Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaipaan nuoruutta niin että sattuu...ikäni 38 v...

Vierailija
12.05.2012 |

Keski-ikä on paskaa aikaa. PASKAA. (Eikä tästä enää paremmaksi muutu).

Kommentit (74)

Vierailija
1/74 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vasta vähitellen alkanut tajuamaan kuinka vanhus sitä onkaan, kun esim. työkavereina saattaa olla parikymppisiä tyttösiä..

t. 36v

Vierailija
2/74 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään muuta. Haluaisin vain joskus tanssia ja olla nuori, siinä kaikki. Ikä 37 v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/74 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aina mieltänyt, että keski-ikäisellä tarkoitetaan noin viisikymppistä.

Vierailija
4/74 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aina mieltänyt, että keski-ikäisellä tarkoitetaan noin viisikymppistä.

Vierailija
5/74 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan 45-vuotiaana.

Vierailija
6/74 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluun olla vielä nuori!

Villi ja vapaa. Kaunis ja haluttu. Ihana ja huoleton.

Nyt kun ikää on 42v, huomaa, miten vanha sitä on. Mihin nää vuodet on menneet?

Ja kuten sanoit, pahinta tässä on, että tästä mikään ei ainakaan parane.

Vierailija
7/74 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi jo kolme-nelikymppiset pitävät itseään vanhoina?! Siis camoon, silloinhan se elämä vasta parhaimmillaan onkin!

Vierailija
8/74 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi takaisin kyllä teiniksi. Joskus jokin tuttu haju tai maku tuo nuoruuden niin elävästi mieleen. Tai musiikki.

Kaipaan 80- lukua. Ihan hullua. Katselen valokuvia miltä silloin näytti.

Vierailija
9/74 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset on jo isompia ja vakkariduuni on varaa pörrätä siellä ja täällä. En vaihtais pois.

Parikymppisenä vietetty aika oli juurikin sitä, juureton, noloa ja päämäärätöntä. En halua takaisin.

Vierailija
10/74 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse tosin haluaisi olla niin nuori, mutta kaipaan nuoruudesta sitä "mä pystryn mihin vaan"-tunnetta, jännitystä tulevaisuuden suhteen, uusien ihmisten tapaamist, paikkakunnan vaihtoja jne.

Elämä oli jännää, iloista, hauskaa. Mahdollisuudet olivat rajattomat ja se vapaudentunne upeata.

Nyt... työ, lapset, avioliitto. Ne ihan ok. Mutta tunnen itseni paikalleen jämähtäneeksi. Aivoni kutistuu, elämän alamäki on alkanut....Ei enää mitään jännää odotettavissa. Valitettavasti, samaa arjen pyöritystä hautaan asti.

Vierailija
11/74 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas olen parikymppinen (21v) ja haluaisin olla keski-ikäinen. Elämä on nyt vaan sellasta vuoristorataa ja opintotuella kitkuttamista ja muutenkin ihan paskaa, en kestä.

Vierailija
12/74 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi jo kolme-nelikymppiset pitävät itseään vanhoina?! Siis camoon, silloinhan se elämä vasta parhaimmillaan onkin!

Ei elämä ole parhaimmillaan, lue vaikka:

http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viesti/1618820/n_40vuotiaat_mite…

Vierailija
13/74 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiotko voivotella ikääsi koko loppuelämäsi? Voi tulla aika tylsä elämä siinä tapauksessa.

Vierailija
14/74 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

/ 12

Vierailija
15/74 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun elämäni nyt vaan sattuu olemaan jo eletty, sairaus on tehnyt minusta kykenemättömän enää elämään. Tämä on vain laahustamista päivästä toiseen.

Haluaisin niin takaisin nuoruuteen, vaikkei sekään herkkua ollut, mutta jos näillä tiedoilla voisi elää uudelleen, tekisin kaiken aivan toisin. Ja ehkä jopa osaisin nauttia siitä mitä minulla oli.

Vierailija
16/74 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kannattaa tehdä?

Vierailija
17/74 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta nyt on trendinä ihanat nelikyppiset, kuten lehtien palstoilta näkee...mulla on onneksi vielä pari vuotta aikaa petrata... Mun mies on alkanut käymään salilla ja näyttää ihan liian hyvältä, joten kait munkin töytyy jotain tehdä

Vierailija
18/74 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en haluaisi enää mistään hinnasta olla enää kaksikymppinen. Silloin kaikki oli niin epävarmaa ja pelottavaa. Nyt varhaiskeski-ikäisenä osaa nauttia elämästä juuri oikealla tavalla. :)

Vierailija
19/74 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sitten elämä paskaa alusta loppuun...

Vierailija
20/74 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vinkkejä annatte nyt 20-vuotiaille neidoille? Mitä kannattaa tehdä?

Nauttikaa elämästä ja vapaudesta, älkää murehtiko turhia, elämä kyllä kantaa. Mutta nauttikaa siitä ihanasta vapaudentunteesta ja nuoruudesta, iloitkaa ja pitäkää hauskaa.