Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi pihtaat seksiä?

Vierailija
12.05.2012 |

Onko kyse jostain vallantunteesta?

Jos et vaan pidä seksiä tärkeänä, niin miksi kuvittelet että miehesi ajattelee samoin? Miksi et halua ilahduttaa miestäsi?

Onko seksielämänne ikinä toiminut?

Minne halusi katosivat? Onko muu elämäsi kunnossa?

Ihmettelen suuresti sitä, ettei omaa rakasta haluta helliä ja hyväillä vaan katsotaan omaksi oikeudeksi päättää se kuinka usein ja minkälaista seksiä on...

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on lapsia, uusioperheen myötä tupa täynnä, silti on aika aikaa maratonsessioille tai pikakiksautuksille. Ja ollaan odoteltu himojen laantumista suhteen vanhenemisen myötä, niin höpöhöpö, pahenee vaan :D

Mun vanhemmat oli tämmösiä. Voin kertoa että se näky syöpyy iäksi verkkokalvoille, kun yllättää vanhempansa näistä pikakiksautuksista keskellä päivää täydessä valossa. Ehkä yksi syy siihen miksi haluan että lapset on todellakin pois jaloista silloin kun jotain tapahtuu. Jotkuhan vissiin nauttii noista kiinnijäämisistä. Itse en.

Lukkojen takana, kylppärissä esim. eivät pääse näkemään. Yleensä lapset pihalla tuolloin, ja en tarvitse pikaisella välttämättä laueta, nautin muutenkin kuin seksistä, ei siinä tarvitse koko ajan laueta kuin tykki. Ja toisaalta, kun on aikaa kyllä mieheni pitää sillloin huolen että on ilotulitusta minullekkin. Kuitenkin, pystyn laukeamaan pikaisissakin, jos on härnätty koko päivän, tuhmilla tekstareilla ja tietyillä katseilla.

JA viikonloput, jolloin kaikki uusioperheen lapset ovat toisilla vanhemmillaan, on pyhitetty vain ja ainoastaan meille kahdelle ;)

Omia lapsia meillä ei ole.

Kyllä sitä aikaa löytyy, jos halua on. Ennemin 10 minsaa pikaseksiä, kuin 10 minsaa tyhjäntypistä keskustelua päivän kulusta.

Vierailija
2/28 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voin kyllä kertoa että meidän 3-vuotias ei odota rauhassa kymmentä minuuttia jos sulkeudun miehen kanssa kylppäriin. En kyllä pysty keskittymään seksiin jos toisella puolella ovea roikkuu itkevä lapsi rynkyttämässä ovea. Uloskaan tuota ei voi oikein yksin nakata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kyse tosiaan yleensä on ihan haluttomuudesta, ei mistään kiusallaan pihtaamisesta. Ja ainakin mulla on niin, että jos vasten tahtoani harrastan seksiä, niin voin olla varma että jatkossa haluan vielä vähemmän. Se on ihan ainutlaatuisen kamala tunne maata pantavana täysin haluttomana. Joskus on melkein itku tullut kun se tuntuu niin pahalta.

Olen joskus tästä asiasta keskustelupalstoilla puhunut, siis siitä miten se naisen haluttomuus voi tuntua naisesta itsestäänkin ihan karmealta ja pahalta. Se, että tuntee itsensä frigidiksi ja tuottaa toiselle pettymyksen. Monille miehille tämä on ollut AIVAN uusi juttu, eivät ole tulleet ajatelleeksikaan että nainen voisi sen niin kokea. Juuri tuo helvetin pihtaamispuhe on niin voimakasta ja valloillaan, että miehet kuvittelevat kaiken naisten haluttomuuden olevan jotain tahallista ja ilkeämielistä pihtaamista. Se on ihan ällistyttävää miten uutena ja ihmeellisenä asiana ja silmät avaavana uutisena tuo joillekin miehille tulee, että nainenkin voi kärsiä siitä omasta haluttomuudestaan. "Mitä häh, eikö se ookaan vallankäyttöä?". Ja kun nainen on naiselle susi, niin nämä "me pannaan 5 kertaa päivässä" -naiset tietenkin myös asettuu tämän pihtaamisdiskurssin taakse ja sieltä käsin sylkee haluttomuudesta kärsivien naisten päälle ja "parempina naisina" asettuvat miesten puolelle ilkeitä vallankäyttäjänaisia vastaan.

Mutta tuosta itse asiasta vielä... Suihinottoon on mulla pienempi kynnys ja sitä se enimmäkseen onkin, siis jos itseäni ei haluta niin voin ottaa suihin ettei toisen tarvi ihan ilman olla.

Yksi tekijä on sekin, että miestä himottaa aamulla ja mua lähinnä vituttaa aamulla. Ei todellakaan haluta silloin, se on mun muutenkin vähäisissä haluissani se kaikista vähiten halukas ajankohta. Illalla taas yleensä tulee katsottua telkkaria niin kauan että nukahtaa.

Yksi haluja vievä asia on kondomi. Jos olisi ihan himoissaan niin tuskin se haittaisi, mutta kun parhaimmillaankin on vain hiukan haluja niin se kortsun asentaminen aina keskeyttää sen tilanteen ja halut katoaa tai vähenee.

Ei ole helppoa...

Vierailija
4/28 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jota mieheni tekisi vaikka useita kertoja päivässä. Minusta minun ei myöskään kuulu alentua ja antaa vaan siksi kun mieheni haluaa useita kertoja päivässä. Meillä molemmat joustava. Ilahdutan miestäni ihan riittävästi =D silloin kun minäkin haluan.

Se että mies haluaa ja paljon?

Vierailija
5/28 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse ainakin hemmottelen ja hyväilen ja pidän emännän tarpeista huolta, mutta aina kun saan hänen tarpeet hoidettua hönen kiinnostus romahtaa...

itse en ole koskaan saanut orgasmia hänen kanssaan ja harvoin hän edes jaksaa yrittää.....emäntää ei oikeen edes kiinnosta koskaan käyttää käsiää jos häntä ei juuri silloin kiinnosta, että kyllä kaikkeni teen ja emännän käsissä on enkä saa oikeastaan mitään siitä koskaan irti, että paska neuvo

Vierailija
6/28 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat kertoa itsestäsi,kyllä on niin omituisella tavalla kirjotettu,ei muuta ku koita vaihtaa tapas pihi pillu.

Vierailija
7/28 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niin moni mies ei halua helliä ja hyväillä omaa rakasta vaan pitää omana oikeutenaan päättää, kuinka usein ja millaista seksiä on. Eli eletään täysin miehen ehdoilla, vaikka oikeassa seksissä on kaksi tasa-arvoista kumppania.

Jos mies ei pidä seksissä toisen huomioonottamista tärkeänä, miksi naisen tulisi alistua miehen tarpeiden tyydyttämiseen? Parasta seksiä ja useimmin saavat miehet, joille nainen on muutakin kuin sopivankokoinen reikä.

Vierailija
8/28 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti mieheni on sitä lajia, joka haluaa että minäkin haluan, joten asia ei kuittaannu vain "antamalla". Monelle miehellehän se on aivan sama onko nainen mukana vai ei. Jos jomman kumman ei tee mieli niin ei tapahdu mitään. Siihen voi kyllä jonkun verran vaikuttaa, mutta ainakaan itselläni kaikkein toimivin tapa ei ole ruikuttaminen ja siihen vetoaminen että minun nyt vain pitäisi toisen mieliksi.

Vierailija
9/28 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jota mieheni tekisi vaikka useita kertoja päivässä. Minusta minun ei myöskään kuulu alentua ja antaa vaan siksi kun mieheni haluaa useita kertoja päivässä. Meillä molemmat joustava. Ilahdutan miestäni ihan riittävästi =D silloin kun minäkin haluan.

Vierailija
10/28 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti mieheni on sitä lajia, joka haluaa että minäkin haluan, joten asia ei kuittaannu vain "antamalla". Monelle miehellehän se on aivan sama onko nainen mukana vai ei. Jos jomman kumman ei tee mieli niin ei tapahdu mitään. Siihen voi kyllä jonkun verran vaikuttaa, mutta ainakaan itselläni kaikkein toimivin tapa ei ole ruikuttaminen ja siihen vetoaminen että minun nyt vain pitäisi toisen mieliksi.

Ihan täsmälleen sama tilanne täällä. Minun tekee mieli harvemmin kuin miehen, ja minä itse asiassa olisin valmis pikapanoihin valmisteluitta ja liukuvoiteen kanssa aina silloin tällöin (saan siitä pikkaisen kicksejä) mutta mies ei sitten haluakaan jos ei saa ensin todisteita että minäkin olen kiihottunut (eli minun pitää kostua kunnolla).

Mutta en kyllä oikein ymmärrä tuota ap:n asennettakaan, millä lailla hän ajattelee että seksi hoidetaan jos toista ei vain haluta? Juuri noinko, liukuvoiteilla??

Vierailija
11/28 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos huomaa, että en halua. Ei siitä mitään tule, että minä vaan annan siksi että "ilahdutan´" miestäni. Herran jestas miten lapsellinen ajatusmaailma sinulla on

Vierailija
12/28 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluan että nainenkin haluaisi. Naiseni ei halua seksiä juuri koskaan. Koska 90% kerroista saan pakit en enää koskaan ehdottele seksiä. Naiseni saa sitä ehdotella kun haluaa ja jotain kerran kuussa ehdotteleekin. Samaan lauseeseen kuuluu usein "pikaisesti" tai "nopeasti". Samoin saattaa sanoa että "antaa vaikka ei ole kiinnostunut". Ns. sääliseksiä siis. Ei kiitos.

Vierailija
13/28 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä noita seksikertoja vähentää kyllä aika rankasti myös aikataulut. Itse haluaisin yleensä aamulla tai päivällä, illalla väsyttää niin että en vain todellakaan pääse tunnelmaan. Aamulla on lapsi siinä ja päivät on töitä. Mitään viikonloppumatkoja emme ole päässeet tekemään, kun ei ole lapselle ollut sellaista hoitopaikkaa että viitsisi jättää yön yli. Voisin kyllä tosiaan miehen mieliksi "antaa" iltaisin, mutta miestä ei tosiaan kiinnosta panna puoliunessa olevaa.

Vierailija
14/28 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mäikn ennen halusin. Sitten meidän seksi vaan muuttui nin surkeaksi ja mies satutti mua kerran toisensa jälkeen, vaikka yritin puhua ja neuvoa ja kädestä pitäen opastaa, mut se ei välittänyt. Se haluaa seksiä nykyään aina keskellä yötä tai aamuisin, kun mä vielä nukun ja ruumis on ihan säästöliekillä, enkä pysty edes kostumaan. Tämän päälle se syyllistää siitä, että en ole valmiiksi märkä kun se haluaa.

Aikanaan ilahdutimn häntä mielelläni, kun homma vielä oli jotenkin vastavuoroista. Ei ole ollut pitkään aikaan, joten enpä minäkään enää viitsi.

Vierailija
15/28 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika harva ja aika harvoin. Kyse on oikeasti haluamisesta,tai haluttomuudesta.

Meillä on myös niin että en jaksa illalla myöhään.Minun pimppini menee nukkumaan jo tuossa 21 aikoihin, viikonloppuisin on vireämpää. Minunkaan miehelleni ei kelpaa "antoseksi".Hän ei halua sitä sillätavalla. Joskus suostuu kyllä siihen että otan suihin ja runkkaan, mutta jalkojenlevitysseksiin ei suostu. Ja minä en suostu teeskentelemään ja näyttelemään ja huohottamaan.Meillä taitaa silti olla molempia tyydyttävä seksielämä, mieheni kun ei ole enää nuorimmasta päästä,eikä muutenkaan sellainen että joka päivä pitäis saada, itseasiassa se on enemmän sellainen että miksi yleensä PITÄÄ saada jos ei haluta...ts sillä voi jöpöttää mutta ei ole muuten fiiliksiä. Me touhutaan joskus enemmän ja joskus vähemmän,riipuen töistä,väsymyksestä jms.Viime vkl touhuttiin enemmän, myös kerran autossa ja se oli ihanaa ;-)

Joskus minä pihtaan seksiä,kun olen loukkaantunut jostain.Luokkaantuneena ei huvata alkaa sekstailemaan vaikka pimppi olisikin sillä tuulella. Ei voi tuosta vain sysätä syrjään loukkauksia ja alkaa villipedoksi,ja sitten taas jatketaan riitaa tai mökötystä. Eipä ole vielä on/off-nappia keksitty. Luulen että näin useimmilla naisilla. Ei kyllä miehenikään tulee kutittelemaan kesken riitelyn.

Vierailija
16/28 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla käy teitä todella sääliksi.

Seksistä saa virtaa ja voimaa elämään.

Itsellä hyvä ja molempia osapuolia tyydyttävä seksielämä. Kummallakin hauskoja idiksiä vällyn alle, kumpikin hommassa mukana. Tavoitteena saada toiselle nautinto.

Ei tarvitse pikaisiin liukkaria, kun on toinen kiusoitellut pitkin päivää.

Tai kun laittaa kello 12 kuvan miehelle töihin seksiasu päällä, niin tietää että mies tulee sukkelaan kotio :D

Kyllä on lapsia, uusioperheen myötä tupa täynnä, silti on aika aikaa maratonsessioille tai pikakiksautuksille. Ja ollaan odoteltu himojen laantumista suhteen vanhenemisen myötä, niin höpöhöpö, pahenee vaan :D

Vierailija
17/28 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla käy teitä todella sääliksi.

Seksistä saa virtaa ja voimaa elämään.

Itsellä hyvä ja molempia osapuolia tyydyttävä seksielämä. Kummallakin hauskoja idiksiä vällyn alle, kumpikin hommassa mukana. Tavoitteena saada toiselle nautinto.

Ei tarvitse pikaisiin liukkaria, kun on toinen kiusoitellut pitkin päivää.

Tai kun laittaa kello 12 kuvan miehelle töihin seksiasu päällä, niin tietää että mies tulee sukkelaan kotio :D

Joo no voishan sitä tehdä niin kuin joku täällä palstalla, että kieltää lapsia nousemasta ylös viikonloppuisin ennen kymmentä. Sittenhän sitä voisi harrastaa maratooneja aamuisin. En vain halua pitää lastani nälässä että itse saisin seksiä. Tää nyt on tämmönen vaihe. Eiköhän sitä vielä joskus ole enemmän aikaa parisuhteellekkin.

Vierailija
18/28 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla käy teitä todella sääliksi. Seksistä saa virtaa ja voimaa elämään. Itsellä hyvä ja molempia osapuolia tyydyttävä seksielämä. Kummallakin hauskoja idiksiä vällyn alle, kumpikin hommassa mukana. Tavoitteena saada toiselle nautinto. Ei tarvitse pikaisiin liukkaria, kun on toinen kiusoitellut pitkin päivää. Tai kun laittaa kello 12 kuvan miehelle töihin seksiasu päällä, niin tietää että mies tulee sukkelaan kotio :D Kyllä on lapsia, uusioperheen myötä tupa täynnä, silti on aika aikaa maratonsessioille tai pikakiksautuksille. Ja ollaan odoteltu himojen laantumista suhteen vanhenemisen myötä, niin höpöhöpö, pahenee vaan :D

Pihtaamista ei ole ollut, eikä tule olemaankaan! Se on tahallisena mielestäni pahin loukkaus toista kohtaan - sivusta seuranneena olen nähnyt miten se syö paristuhdetta ja lopulta johtaa uskottomuuteen. Ja sitten pihtaava itkee toisen ilkeyttä....?

Onneksi meillä halut käy yksiin ja taidot millä toisen saa innostumaan vaikkei aina olisikaan laussa 100% mukana:D Parisuhteen ihanimpia asoita:) Paranee vain vanhetessaan...

Vierailija
19/28 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla käy teitä todella sääliksi. Seksistä saa virtaa ja voimaa elämään. Itsellä hyvä ja molempia osapuolia tyydyttävä seksielämä. Kummallakin hauskoja idiksiä vällyn alle, kumpikin hommassa mukana. Tavoitteena saada toiselle nautinto. Ei tarvitse pikaisiin liukkaria, kun on toinen kiusoitellut pitkin päivää. Tai kun laittaa kello 12 kuvan miehelle töihin seksiasu päällä, niin tietää että mies tulee sukkelaan kotio :D Kyllä on lapsia, uusioperheen myötä tupa täynnä, silti on aika aikaa maratonsessioille tai pikakiksautuksille. Ja ollaan odoteltu himojen laantumista suhteen vanhenemisen myötä, niin höpöhöpö, pahenee vaan :D

Kyllä seksistä saa virtaa ja voimaa, mutta ei kait siihen ole mitään järkeä ryhtyä jos ei haluta? Vai meinaatko että pitää kiksautella pitkin päivää muutenvaan?

Sitten kysymys: ehditkö saada aina orgasmin kun käytte jossain vaatehuoneessa tai muualla pikaisella? Jotkuthan tällaisesta saavat, minä en.Minun värkkini tarvitsee vähän enemmän kuin sen että kalu sisään muutama työntö ja se siinä. Kun me ihmiset ollaan hiukan erilaisia.Itselleni se pikainen merkitsee lähes aina just sitä että vain antaisin miehelle.Voihan se olla "kivaa", mutta siinäpä se sitten onkin. Meillä myös uusioperhe ja seksielämä tyydyttävää vaikka ei koko ajan hässitäkkään. Meillä lapset jo teini ikäisiä, ja minusta ne on tässä asiassa vaikeampia kuin pienet lapset,aina jotakin asiaa ja aina kulkevat sisään ja ulos ettei hetken rauhaa...

Sit toinen kysymys: miksi liukkarin käyttöä pidetään jotenkin luusereiden hommana ja pahana eli jos naisella ei luonnostaan voitelu toimieli pillu ei heti eka katseesta ole kuin niagaran putous ja joutuu pakosta käyttämään liukkaria niin onko se nyt jotenkin kamalaa?

Tästä vähän saa sellaisen käsityksen että naisella jolla ei koko ajan toosa ole märkänä niin ei tee mitään. Itse joudun käyttämään liukkaria aina, vaikka olisin kiihoittunut.Mulla ei omat riitä.Näin on ollut kohdunpoiston jälkeen vuodesta 2002. Ja vv ei vielä ole,joten siitä ei johdu.

Tästä saa myös sellaisen käsityksen että jos ei joka päivä tai monta kertaa päivässä sekstaile on jotenkin seksivammainen tai epänormaali- säälittävä. Ai niin- takes 2 to tango, eli jos mun kumppani ja minä ollaan tyytyväisiä ja meillä on ihan meidän omannäköinen seksielämä niin mitäs sitä säälittelet.

t 11

Vierailija
20/28 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vanhemmat oli tämmösiä. Voin kertoa että se näky syöpyy iäksi verkkokalvoille, kun yllättää vanhempansa näistä pikakiksautuksista keskellä päivää täydessä valossa. Ehkä yksi syy siihen miksi haluan että lapset on todellakin pois jaloista silloin kun jotain tapahtuu. Jotkuhan vissiin nauttii noista kiinnijäämisistä. Itse en.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme