Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Osoittaako miehesi kiinnostusta sinua ja vartaloasi kohtaan saunassa/suihkussa ollessanne?

Vierailija
10.05.2012 |

Katseleeko, koskettaako vai istuuko rauhassa lauteilla jutellen :-)?

Kauanko olette olleet yhdessä+

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillua on heti vailla.

Vierailija
2/53 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta joskus yhtaikaa suihkussa. Silloin kyllä lääpitään. Tosin uskon sen tulevan vain kohteliaisuudesta mieheltäni. Toisaalta parempi kai niin kuin kokonaan ilman huomiota? :)

Yhdessä 7v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska ei ole enää kiinnostunut musta naisena. on näin sanonutkin. ero on tulossa.

yhdessä 13 v.

Vierailija
4/53 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos muksut mukana ni eipä ole kosketteluja.. Mutta silloin harvoin kun kaksistaan niin ainaki rintoja puristelee, puristaa muutenki melkein aina ohi kulkiessaan. Tai läpsäisee pyllylle.

yhdessä 5-vuotta.

Vierailija
5/53 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole ikinä osoittanut. Siis saunassa. Joskus alussa yritin kyllä viekoittelevasti suihkutella ja saippuoida =D mutku ei ni ei. Jutellaan paljon, käydään jäähyllä jne. No, ihan hyväkin toisaalta ettei kiinnitä mitään huomiota, koska ei tee sitä myöskään sitten negatiivisesti arvostellen. Saa saunoa rauhassa.

Muuten saan kyllä huomiota, että en valita. No vähän valitan, mutta ei voi mitään. Mulla on ehkä 5-8 kg ylimääräistä ja tiedän, että mies tykkää eniten timmeistä naisvartaloista, mutta oonpahan vaan muuten niin ihana luonteeltani, että haluaa ehdottomasti olla mun kanssa, jos se hyväksyy kumppaninsa tällaisena niin mulla on asiat hyvin.

Yhdessä 4 vuotta.

Vierailija
6/53 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos esim. makuuhuoneessa kuljen alasti tai alusvaatteisillani, niin kulmakarvat kohoaa ja kuuluu hmmm... ääntelyjä :-))

Yhdessä on oltu 6-7 vuotta.

Vierailija
7/53 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapset eivät ole mukana niin miehellä on heti mulkku pystyssä ja valmiina toimiin. Joskus annetaan mennäkin loppuun asti joskus vaan en halua.

Yhdessä kuusi vuotta.

Vierailija
8/53 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskettelee, kehuu, katselee ja huokailee :) Saunassa heitetään kovat löylyt että siellä ei kyllä seksijuttuja harrasteta :D Osataan kyllä myös ihan vaan saunoakin :) Yhdessä 3 vuotta, naimisiin menossa.

Vierailija
9/53 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla että jotkut joilla ylipainoakin sytyttää vielä miehensä. Onhan naisen kroppa kuitenkin aina naisen kroppa.

Katso ympärillesi! Katso naisia ja miehiä ja heidän vartaloitaan! Kuinka monella on lähimainkaan täydellinen tai edes kadehdittava vartalo? Kuinka moni aikuisväestöstä on naimisissa, entä kuinka monen heistä uskot harrastavan seksiä?

Vika on korvien välissä, ellei oma kumppani sytytä. En tosin tarkoita, että kyse olisi jostain mielenterveydellisestä ongelmasta tai oikeasta "viasta" päässä, vaan henkisistä puolista kuitenkin. Olen pahoillani, jos miehesi ei osoita kiinnostusta vartaloasi kohtaan. Kannattaa varmasti ottaa asia esille miehen kanssa.

Vierailija
10/53 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhteisessä saunassa ja suihkussa (mikä kyllä välillä ottaa päähänkin ja silloin kyllä sanon siitä aika kärkkäästi),inhoan erityisesti rintojani ja en anna koskea niihin :( Ja vaikka olisi lapset mukana saunassa niin silloin hän myösjoko hieroo jalkoja tai olkapäitä saunan lämmössä..harvoin kyllä harrastamme kuitenkaan seksiä(koska minä en halua saunassa),joten jää vain kosketteluksi. Tämä on ollut koko avioliiton ajan, joka on nyt kestänyt 13 vuotta. Vähän yli kolmekymppisiä ollaan :)

Vierailija
11/53 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla että jotkut joilla ylipainoakin sytyttää vielä miehensä. Onhan naisen kroppa kuitenkin aina naisen kroppa.

Katso ympärillesi! Katso naisia ja miehiä ja heidän vartaloitaan! Kuinka monella on lähimainkaan täydellinen tai edes kadehdittava vartalo? Kuinka moni aikuisväestöstä on naimisissa, entä kuinka monen heistä uskot harrastavan seksiä?

Vika on korvien välissä, ellei oma kumppani sytytä. En tosin tarkoita, että kyse olisi jostain mielenterveydellisestä ongelmasta tai oikeasta "viasta" päässä, vaan henkisistä puolista kuitenkin. Olen pahoillani, jos miehesi ei osoita kiinnostusta vartaloasi kohtaan. Kannattaa varmasti ottaa asia esille miehen kanssa.

vaikuttaa?

Ja kai jotkut miehet ovat "ei-visuaalisia" eli syttyvät paremminkin koskettelusta...

Vierailija
12/53 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joko yrittää läppäistä perseelle tai kouraisee tissiä. Mökin saunassa innostuu enemmänkin, (vissiin se kumartelu niiden vatien ja vesien kanssa perse ukkoon päin). Lapset menee edeltä sisälle, jolloin minä jään vielä pesulle, niin ukkoa saa läpsiä käsille, ettei täällä kuumassa jaksa touhuta.."no mennään pukkariin...".

Ja ylipainoa mulla on 25 kg. Naimisissa 13 vuotta.

Vierailija
13/53 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja joskus ei.

Ihaninta minust on se, kun lähden saunasta suihkun puolelle (yleensä aina ensin)ja miekkonen vähän ajan päästä perässä. Pesen hiuksia ja silmät on kii, niin silloin hän suukottaa rinnalle.

Seksi saunassa taas on ihan eri juttu. Mutta sais kyl enempiki kosketella...

yhdessä kohta 2 vuotta. nähdään pääosin vain viikonloppuisin. (+mulla 5 v. lapsi aikaisemmasta suhteesta)

Vierailija
14/53 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei hän mitenkään kamalasti osoita kiinnostusta. Ehkä pitkemmin päinvastoin. Minä hiplaan joskus häntä, ei aina syty siitäkään.

Lohdullista, sillä olen ajatellut että onko mun kropassa kuitenkin joku vika.

eipä mitään intoa herätä. Tai ei me juurikaan saunota, jos saunotaan, lapset on mukana. Mutta ei mun alastomuus liikuta mitenkään. Tuntuu tyhmältä.

Vierailija
15/53 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei näytä kiinnostusta saunassa eikä sen ulkopuolellakan. huoh.

Vierailija
16/53 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

suihkussa on kivaa, joskus mennään kahdestaan ihan senkin vuoksi, että se on ainoa paikka missä oven saa lukkoon..

Vierailija
17/53 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain saunotaan, jutellaan paljon saunassa, köydäön paljon keskusteluja ja saunomiset jäähyineeen voi kestää monta tuntia. Joskus tauoilla tai saunassa on myös seksiä. Tämä siis silloin kuin halutaan saunoa rauhas eli lasten nukkumamenon jälkeen. Kun lasten kanssa niin ois aika pervoa ajatella koko ajan seksuaalisesti ja virittäytyä jotenkin, slllon se on perhesauna!

Vierailija
18/53 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselee ja koskettelee ja välillä päädymmekin sitä kautta harrastamaan seksiä. Kuusi vuotta ollaan yhdessä oltu.

Vierailija
19/53 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmettelen kyllä miksi. Lapsi on, ei ole hänen lapsensa. on aina elänyt naisten kanssa joilla ei roiku tissit ja ole raskausarpia :)

Olen iloinen siitä, että nauttii vartalostani!

Saa minut onnelliseksi ja tunnen itseni halutuksi :)

Olemme seurustelleet kohta 3 vuotta.

Vierailija
20/53 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en tykkää siitä. Olen estoinen kroppani suhteen.Mieluummin kävisin yksin saunassa. Olisin kiinteä, niin sitten se olisi kivaa, mutta minua hävettää löysäiho ja kaikki löysä ja ylimääräinen ja selluliitti.

Ja ei en ole varsinaisesti ylipainoinen,bmi alle 24 ja kuntoilen aika paljon, olen aina liikkunut.Keho ei vaan ole palautunut koskaan takaisin timmiksi raskauksien jälkeen, mulla oli isot mahat, paino ei noussut liikaa. Yritän nyt tosissani laihduttaa ja samalla kiinteyttää, mutta HIRVEÄN hitaasti se etenee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi