Suomi-Kanada veikkaukset tähän
Kommentit (35)
Ei riitä paskiaisilla usko Suomeen :(
Suomi voittaa tietenkin ja 4-2
Suomalaiset eivät edes yritä kun keskittyvät ihailemaan hakkaajia.
Suomalaiset eivät edes yritä kun keskittyvät ihailemaan hakkaajia.
mistä matsia voi katsoa? En meidän kanavilta löytänyt mielestäni mistään mainintaa...
tai 5-3 jos viimeinen tehdään tyhjiin..
mistä matsia voi katsoa? En meidän kanavilta löytänyt mielestäni mistään mainintaa...
tai Canalilta meillä ainakin kanava 159 on tuo MM 24/7-kanava..
Sinä tuli se ensimmäinen neljästä maalista ;)
(pannaan se suu=
Ei veikkaus tarkoita samaa, kuin toivominen:)
tosin 2-0 johto on vaikein pitää. toivotaan, että 3-0 on pian.
ap.
(pannaan se suu=
Ei veikkaus tarkoita samaa, kuin toivominen:)tosin 2-0 johto on vaikein pitää. toivotaan, että 3-0 on pian.
ap.
Suomi on selkeästi panostanut tähän otteluun, draivi on ihan toista kuin aiemmissa "missä me oikein ollan?"-peleissä.
(pannaan se suu=
Ei veikkaus tarkoita samaa, kuin toivominen:)tosin 2-0 johto on vaikein pitää. toivotaan, että 3-0 on pian.
ap.
Suomi on selkeästi panostanut tähän otteluun, draivi on ihan toista kuin aiemmissa "missä me oikein ollan?"-peleissä.
Älä tule tänne aukomaan.
Älä tule tänne aukomaan.
Minä olen realisti, te olette paskiaisia jotka tuskin edes tiedätte jääkiekosta mitään. Tulette sitten hihkumaan sitten kun Suomi voittaa että jee jee, vaikkette usko joukkueeseen ollenkaan.
- se joka veikkas 4-2-
Toki minulle kelpaa leijonien voitto, en ollenkaan pane pahakseni. Veikkaus on aina veikkaus, otappa herne pois nenukista.
Kanukit tulee vielä...;D
Ihanan vihamieliminen ihminen. varmaan eukko?
Ei riitä paskiaisilla usko Suomeen :(
Suomi voittaa tietenkin ja 4-2