Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Osoittaako miehesi kiinnostusta sinua ja vartaloasi kohtaan saunassa/suihkussa ollessanne?

Vierailija
10.05.2012 |

Katseleeko, koskettaako vai istuuko rauhassa lauteilla jutellen :-)?

Kauanko olette olleet yhdessä+

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun lukee näitä ketjuja, mutta luenpa kuitenkin.

Vierailija
22/53 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina saunassa katselee ja koskettelee.. Muutenkin aina kun vähänkään näkee musta paljasta pintaa niin heti sillä seisoo.. Toisinaan rasittavaa. Luulisi että ei enää kiinnosta kun kauheat raskausarvet joka paikassa, maha ja tissit roikkuu.. Yhdessä 6v. Itse en nykyään kaipaa seksiä ollenkaan..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 ei (mukaanlukien itseni "EI":n). Neutraalit "lapsia mukana" jätin pois.

Onko tässä positiivisen raportoinnin harha eli ne joita katsellaan vastaavat vai onko todellakin niin, että normaalit miehet katselavat, ihailevat ja olevat ihan lääpällään naisiinsa?

Vierailija
24/53 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina saunassa katselee ja koskettelee.. Muutenkin aina kun vähänkään näkee musta paljasta pintaa niin heti sillä seisoo.. Toisinaan rasittavaa. Luulisi että ei enää kiinnosta kun kauheat raskausarvet joka paikassa, maha ja tissit roikkuu.. Yhdessä 6v. Itse en nykyään kaipaa seksiä ollenkaan..

Lisäksi se seuraa mua AINA makkariin kun tietää milloin vaihdan vaatteita. Tulee muka auttamaan paitaa pois päältä ja koskettelee ja halailee samalla :D Ihan kivaa joskus mutta usein myös ärsyttävää ettei voi riisuutua kotonaan vapaasti!

Vierailija
25/53 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta viimeistään selänpesuvaiheessa alkaa viisari värähdellä :-D

Ollaan oltu yhdessä 15 v

Vierailija
26/53 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmarran jos haluatte suihkusta ja saunasta itsellenne rentoutumishetken. Mutta ehka se ongelma on kuitenkin se etta elama on muuten kiireista ja omaa aikaa on vahan, ei se etta "taas se aija kourii". Voiskohan tuolle muulle kiireelle tehda jotain?

Luulis etta miehen huomio tekis hyvaa mammojen itsetunnolle. Ja just huomais tuon etta useimpia miehia ei raskausarvet, selluliitti jne haittaa.

Vierailija
27/53 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä 18 vuotta.

Vierailija
28/53 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

katselee ja ihailee ja koskettelee toisinaan... oltu 9 vuotta yhdessä

Vierailija
29/53 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin silloin saattaa silitellä ja taputella. Muuten ei taida mitenkään erityisesti huomioida. Vajaa seitsemän vuotta ollaan oltu yhdessä.

Vierailija
30/53 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse voisin helposti vähentää tuota juttelua kylläkin, mutta siis toki, suihkunmärkä vartalo hyvin saunotettuna, niin joo. Tulee osoitettua mielenkiintoa.

30v mies ja 10v yhdessä.

Vierailija
31/53 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyväilee ja kehuu. Tämä siis saunassa. Suihkussa ei voida olla yhtä aikaa, koska mies ei pysty peseytymään kuumassa vedessä ja mä taas palelen viileän veden alla :)

Olen niin onnekas kun mies jaksaa joka päivä innostua mun tuikitavallisesta normaalipainoisesta kropastani :)

9 vuotta oltu yhdessä.

Vierailija
32/53 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pieni pusuttelu saa veitikan vallattomaksi.

Yhdessä 15v ja mulla painoa niin paljon etten viitsi ees sanoa.

Vierailija
33/53 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta saunassa pitäisi antaa saunarauha toiselle eikä tuijottaa ja hiplailla.

Aikalailla ahdasta on siellä muutenkin.

Vierailija
34/53 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja koskettelee. Minua ei haittaa ollenkaan vaan on kiva, kun osoittaa huomiota, vaikka minulla on kauheat raskausarvet. Yhdessä ollaan oltu vasta 9 kk.

Vierailija
35/53 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sauna on tehty saunomiseen, sänky nukkumiseen, sohva istumiseen ja olohuoneen lämmin pehmeä matto imuroitavaksi.

Vierailija
36/53 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä mukana kaksi lasta. Ei siis mitään eroottisia kosketteluja :9

Vierailija
37/53 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

naimisissa oltu 11 v, ja ylipainoa kertynyt mulle kivasti, mutta innostuu, jos ollaan vaan kahdestaan suihkussa. On ihmisiksi, jos ollaan koko perhe saunassa tai suihkussa. Mä en itse jaksais hiplailua suihkussa tai saunassa, haluaisin vaan joko äkkiä hoitaa sen puhdistumisen tai sitten keskittyä siitä nauttimiseen... että se olis ihan mun omaa aikaa, jota ei tarvi toiselle jakaa...

Vierailija
38/53 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja yleensä aina kun näkee mut alastomana tai alusvaatteissa. Eikä haittaa, päinvastoin! yhdessä on oltu 24 v.

Vierailija
39/53 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei hän mitenkään kamalasti osoita kiinnostusta. Ehkä pitkemmin päinvastoin. Minä hiplaan joskus häntä, ei aina syty siitäkään.

Kiva kuulla että jotkut joilla ylipainoakin sytyttää vielä miehensä. Onhan naisen kroppa kuitenkin aina naisen kroppa.

Lohdullista, sillä olen ajatellut että onko mun kropassa kuitenkin joku vika.

Vierailija
40/53 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä mukana kaksi lasta. Ei siis mitään eroottisia kosketteluja :9

t: jo vastannut, jolla bmi korkea

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi