Osoittaako miehesi kiinnostusta sinua ja vartaloasi kohtaan saunassa/suihkussa ollessanne?
Katseleeko, koskettaako vai istuuko rauhassa lauteilla jutellen :-)?
Kauanko olette olleet yhdessä+
Kommentit (53)
Mä en voi sietää sellaista, mun mielestä sauna on rauhoittumiseen ja rentoutumiseen. Ja yleensä saunassa on lapsiakin, mutta vaikka ei olisikaan, niin meillä saunassa vain saunotaan.
Toki joskus äärettömän harvoin, jos ollaan myöhempään illalla suihkussa samaan aikaan ja kaksin, mies lämmittelee mua.
Minä hermostuisin jos en saisi rauhassa saunoa ja peseytyä. Siellä me rennosti jutellaan kaikesta ja juodaan saunaolutta. Me olemme muutenkin semmoinen "parhaat kaverit" -pari että seksuaalisuus ei meillä ole kovinkaan keskeistä meidän yhdessäololle, vaikka meillä ihan vireä seksielämä onkin. Ollaan joskus mietittykin että viihtyisimme yhdessä ihan vaan kämppiksinä ilman seksiäkin ihan mainiosti.
Mies ei ole minusta saunassa tai suihkussa mitenkään kiinnostunut. Olen aiheesta toisinaan jopa loukkaantunut.
Yhdessä vuoden, ikää 20. B
Joskus saunotaan ihan "asiallisesti", mutta useimmiten koskettelua ja hellimistä. Saunotaan nykyään jo yleensä ilman lapsia. Lasten läsnäollessa tietenkin ilman eroottisia kosketteluja!
mutta auta armias ko ollaan kahestaan, aina sillä haluttaa. Eikä mene päähän, etten nauti saunassa touhuilusta, kun en saa missään hyvää asentoa. Muuten hyvä seksielämä.. mieluummin käyn yksin saunassa tai karkaan suihkuun "ajoissa" että kerkiän sieltä pois ennenko mies tulee... on ihana mies, mutta en vain siedä saunassa/suihkussa koskettelua
mutta auta armias ko ollaan kahestaan, aina sillä haluttaa. Eikä mene päähän, etten nauti saunassa touhuilusta, kun en saa missään hyvää asentoa. Muuten hyvä seksielämä.. mieluummin käyn yksin saunassa tai karkaan suihkuun "ajoissa" että kerkiän sieltä pois ennenko mies tulee... on ihana mies, mutta en vain siedä saunassa/suihkussa koskettelua
nuori, nätti ja normaalivartaloinen.. Saati nyt raskauden jälkeen ja ikääkin mulla jo 31v.. :( Yhdessä 4v.
Siten, että tämä armas ei osaa vain kosketella, vaan siihen liittyy aina seksin "vaatimus", on aika luolamiesmallia minun mies.. Jos osaisikin vain koskettaa niin asia olisi ihan eri *huoh*
...aina pakottaa miehen läpsimään ja koskettelemaan. Joskus tarjoutuu saippuoimaan. Minusta on mukavaa saada tällaista huomiota.
Muutama vuosi on oltu yhdessä, nelikymppisiä ollaan.
Aina tulee suihkuun mukaan vaikka olen tottunutkin mieluusti yksin käymään, mutta päästän aina mukaan kumminkin. Siellä sitten kourii, silittelee, läpsii pyllyä, pesee selän, halii... Katselee ja ihailee tietenkin myös. Ehkä liikaakin jos minulta kysytään :D ahtaassa suihkussa on vaikea peseytyä kun toinen keskittyy minun kourimiseen.
Ollaan oltu yhdessä 1v1kk.
Saunassa(kin) keskityttiin alussa lasten tarpeisiin ja sen vaiheen jälkeen ei ollakaan saunottu yhdessä. Mies ei välitä saunasta, käyn yksin. Suihkussa emme ole koskaan olllet yhdessä.
Yhdessä 16 vuotta.
14