Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lueskelin vanhoja Suosikkejani ja huh huh kun sai nauraa.

Vierailija
11.05.2012 |

Siis sille Ekin palstalle ja muutenkin tuntuu, että lehtiähän oli teinien Seiskaa vastaava juorulehti.

Löysin nuo lehden äitini luota ja noi on 90-luvun lopusta-2000-luvun alun lehtiä.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lueskelin ikivanhoja (eli 1980-l lopun & 90-luvun alun) Suosikkeja. Kyllä saa nauraa vedet silmissä!!

Se kirjeenvaihto/ystävä-palsta jossa sellaiset 10-16-vuotiaat etsii kerran näkemäänsä ihastustaan on kyllä kaikista huvittavin mutta samalla myös sympaattisin: "hei sinä Jyväskylän uimahallissa viikolla 8 kaverinsa kanssa ollut tyttö. Sulla oli musta uimapuku jossa oli punaista ja mulla oli siniset uimahousut. Katseemme kohtasi kaksi kertaa siinä altaan vieressä kun menit ohi. Kirjoittele." :D

Ja monet ovat uskaltaneet laittaa näihin ilmoituksiin koko nimensä ja kotiosoitteensa! Eipä enää nykypäivänä...

Vierailija
2/19 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin, oma päiväkirja teinivuosilta! Löysin sen äidin vintiltä joskus parikymppisenä, tunsin niin kamalaa myötähäpeää että poltin sen. Jälkikäteen on harmittanut, eihän ne jutut olleet kuin hyvin tyhmiä, hupaisia ja älyttömän ylidramaattisia. Heh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä lääkäripalstaa, siis missä joku lääkäri vastasi nuorille heidän lähettämiinsä kysymyksiin. Sitten naureskeltiin kaikista tyhmimmille kysymyksille, jotka olivat jotain sellaisia kuten että "Olen 12v tyttö. Voinko tulla raskaaksi uimahallin altaan vedestä tai saunan lauteista" jne.

Vierailija
4/19 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin kaivelen jouluna vanhat Suosikit esiin lapsuuden kodin ullakolta ja voi sitä myötä häpeän määrää.

Ja nimenomaan se lääkäripalsta. Moi Eki, mä oon 170 cm ja 40 kiloo. Oonko mä hirveen läski??? Ja miten mä saan isommat tissit, kun mun ritsikat on kokoo 80 C ja mä oon tällanen lauta.

Vierailija
5/19 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääkäripalstalla tämä, että laitoin nakin pimppiin enkä saa sitä pois, nyt se ollut siellä 3 viikkoo, mitä teen.

Ja kyselyt: Olenko sairas, kuukautisvuotoni on punaista eikä sinistä, niinkuin tv:n terveyssidemainoksessa.

Suuri osa niistäkin oli varmaan trolleja, lähettäjät hirnuivat itsekin kun niihin vastattiin.

Vierailija
6/19 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääkäripalstalla tämä, että laitoin nakin pimppiin enkä saa sitä pois, nyt se ollut siellä 3 viikkoo, mitä teen.

Ja kyselyt: Olenko sairas, kuukautisvuotoni on punaista eikä sinistä, niinkuin tv:n terveyssidemainoksessa.

Suuri osa niistäkin oli varmaan trolleja, lähettäjät hirnuivat itsekin kun niihin vastattiin.

etten tilannut aikoinaan suosikkia

Vierailija
7/19 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

odotan kovasti että pääsen niitä selaamaan. Äiti löysi jostakin kotitaloni laatikoista :)

Vierailija
8/19 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

just 80- ja 90-luvun. Oli muuten niissä SinäMinä lehdissä ja MeKaks lehdissä ihan samanlaiset lääkäri ja etsintäkuulutuspalstat. Just tällaisiä, että "Hei sinä noin 13-vuotias poika. Olit äitisi kanssa syömässä Forumin McDonaldissa. Olin se tyttö vasemmassa pöydässä, ja katseemme kohtasivat useasti. Minulla oli vaaleat puolipitkät krepatut hiukset ja neonvärinen toppatakki. Sinulla oli pilotti takki ja levikset. Toivon yhteydenottoasi. Sanna Sannanen, Sannatie 5, 00100 Hki."

Vierailija
9/19 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saunakauhaa? ;D

Vierailija
10/19 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsin kantisrekisteristämme ihan toista tietoa kun törmäsin hänen tietoihinsa pari päivää sitten. Panin merkille tutunkuuloisen nimen kunnes tajusin hänen olevan/olleen Suosikki-Eki :)

Vierailija
11/19 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eki on muuten oikeasti olemassa ;)Etsin kantisrekisteristämme ihan toista tietoa kun törmäsin hänen tietoihinsa pari päivää sitten. Panin merkille tutunkuuloisen nimen kunnes tajusin hänen olevan/olleen Suosikki-Eki :)

Olen ollut hänen potilaanaan yksityisellä lääkäriasemalla.

Vierailija
12/19 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saunakauhaa? ;D

mikä saunakauha:D

Vierailija
13/19 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruusulassa 80-luvun alussa, todellinen henkilö ja lääkäri on kyseessä. Vieläpä ihan fiksu sellainen silloisen kapinallisen varhaisteinin muistikuvan mukaan.

Vierailija
14/19 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruusulassa 80-luvun alussa, todellinen henkilö ja lääkäri on kyseessä. Vieläpä ihan fiksu sellainen silloisen kapinallisen varhaisteinin muistikuvan mukaan.

vastauksiensa mukaan.

Vierailija
15/19 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko nimimerkki vielä "Haiseva tynnyri"? :D Muistan!

Vierailija
16/19 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko nimimerkki vielä "Haiseva tynnyri"? :D Muistan!

Klassikko!

Vierailija
17/19 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko haiseva tynnyri totta vai provo? Vuosi oli 1991?

Vierailija
18/19 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tyydytin itseäni banaanilla ja nyt alapääni haisee ja kutiaa"

vastaus:

"Tyttö hyvä, eihän se alapää mikään komposti ole!"

:D :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä