Suomi-Kanada veikkaukset tähän
Kommentit (35)
Ihanan vihamieliminen ihminen. varmaan eukko?
En tiedä mikä on vihamieliminen. Inhoan näitä jotka eivät edes katso pelejä, eivät tajua mistään mitään, huutelevat aina vaan että ei Suomi voita (eka pelistä alkaen tietenkin) ja sitten kun voittaa niin sitten ollaan niiiiin faneja, niin faneja.
Ihana olla näin väärässä:)
Enpä SM-liigassakaan uskonut, että meidän Jyp voittaa.
ap.
Ihanan vihamieliminen ihminen. varmaan eukko?
En tiedä mikä on vihamieliminen. Inhoan näitä jotka eivät edes katso pelejä, eivät tajua mistään mitään, huutelevat aina vaan että ei Suomi voita (eka pelistä alkaen tietenkin) ja sitten kun voittaa niin sitten ollaan niiiiin faneja, niin faneja.
Jääkiekon parissa menee suurin osa vapaa-ajastani kuitenkin melkein läpi vuoden:D
ap.
Mutta mikäpä minä olen määrittämään muiden faniuden? Itse seuraan MM-lätkän, änärin, KHL:n, SM-liigan, Svenskat jne, lätkä kuuluu elämääni.
Pääasia taitaa kuitenkin olla se, että tällä kertaa olemme samalla puolella, oli veikkauksemme sitten 4-2 tai 2-4.
Jääkiekon parissa menee suurin osa vapaa-ajastani kuitenkin melkein läpi vuoden:D
ap.
Jotain junnukiekkoa katsomassa ja sitten ymmärrät mm-tason kiekkoa? :D
Loistava sana tuo wannabe-fani :D en faniudesta puhunutkaan vaan uskosta.
ap.
Jotain junnukiekkoa katsomassa ja sitten ymmärrät mm-tason kiekkoa? :D
Liigakiekon parissa vapaa-aika kulkee. Mutta mitäpä minä sitä sinulle todistelen:D
eipä tullut yhtään oikeaa veikkausta.
No tästä suunta ylöspäin:)
ap.
Ja nyt oli hyvä aika ottaa turpaan, tästä vaan jätkien voitonhimo nousee.
2
2-3 ja
Suomi tunaroi taas. Selkeästi taidokkaampi joukkue voitti. Jos 2-0 asemasta häviää, niin ei vai taito riitä. Olisi ollut väärin jos suomi olisi voittanut selkeästi taidokkaamman joukkueen.
2-3 ja
Suomi tunaroi taas. Selkeästi taidokkaampi joukkue voitti. Jos 2-0 asemasta häviää, niin ei vai taito riitä. Olisi ollut väärin jos suomi olisi voittanut selkeästi taidokkaamman joukkueen.
Juuri näitä jääkiekko"tietäjiä" tarkoitin. Viiltävää, asiantuntevaa analyysiä :D:D
kannatta jättää tällaiset aloitukset väliin kokonaan jos ahdistaa ja ärsyttää.
Buahahhaa. Ja minä olen Suomen presidentti =)