee varttuessaan aika pitkälti sen näköinen poju kuin mulle kävi unessa esittäytymässä.

Jossain vaiheessa ennen poikani syntymää (ja ennen raskauttakin siis) kylläkin näin unen, jossa mulle "luvattu" lapsi menikin toiseen, muistaakseni ruotsalaiseen perheeseen. Mun täytyi muistaakseni vielä itse viedä se lapsi sinne. Tuntui kauhealta ja herättyäni pelkäsin etten saakaan sitä ihanaa poikaa joka oli käynyt niin kauniisti kysymässä aikoinaan josko olisi tervetullut mun lapsekseni. Toisin kävi, onneksi!

Vierailija
6/6 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan alkuraskaudessa, myös anoppini näki samanlaisen unen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme