Onko housut kokoa 42 törkeen isot?
Kommentit (30)
Riippuu tietysti merkistä. H&M 38 tai Zara 38 on vielä aika pieni, vastaa kokoa S, mutta jo Kappahlin 38/40 on jo tosi iso. 42 on MINUN mielestäni todella iso.
Ja olen 175 cm pitkä.
JA painan 105 kg!!!! Kaikki on suhteellista!
pituudesta, jääkö vyötäröön tyhjä tila, miksi housujen pitää olla isot (onko lihasperse lihasreidet, jos nuo niin ei se 42 ole iso. sitten vyötärö on yleensä housuissa liian iso)
pituudesta, jääkö vyötäröön tyhjä tila, miksi housujen pitää olla isot (onko lihasperse lihasreidet, jos nuo niin ei se 42 ole iso. sitten vyötärö on yleensä housuissa liian iso)
Housut pitää olla koko 42, että istuvat lantiosta ja pepusta, mutta vyötäröllä on hirveästi väljää. Joudun aina tekemään housuihin vyötärölle muotolaskoksia.
itsellä on vyötärö 75 ja lantio 102. 40 menee joskus, joskus ei... Suurin osa farkuista on tuumakokoa 32.
mulla kanssa tuo vyötäröongelma, sinulla vielä enemmän...
enkä olen mikään hillitön järkäle. Ihan normaalivartaloinen, vyötäröltä jopa hoikka.
Myös minun kokoni vaikka olen urheilullinen ja vain hieman ylipainoinen. Minusta törkeän iso on joku 46 ylöspäin. Kun kokoni on ollut 40, olen ollut normaalipainoinen. Jollekinhan sekin on liikaa, kun normaali on 38. Olin hoikka kun olin 38.
40-42 aika peruskoko aikuisella naisella. 38 on hoikka.