Opet, osaatko auttaa Printelin tilauksessa lyhyesti?
Teen eka kertaa alkuopetuksen materiaalitilausta, ja en voi käsittää, olenko itse tyhmä vai tuo ohjelma vai molemmat...
Meneeks se kätevimmin niin, että kun vaikka syöttää koodilla jotakin ja hakee ja ruutuun ilmestyy vaikka liimapuikko ja sitten kun olen valinnut lukumäärän pitääkö seuraavaksi painaa tallenna vai vie exceliin vai mikä? Mä en saa toimimaan muuten kuin siten, että painan joka tuotteen jälkeen tallenna, mutta se kestää joka välisäs varmaan puoli minuuttia, samoin haku tökkii... Vai pitäskö mun painaa jostakin muusta mistä en tajua ja vasta lopuksi tallenna. Kun koitin painaa tallennan sijaan siitä "vie exceliin" tulee vain virheilmoitus, että mulla ei oikeuksia tms. ja kestää kauan taas saada se normaalitilaan...
Mutta siis ootteks te tehnyt niin, että joka tuotteen välissä vaan painatte tallenna niin ehkä se siitä sitten...
Kommentit (2)
Juuri näin minäkin tulkitsin yrityksen ja erehdyksen kautta, joten jatkan niin. Ajattelin vain tarkistaa, ennen kuin uhraan tuntikausia lisää, kun on niin valtavan hidas ja vielä olisi jäljellä kankaat ja sinitarrat ja kynät ja langat ja...
AP
mene vuositilauksiin ja vasemmalta tee itsellesi oma kori. Sitten kirjoitat joko sanan tai numerokoodin ja valitset kappalemäärän. Painat tallenna. Joksus ilmoittaa erilaisia asioita ei tallenna tai sinulla ei ole oikeutta tsm. Tähän auttaa kun painat tallenna -nappia uudestaan. Omat tuotteesi näet kun valitset kohdasta "näytä kaikki" sen jossa lukee jotakin tyyliin "näytä vain ne joissa määrä".