Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Osoittaako miehesi kiinnostusta sinua ja vartaloasi kohtaan saunassa/suihkussa ollessanne?

Vierailija
10.05.2012 |

Katseleeko, koskettaako vai istuuko rauhassa lauteilla jutellen :-)?

Kauanko olette olleet yhdessä+

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

14

Vierailija
42/53 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en voi sietää sellaista, mun mielestä sauna on rauhoittumiseen ja rentoutumiseen. Ja yleensä saunassa on lapsiakin, mutta vaikka ei olisikaan, niin meillä saunassa vain saunotaan.

Toki joskus äärettömän harvoin, jos ollaan myöhempään illalla suihkussa samaan aikaan ja kaksin, mies lämmittelee mua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä hermostuisin jos en saisi rauhassa saunoa ja peseytyä. Siellä me rennosti jutellaan kaikesta ja juodaan saunaolutta. Me olemme muutenkin semmoinen "parhaat kaverit" -pari että seksuaalisuus ei meillä ole kovinkaan keskeistä meidän yhdessäololle, vaikka meillä ihan vireä seksielämä onkin. Ollaan joskus mietittykin että viihtyisimme yhdessä ihan vaan kämppiksinä ilman seksiäkin ihan mainiosti.

Vierailija
44/53 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ole minusta saunassa tai suihkussa mitenkään kiinnostunut. Olen aiheesta toisinaan jopa loukkaantunut.

Yhdessä vuoden, ikää 20. B

Vierailija
45/53 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus saunotaan ihan "asiallisesti", mutta useimmiten koskettelua ja hellimistä. Saunotaan nykyään jo yleensä ilman lapsia. Lasten läsnäollessa tietenkin ilman eroottisia kosketteluja!

Vierailija
46/53 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta auta armias ko ollaan kahestaan, aina sillä haluttaa. Eikä mene päähän, etten nauti saunassa touhuilusta, kun en saa missään hyvää asentoa. Muuten hyvä seksielämä.. mieluummin käyn yksin saunassa tai karkaan suihkuun "ajoissa" että kerkiän sieltä pois ennenko mies tulee... on ihana mies, mutta en vain siedä saunassa/suihkussa koskettelua

Vierailija
47/53 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta auta armias ko ollaan kahestaan, aina sillä haluttaa. Eikä mene päähän, etten nauti saunassa touhuilusta, kun en saa missään hyvää asentoa. Muuten hyvä seksielämä.. mieluummin käyn yksin saunassa tai karkaan suihkuun "ajoissa" että kerkiän sieltä pois ennenko mies tulee... on ihana mies, mutta en vain siedä saunassa/suihkussa koskettelua

Vierailija
48/53 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuori, nätti ja normaalivartaloinen.. Saati nyt raskauden jälkeen ja ikääkin mulla jo 31v.. :( Yhdessä 4v.

Vierailija
49/53 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
50/53 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siten, että tämä armas ei osaa vain kosketella, vaan siihen liittyy aina seksin "vaatimus", on aika luolamiesmallia minun mies.. Jos osaisikin vain koskettaa niin asia olisi ihan eri *huoh*

Vierailija
51/53 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...aina pakottaa miehen läpsimään ja koskettelemaan. Joskus tarjoutuu saippuoimaan. Minusta on mukavaa saada tällaista huomiota.

Muutama vuosi on oltu yhdessä, nelikymppisiä ollaan.

Vierailija
52/53 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina tulee suihkuun mukaan vaikka olen tottunutkin mieluusti yksin käymään, mutta päästän aina mukaan kumminkin. Siellä sitten kourii, silittelee, läpsii pyllyä, pesee selän, halii... Katselee ja ihailee tietenkin myös. Ehkä liikaakin jos minulta kysytään :D ahtaassa suihkussa on vaikea peseytyä kun toinen keskittyy minun kourimiseen.

Ollaan oltu yhdessä 1v1kk.

Vierailija
53/53 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunassa(kin) keskityttiin alussa lasten tarpeisiin ja sen vaiheen jälkeen ei ollakaan saunottu yhdessä. Mies ei välitä saunasta, käyn yksin. Suihkussa emme ole koskaan olllet yhdessä.

Yhdessä 16 vuotta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan