Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi pihtaat seksiä?

Vierailija
12.05.2012 |

Onko kyse jostain vallantunteesta?

Jos et vaan pidä seksiä tärkeänä, niin miksi kuvittelet että miehesi ajattelee samoin? Miksi et halua ilahduttaa miestäsi?

Onko seksielämänne ikinä toiminut?

Minne halusi katosivat? Onko muu elämäsi kunnossa?

Ihmettelen suuresti sitä, ettei omaa rakasta haluta helliä ja hyväillä vaan katsotaan omaksi oikeudeksi päättää se kuinka usein ja minkälaista seksiä on...

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on etäinen, itsekäs ja vaativa. Ei herätä helliä tunteita. Maksulliseksi en ala.

Olen naimisissa, en mikään kodinkone.

Vierailija
22/28 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei näytä miestä kiinnostavan enkä jaksa olla aina tyrkytämässä...ei tupata jos ei tykätä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niin moni mies ei halua helliä ja hyväillä omaa rakasta vaan pitää omana oikeutenaan päättää, kuinka usein ja millaista seksiä on. Eli eletään täysin miehen ehdoilla, vaikka oikeassa seksissä on kaksi tasa-arvoista kumppania.

Jos mies ei pidä seksissä toisen huomioonottamista tärkeänä, miksi naisen tulisi alistua miehen tarpeiden tyydyttämiseen? Parasta seksiä ja useimmin saavat miehet, joille nainen on muutakin kuin sopivankokoinen reikä.

komppi!!

Vierailija
24/28 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niin moni mies ei halua helliä ja hyväillä omaa rakasta vaan pitää omana oikeutenaan päättää, kuinka usein ja millaista seksiä on. Eli eletään täysin miehen ehdoilla, vaikka oikeassa seksissä on kaksi tasa-arvoista kumppania.

Jos mies ei pidä seksissä toisen huomioonottamista tärkeänä, miksi naisen tulisi alistua miehen tarpeiden tyydyttämiseen? Parasta seksiä ja useimmin saavat miehet, joille nainen on muutakin kuin sopivankokoinen reikä.

Seksin saaminen ei lisäänny ollenkaan vaikka miten hellii naista. Tämän on lukemattomat miehet todennut.

Ei nainen muutu seksipedoksi vaikka sitä miten hellii, tekee kotityöt ja hoitaa lapset.

Vierailija
25/28 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jota mieheni tekisi vaikka useita kertoja päivässä. Minusta minun ei myöskään kuulu alentua ja antaa vaan siksi kun mieheni haluaa useita kertoja päivässä. Meillä molemmat joustava. Ilahdutan miestäni ihan riittävästi =D silloin kun minäkin haluan.

Se että mies haluaa ja paljon?

Naiset vaan tuntuu tämän unohtavan. Sitten valitetaan kun mies haluaa seksiä. Miehet haluavat paljon seksiä ja mitä erillaisempaa. Sen luulisi jo jokaisen naisen tajuavan. Miksi mennä yhteen jos ei niitä suostu antamaan?

Vierailija
26/28 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kyse tosiaan yleensä on ihan haluttomuudesta, ei mistään kiusallaan pihtaamisesta. Ja ainakin mulla on niin, että jos vasten tahtoani harrastan seksiä, niin voin olla varma että jatkossa haluan vielä vähemmän. Se on ihan ainutlaatuisen kamala tunne maata pantavana täysin haluttomana. Joskus on melkein itku tullut kun se tuntuu niin pahalta.

Olen joskus tästä asiasta keskustelupalstoilla puhunut, siis siitä miten se naisen haluttomuus voi tuntua naisesta itsestäänkin ihan karmealta ja pahalta. Se, että tuntee itsensä frigidiksi ja tuottaa toiselle pettymyksen. Monille miehille tämä on ollut AIVAN uusi juttu, eivät ole tulleet ajatelleeksikaan että nainen voisi sen niin kokea. Juuri tuo helvetin pihtaamispuhe on niin voimakasta ja valloillaan, että miehet kuvittelevat kaiken naisten haluttomuuden olevan jotain tahallista ja ilkeämielistä pihtaamista. Se on ihan ällistyttävää miten uutena ja ihmeellisenä asiana ja silmät avaavana uutisena tuo joillekin miehille tulee, että nainenkin voi kärsiä siitä omasta haluttomuudestaan. "Mitä häh, eikö se ookaan vallankäyttöä?". Ja kun nainen on naiselle susi, niin nämä "me pannaan 5 kertaa päivässä" -naiset tietenkin myös asettuu tämän pihtaamisdiskurssin taakse ja sieltä käsin sylkee haluttomuudesta kärsivien naisten päälle ja "parempina naisina" asettuvat miesten puolelle ilkeitä vallankäyttäjänaisia vastaan.

Mutta tuosta itse asiasta vielä... Suihinottoon on mulla pienempi kynnys ja sitä se enimmäkseen onkin, siis jos itseäni ei haluta niin voin ottaa suihin ettei toisen tarvi ihan ilman olla.

Yksi tekijä on sekin, että miestä himottaa aamulla ja mua lähinnä vituttaa aamulla. Ei todellakaan haluta silloin, se on mun muutenkin vähäisissä haluissani se kaikista vähiten halukas ajankohta. Illalla taas yleensä tulee katsottua telkkaria niin kauan että nukahtaa.

Yksi haluja vievä asia on kondomi. Jos olisi ihan himoissaan niin tuskin se haittaisi, mutta kun parhaimmillaankin on vain hiukan haluja niin se kortsun asentaminen aina keskeyttää sen tilanteen ja halut katoaa tai vähenee.

Ei ole helppoa...

Avioliitossa pitää tehdä asioita mistä ei itse pidä. Luuletko että miehiä kiinnostaa suurin osa mitä he joutuvat naisten kanssa tekemään? Ei todellakaan. Mutta he tekevät koska he haluavat miellyttää naista. Se kuuluu avioliittoon.

Jos et annat seksiä niin miksi olet miehesi kanssa? Et voi vaatia mieheltäsi lojaaliutta ja uskollisuutta jos pidät häntä puutteessa.

Vierailija
27/28 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en "pihtaa",seksielämämme on ihana mutta jos joku ei halua/tarvitse seksiä usein,miksi sitä pitäisi väkisin harrastaa,toisen mieliksi?

Kyllä,nykyään naisella on oikeus ihan itse päättää seksielämästään,vaikka ap ei sitä ymmärtäisikään :) Tosin kannattaa etsiä kumppani jonka kanssa halut kohtaavat.

Vierailija
28/28 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies haluaa paljon enemmän kuin mä ja syyllistää, kun en halua joka päivä. on pari kertaa maannut väkisin enkä unohda niitä kertoja.

väsyttää aina.

mies laukeaa parissa minuutissa, en ehdi koskaan mukaan eikä se tunnu edes hyvältä, kun mies varoo liian nopeaa laukomista ja on liian varovainen.

kyllästynyt omaan mieheen enkä halua häntä. läheisyys tuntuu inhottavalta. toivoisin että hän pysyy mahdollisimman kaukana minusta koska kaikki kosketus ällöttää.

pikapanot ei riitä miehelle vaan hän vaatii, että mäkin kiihotun. yritä siinä sitten mielikuvilla saada itsesi vireeseen kun ei millään meinaa onnistua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän