Kirjoitin tälläsen tekstin
Mä laitan tähän mun kirjoittamani tekstin ihan vaan huvikseen
Mitäs jos olis vaan ihan neutraali vaihteeksi, mitäs jos ei vaan taas kehuttais turhaan kauniiksi , mitäs jos ei vaan menis baarin ees painiksi, mitäs jos sunkin jutuista oliskin isoon lööppiin aiheeksi
Jokainen elää omaa , ihan ihanaa utopiaa , aika vaikeeta joka päivä olis löytää sitä kolmi apilaa, mut ei oo mikään mahdoton missio törmätä kolmeen apinaan , siitä vois taas lisätä lainin keskeneräiseen triologiaan..
Kommentit (50)
Kolmiapila on yhdyssana. Muuten ihan jees biisin sanoitus.
Mä en ymmärrä mitään tosta. Kertokaa te onko kunnollista vai jotain ihan h-äää
Vierailija kirjoitti:
Älä lopeta päivätyötäsi
Sanoinko niin että lopetan yhtään mitään. Mä nyt vain kirjoitin tälläsen
Vierailija kirjoitti:
Aivan , kiitos 👍 tämä nyt oli vain yhteen pötköön kirjoitettu teksti mikä tuli mieleen
Vierailija kirjoitti:
Runoilijako palstalla
No en mä nyt tiedä minne muuallekaan näitä laittaisin.
Vierailija kirjoitti:
Täyttä roskaa!
Kiitos kommentista
Miksi kolmiapila olisi vaikea löytää? Tarkoititko neliapilaa? Ihan kiva teksti muuten.
Minäpä kutsun tätä nimellä "Ajan Henki"
Ei Herraa, ei Jumalaa.
Vain kaksi vanhaa saata*naa:
raha ja valta.
(C) PalstaTrolli, 2025.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä mitään tosta. Kertokaa te onko kunnollista vai jotain ihan h-äää
Se nyt on vain teksti minkä kirjoitin , ei sen kummempaa
Vierailija kirjoitti:
Kolmiapila on apilaksi myös, ettensanoisi, melko yleinen. Joten semanttisesti neliapila voisi toimia paremmin, mutta tietysti neljä apinaa on jo paljon suurempi tilaus.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kolmiapila olisi vaikea löytää? Tarkoititko neliapilaa? Ihan kiva teksti muuten.
No varmaan. No pitääkö asiat olla aidosti vaikeaa vaikka sen toteais jossain tekstissä. Kiitos👍
No en enää kirjoita ikinä mtn. Ei mulla ole lahjoja. Kirjoittajakoon osaavat ihmiset
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No varmaan. No pitääkö asiat olla aidosti vaikeaa vaikka sen toteais jossain tekstissä. Kiitos👍
Tekstin kannattaa kuitenkin olla järkevää. Jos se ei ole järkevää siihen on vaike samaistua. Ja ihan lähtökohtaisestikkin, ei kukaan jaksa lukea tekstiä missä ei vaan ole järkeä.
🙄