Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miespuolinen ystävä

Vierailija
14.07.2023 |

Sydänsuruja:( Ollaan oltu 5 vuotta miehen kanssa ystäviä. Me alussa seurusteltiin mutta tuntui väkinäiseltä ja jatkettiin ystävinä, mut vuosia oli on offailua, nyt harmittaa että hän valehdellut mulle ja reilut 2 viikkoa ollut nainen hänellä,eikä mitään ole kertonut! Antoi olettaa että voitaisiin ruveta seurustelemaan itse olisin halunnut hänen kanssaan seurustella mutta kokoajan hän vaan sanoi että myöhemmin kun elämäntilanne parempi! Mun sydän on nyt särkynyt ei vaan valehtelun takia vaan sen takia kun tuntui et piti mua pilkkanaan! Vuosia autoin rahallisesti ja ruoallisesti kohteli mua välillä pskamaisesti:( liian kiltti olen muutenkin luonteeltani,harmittaa että piti olla sinisilmäinen!!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet onnellinen että löysi uuden haukuttavaksi ja kytättäväksi.

Vierailija
2/13 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet onnellinen että löysi uuden haukuttavaksi ja kytättäväksi.

Kai pitäisi olla onnellinen mutta tuntuu ihan hlvetin pahalle! Tuntui että olin vaan hyödyke hänelle! Ruoat tein,rahat annoin harvoin mitään vastapalvelusta, oli työttömänä ja sanoi että hakee töitä sittenkun pystyy koska hänellä näitä "neurooseja"!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oppia ikä kaikki, nyt etsit parempaa. Ole ilonen et pääsit eroon lokista.

Vierailija
4/13 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttamista ei tarvitse aina katua, olisithan saattanut auttaa vaikka tuntematontakin oikeassa hädässä. Mutta jos painosti ja kontrolloi, tai menetit liikaa sitä mikä piti olla itsellesi, se ei hyvä. Tietenkin se osuus missä kulutti aikaasi hukkaan, on pahin ja että antoi ymmärtää, että parisuhde olisi mahdollinen. Oli mahdoton päästä varmaan miehestä irti, jos on rakastunut tai ihastunut. Onneksi tämä nyt selvisi vihdoin, kun erokriisistä selviää tulee uutta elämää vielä. Onneksi et kuluttanut tuota enempää vuosia, osa on kuluttanut aikaa vielä kauemmin. Nyt osaa olla varovaisempi ja viisaampi. Käyttikö alkoholia. Joskus tulee uusia ihailunkohteita elämään.

Vierailija
5/13 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auttamista ei tarvitse aina katua, olisithan saattanut auttaa vaikka tuntematontakin oikeassa hädässä. Mutta jos painosti ja kontrolloi, tai menetit liikaa sitä mikä piti olla itsellesi, se ei hyvä. Tietenkin se osuus missä kulutti aikaasi hukkaan, on pahin ja että antoi ymmärtää, että parisuhde olisi mahdollinen. Oli mahdoton päästä varmaan miehestä irti, jos on rakastunut tai ihastunut. Onneksi tämä nyt selvisi vihdoin, kun erokriisistä selviää tulee uutta elämää vielä. Onneksi et kuluttanut tuota enempää vuosia, osa on kuluttanut aikaa vielä kauemmin. Nyt osaa olla varovaisempi ja viisaampi. Käyttikö alkoholia. Joskus tulee uusia ihailunkohteita elämään.

Ei Käyttänyt eikä tupakoinut. Se hyvä puoli hänessä kun en itsekään juo tai polta. Harmittaa ja suren että kulutin aikaa häneen tällä tavalla ja just toi et nimenomaan antoi vääriä olettamuksia. En tiedä mitenkä selviän tavallaan olen iloinenkin että parisuhde ei ollut mahdollinen koska tiedän kuinka raskasta se olis ollut,meille molemmille. Onneksi se pahin ns rakkaus on ohi ainoastaan itseäni syytän että en nähnyt varoitusmerkkejä ja luotin toiseen liikaa,tää on itseasiassa se kuuluisa 3 kerta kun luotan mieheen ja petyn. Ei enää ikinä pitää varmaan ryhtyä lesboksi tms.

Vierailija
6/13 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSSAP!

Vierailija
7/13 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ensimmäinen etkä viimeinen jolle käy niin. Rakkaus on joskus pkamaista. Älä syytä itseäsi, mene eteenpäin ja unohda.

Vierailija
8/13 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totesit tuossa itsekin että olette ystäviä. Ette siis rakastavaisia. Olet todennäköisesti tiennyt sisimmässäsi missä mennään teidän kohdalla.

Elä elämääsi onnellisena niin löydät kiinnostavan miehen ihan takuulla. Olkoot tuo kaveri sinulle opiksi, että et jatkossa anna enempää kuin saat takaisin. Kaikkea hyvää sinulle

Vierailija
9/13 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi että mies valehteli tai antoi vääriä olettamuksia jos olis pitänyt sua edes ystävänä ois kertonut suoraan missä mennään.

Vierailija
10/13 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totesit tuossa itsekin että olette ystäviä. Ette siis rakastavaisia. Olet todennäköisesti tiennyt sisimmässäsi missä mennään teidän kohdalla.

Elä elämääsi onnellisena niin löydät kiinnostavan miehen ihan takuulla. Olkoot tuo kaveri sinulle opiksi, että et jatkossa anna enempää kuin saat takaisin. Kaikkea hyvää sinulle

Kiitos. Miehiin en enää luota, varmaan vika minussakin kun olen liian kiltti,autoin vilpittömästi ja hän ei viitsi edes olla rehellinen,en tiedä onko toi sitä ettei tahdo satuttaa kun ei kertonut mutta enemmän sattuu se että ei kerro kuin se että saa kuulla joltain muulta et hänellä nainen ollut jo 2 viikkoa.

Vierailija
11/13 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 viikkoa on lyhyt aika. Älä enää ota takaisin, kun ilmestyy ovellesi rahaa tai ruokaa kerjäämään.

Vierailija
12/13 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa kertomasi mukaan siltä, että onneksi pääsit hänestä eroon. Älä ota häntä enää takaisin lokkeilemaan.

Vierailija
13/13 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä koskaan anna tai lainaa rahaa kellekään!

Korkeintaan kuukausiraha 50€ omalle lapselle. Jokainen vanhempi hoitaa omat lapset!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi