Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helmikuiset 2013

10.05.2012 |

En malttanu enää oottaa, ja päätin alottaa uuden ketjun!:) Tuota 2013 vuotta kyllä hätkähtää, tuntuu et siihen on vielä niin kauan.

Elikkäs ite lopetin imetyksen 1,5 kk sitte lopullisesti, ja nyt oli ensimmäinen normipituinen kierto (32 päivää). Nyt alkamassa toinen kunnollinen yrityskerta, ja en millää malttais oottaa että saisin taas pikkuisen!:) Menkat loppu just ja noin viikon päästä pääsis taas yrittään...

Eli tänne vaa kaikki jotka toivoo pääsevänsä ens helmikuussa synnyttään!

Terveisin ToivotonM kp 7/32

Kommentit (246)

61/246 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa vaan kaikille!

En valitettavasti pysty nyt lukemaan juttujanne saati hirveästi niitä sitten kommentoimaan, koska meillä on vieraita. Yritän olla narahtamatta tänne kirjoittelusta.

Lapsettomuuten tai lähinnä raskautumisongelmien periytymistä olen minäkin pohtinut välillä. Minun äiti on aikoinaan sanonut tekevänsä monta lasta ja silti minä olen ainoa. Hän myöskin synnytti "vasta" 27-vuotiaana, vaikka olivat isän kanssa olleet jo 10 vuotta yhdessä. Hieman herättää ajatuksia siitä, että raskaus ei ole alkanut helposti ja enempää lapsia ei ole ehkä kuulunutkaan. Faktahan on, että lapsettomuusongelmat ovat perityviä jossain määrin, eikä sitä voi pois sulkea... En vaan halua äidiltä kysyä miten kauan hänellä meni tulla raskaaksi.

Ja sitten vielä omaa napaa, joka on kovin kovin stressaantunut. Aiemmissa pinoissa olenkin kertonut omituisista vuodoistani, joita esiintyi luteaalivaiheessa seksin jälkeen. Ei koskaan muussa kierron vaiheessa. Ja sitä vuotoa jatkui tiputteluna useamman päivän ajan. Nyt se vuoto oli poissa varmaan puoli vuotta. Kunnes nyt keskiviikkona sitä taas tuli. Harrastettiin ehkä hieman rajumpaa seksiä, jonka jälkeen vuotoa tuli ihan selvästi... Sen verran selvästi, että varmuuden vuoksi laitoin siteenkin. Ja sen jälkeen on nyt kahtena päivänä tiputellut. Raskaushaaveet tässä kierrossa ovat nolla. :(

Minulle on tehty kolposkopia (mikroskooppitähystys ja koepalan otto) reilu puoli vuotta sitten, jossa havaittiin pieni solumuutos, mutta ei mitään vakavaa. Nyt odotan kontrollikäynti kolposkopiaan, joka on onneksi jo kolmen viikon päästä! Ei tarvitse sen pitempään pelätä, että onko se muutos muuttunut pahemmaksi... Yritän olla ajattelematta koko asiaa, mutta väkisinhän se puskee mieleen...

Marjana kp 21/29-30 Dpo 6 yk 26

Vierailija
62/246 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

KP 31->

Kesäkeiju kp 33/30-55, yk11

KP 21-30

Lisabella kp 29/38?, yk2

Tinuppi kp 27/??, yk3+km+yk1

Satu kp 23/28-36, yk1

Marjana kp 22/29-33, yk26

Onnimuuli kp 22/27-28, yk2

KP 11-20

Tiikerililja kp 20/28

Minnihiiri kp 19/30, yk6

ToivotonM kp 16/32

Tuikkunen kp 13/28-29, yk2

Ansku kp 12/35-60, yk3+kkm+yk1+kkm+1

Alicia kp 11/28-35, yk5

KP 1-10

Toiveissa kp 8/28-34, yk5

Auringonkukkanen kp 7/28-?, yk5

Claudia kp 7/27-30, yk1+km+yk7

Töönis kp 7/26, yk 3

Äipsykkä kp 7/28, yk1+km+yk1

Liisuli kp 4/22-27, yk5

Ele kp 3/30

Lucija kp 2/23-?, yk7

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/246 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

KP 31->

Kesäkeiju kp 34/30-55, yk11

KP 21-30

Lisabella kp 30/38?, yk2

Tinuppi kp 28/??, yk3+km+yk1

Satu kp 24/28-36, yk1

Marjana kp 23/29-33, yk26

Onnimuuli kp 23/27-28, yk2

Tiikerililja kp 21/28

KP 11-20

Minnihiiri kp 20/30, yk6

ToivotonM kp 17/32

Tuikkunen kp 14/28-29, yk2

Ansku kp 13/35-60, yk3+kkm+yk1+kkm+1

Alicia kp 12/28-35, yk5

KP 1-10

Toiveissa kp 9/28-34, yk5

Auringonkukkanen kp 8/28-?, yk5

Claudia kp 8/27-30, yk1+km+yk7

Töönis kp 8/26, yk 3

Äipsykkä kp 8/28, yk1+km+yk1

Liisuli kp 5/22-27, yk5

Ele kp 4/30

Lucija kp 3/23-?, yk7

82 kp 2/48-78, yk 6

Vierailija
64/246 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas ollut häslinkiä ja päivät jotenkin hujahtanut nopeaan. Taas odotellaan uutta viikonloppua :)

Onnimuuli: Siellä rupeaa oleen jännät paikat :) Vitsi, tuo aika on jännää ja toisaalta niin kutkuttavaa! Toivotaan, että olisi tärpännyt!

Marjana: Onpas inhottava tuollainen vuoto. Tuskin siellä mitään muutoksia ole tullut, mutta hyvä, että pääset pian tarkastamaan tilanteen! Tsemiä sinne suunnalle!

On tosiaan mennyt aika sutjakkaasti, kun on ollut tekemistä. Kohtahan voi täällä olla jo ovulaatiopäivät käsillä :) En ole koskaan tikutellut tai mitään, olen lähinnä kropasta huomannut. Mies lähtee työmatkalle huomenna ja palaa tosin jo keskiviikkona. Täytyy sen jälkeen aktivoitua tarkemmin näissä puuhissa :) Jos vaikka tästä kierrosta jo onnistuisi.

Äipsykkä kp 8/28, yk1+km+yk1

65/246 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt pääsin epätoivon kautta toiveisiin... Toki vielä tuolla mielessä mietityttää tämä perinnöllisyysasia, josta jo aiemmin avauduin tänne, mutta nyt kroppa on huutanut ovuloivansa ja toiminta on ollut entistä ahkerampaa...

Toiveet siis ovat kovat ja mitään suurempia häiriötekijöitä ei tässä kuussa ole ollut. Viime kierrossa oli aika tujua lääkekuuria meneillään sairastumisen vuoksi ja alkukiertoon söin vielä allergialääkkeitä. Nyt pistän kädet ristiin ja odotan... voi kun se vaan on niin pitkä odotus.

Jos ei vielä onnistu niin ensi kierrosta täytyy kytätä ovulaatio, jotta olen varma enkä vain kuvittele tuntemuksia sen suhteen.

Marjanalla on jännät paikat tarkastukseen menon suhteen, joten minäkin pidän peukkuja sen puolesta, että kaikki on hyvin!

Ihania aurinkoisia päiviä kaikille!!

tuikkunen

66/246 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollaan oltu täysin flunssan vietävissä koko viikko..eli ovulaation bongaus lämmön mittauksella ei onnistunut, lämpöähän on ollut selvästi, melkein 39..huoh..17 päivä mielestäni sain tupla viivat ovulaatio testiin ja hommat koitettiin hoitaa flunssaisenakin, mutta saas nyt nähä..mutta plussa tuulen huminoita nyt vaan porukalla kehiin :)

Vierailija
67/246 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka! Ilmoittaudun mukaan helmikuisiin. Vähän ristiriitaisin fiiliksin tosin. Elokuussa jätettiin ehkäsy pois, mut kierrot on ollut tosi pitkiä. Yhden satsin Terolutteja sain jo syksyllä, mut nyt sain reseptin 3 satsiin. Lääkkeet siis alkaa oleen kohillaan, mut ajoitus on huono. Meillä kun se talo on valmistumassa vasta kesällä 2013. Olis helpompaa, et lapsi siis syntyis vasta kesällä eikä esim. helmikuussa. Mieskin on sitä mieltä, et kannattais vähän lykätä tätä yrittämistä. Ite taas aattelen, et ollaan jo yritetty elokuusta asti, joten jos nyt lykätään, niin ties koska se vauva syntyy... Järjellä ajatellen olis hyvä odottaa, mut tunteet sanoo muuta. Järki-ihmisenä etenkin on hankalaa mennä tän tunteen eli vauvakuumeen mukana...

No mut jokatapauksessa kp on nyt 2/48-78 (jos tää minivuoto nyt kuukautisia merkkaa) ja yk 6.

82

Vierailija
68/246 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaa välillä olla aika hiljaista täällä tämä keskustelu:) Nooh, ootellaan ku kaikki alkaa päästä loppupuolelle kiertoa ni eiköhän tämä tästä vilkastu!:)

Itellä vähä mieli maassa. Kuvittelin ovulaation olevan viikonloppuna mut lämmöt on ollu koko ajan samoissa lukemissa, et epäilen ettei sitä oo ollukkaa eikä tuukkaan! Alan pikkuhiljaa unohtaa tämän kierron ja hommaan seuraavaan kiertoon ovistestit et saan tietoon onko sitä ollenkaa. Lisäksi viikonloppuna ja tänä aamuna on ollu melko omituista alamahakipua, siis aina välillä tuntuu. Ei mitää hajua mitä seki on!!

Vähä meni epätoivoseksi tää mun vuodatus mut ei voi mitää. Silti kaikille hurjasti tsemppiä loppukiertoon, toivotaan et niitä plussia aikanaa tulee paljon (tuskin kumminkaan tänne):(

Vierailija
69/246 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

KP 31->

Kesäkeiju kp 35/30-55, yk11

Lisabella kp 31/38?, yk2

KP 21-30

Tinuppi kp 29/??, yk3+km+yk1

Satu kp 25/28-36, yk1

Marjana kp 24/29-33, yk26

Onnimuuli kp 24/27-28, yk2

Tiikerililja kp 22/28

KP 11-20

Minnihiiri kp 20/30, yk6

ToivotonM kp 17/32

Tuikkunen kp 14/28-29, yk2

Ansku kp 13/35-60, yk3+kkm+yk1+kkm+1

Alicia kp 12/28-35, yk5

KP 1-10

Toiveissa kp 10/28-34, yk5

Auringonkukkanen kp 9/28-?, yk5

Claudia kp 9/27-30, yk1+km+yk7

Töönis kp 9/26, yk 3

Äipsykkä kp 9/28, yk1+km+yk1

Liisuli kp 6/22-27, yk5

Ele kp 5/30

Lucija kp 4/23-?, yk7

82 kp 3/48-78, yk 6

Vierailija
70/246 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman on hiljasta täällä, mutta ehkä kun porukka pääsee tuonne loppukiertoon, niin rupeaa vilkastumaan! Katsoin, että pari taitaakin olla ihan loppukierrossa :) Jänskää! Kuinkas siellä sujuu Kesäkeiju? :)

Joku mainitsi pähkäilevänsä ajankohtaa, koska vauvan sopisi tulla. Itse olen ajatellut samanlailla aina ennen tuota keskenmenoa. Täytyy saada se uusi työpaikka ja olla siellä vähän aikaa ja muuttokin on kiva saada pois alta ja ehkä vielä sen jälkeen kerätä vähän vielä säästöön rahaa... Näitä riittää! Olen tässä itse ottanut sellaisen asenteen, että vauva tulee sitten kun tulee (sitten kun se suodaan)! Kyllä kaikki muutkin asiat saadaan sujumaan kuitenkin. Se on jännä tämä elämä, kun tuppaa nuo asiat sutviutumaan kuitenkin vaikkei kaikkea pystyisi itse hallitsemaan :D Olen tässä yrittänyt olla hieman positiivisin mielin (helppo tietenkin puhua, kun yritystä näinkin vähän takana..)

Vitsi kun tässä ei näe aiempia tekstejä kun kirjottelee, mutta joku oli mieli matalana oviksen suhteen. Älä hätäile, ehkä se tulee hieman myöhemmin??

Miten tuo ovis teillä oikein ilmenee? Mittailetteko lämpöjä? Ja paljonko se lämpö nousee? Ja onko se juuri sitten se päivä, kun lämmöt on koholla? En oikein tiedä näistä jutuista :) Itse huomaan lähinnä halujen kasvaessa :)

Vierailija
71/246 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi,

Äipsykkä: Mustakin on hankalaa kun ei nää kaikkia ketjun edellisiä tekstejä. Kommentointi on vaikeempaa... Minä se juuri tuota ajankohtaa mietin. Se on varmasti totta että kaikki asiat kyllä järjestyy kun vauva tulee. Mut kuitenkin ois kiva aatella, et vauva sain syntyy suoraan uuteen kotiin eikä perheeseen jossa isä rakentaa ja äiti on väsynyt. Itse on oo tarkkaillu ite ovista ikinä, joten siitä en osaa sanoa mitään.

82

Vierailija
72/246 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tapana kirjottaa viesti ensin WordPadiin, jonka jälkeen vasta vastaan viestiin, kopioiden ja liittäen tekstin... :) Ehkä vähä hankalaa jos käyttää esim kännykkää :D

Ite yritän seurata kiertoa ja löytää oviksen limojen avulla. :)

Voi että tämä oottaminen on tylsää :D Onneks lähetään vklopuks Tuuriin, ehkä shoppailun avulla kuumeilu unohtuu - hetkeks! :D

Nyt oon aika varma, että ovis on menny, koska on ollu pari päivää kuivaa :) Ollaan kyllä ahkeroitu kovasti, joten vähä harmittaa (niinkö aina harmittaa! Mutta nyt ollaan oltu oikein erityisen ahkeria ;D) jos se ei tuota tulosta... :/ Mutta toisaalta mulla on kesäkuusa luokkakokous, josa jään varmasti kiinni, jos en juo. Pitää varmaan ostaa muutama siideripullo, juottaa ne miehelle ja täyttää ite ne veellä ;) Ennemmin niin päin ;)

++++Plussapuhureita++++

Tinuppi 29/35-45

73/246 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äipsykkä: Ne ovulaation lähipäivät onkin kierron hauskimpia. Harvoin jokin hyödyllinen on oikeasti niin mukavaa. ;) Minä olen joskus lämpöjä seuraamalla bongaillut ovista. Olikohan se niin, että ensin lämmöt nousee ja sitten ne tippuu noin puoli astetta. Sen jälkeen vuorokauden sisällä pitäisi oviksen tapahtua. Huvikseen olen kyllä tuotakin tehnyt, koska erotan selvästi ovulaation.

tuikkunen. Hienoa, että ovisoireet on löytyneet! Ja jos ei nyt tärppiä tule, niin tikuttelet sitten ensi kuussa ovista varmistukseksi.

82: Älä turhaan murehdi lapsen mahdollista syntymää ennen talon valmistumista! Tässä asiassa kannattaa kyllä mennä enempi tunteen mukaan, koska sitä lasta ei välttämättä kuulu silloin kuin sen tilaisi paikalle.

toivoton: Ne mahakivuthan voi olla ihan hyvin ovulaatioon liittyviä. Minulla on ainakin niitä useampana päivänä oviksen aikoihin, mutta kunnon kivut sitten, kun munarakkula irtoaa.

Tinuppi: Shoppailu piristää aina! Tsemppiä piinaviikkoihin!

ON: Minä olen ollut tosiaan tässä pinossa melko epäaktiivinen kirjoittelija aiempiin pinoihin verrattuna. Mutta tämä on tehnyt ihan hyvää, kun on hieman kevyemmin ottanut vauvakuumeilun tässä kierrossa. Loppukiertoahan tässä mennään, mutta ei tosiaan ole mitään uskoa raskauden puolesta, kun noita epämääräisiä vuotojakin tuli taas. Viikonloppuna pitäisi menkkojen alkaa ja sitten tietäisi hieman ruveta suunnittelemaan inseminaatiota seuraavaan kiertoon. Kovastihan sitä toivoisi ihmettä tässä kierrossa, mutta epäusko on kovin suuri.

Marjana kp 24/29-30 Dpo 9 yk 26

Vierailija
74/246 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

KP 31->

Kesäkeiju kp 36/30-55, yk11

Lisabella kp 32/38?, yk2

KP 21-30

Tinuppi kp 30/??, yk3+km+yk1

Satu kp 26/28-36, yk1

Marjana kp 25/29-33, yk26

Onnimuuli kp 25/27-28, yk2

Tiikerililja kp 23/28

Minnihiiri kp 21/30, yk6

KP 11-20

ToivotonM kp 18/32

Tuikkunen kp 15/28-29, yk2

Ansku kp 14/35-60, yk3+kkm+yk1+kkm+1

Alicia kp 13/28-35, yk5

Toiveissa kp 11/28-34, yk5

KP 1-10

Auringonkukkanen kp 10/28-?, yk5

Claudia kp 10/27-30, yk1+km+yk7

Töönis kp 10/26, yk 3

Äipsykkä kp 10/28, yk1+km+yk1

Liisuli kp 7/22-27, yk5

Ele kp 6/30

Lucija kp 5/23-?, yk7

82 kp 4/48-78, yk 6

Vierailija
75/246 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjana: Oisko se voinu olla mahd. kiinnittymisvuotoa?

Vadelmanlehtitee - Oliko siitä jotain hyötyä kuumeiluvaiheessa? Viimeisimmän raskausajan join sitä, kun kuulin sen tehostavan supistuksia. Ja toden totta uskon sen tehoon! 2 ensimmäistä synnytystä alkoi vesien menolla ja jouduttiin sitten käynnistämään oksitosiini-tipalla, kun supistukset eivät alkaneet. 3. raskausajan join vadelmanlehtiteetä ja synnytys meni "oppikirjojen mukaan". Itse ostin sitä luontaistuotekaupasta ja kuivasin myös itse.

ON: Harjoitukset on aloitettu. Mennään TJOT-meiningillä. Yritän siis olla laskematta päiviä ja ei käytetä ovistikkuja tms. Katotaan kuin käy. 2 ensimmäistä raskautta on tärpänneet hyvinkin äkkiä, 3. odotettiin alkavaksi 5 kiertoa. Luonnonhelmassa touhuilu toi silloin plussan raskaustestiin...;)

Plussasateita ja aurongonpaistetta kaikille:)

töönis

Vierailija
76/246 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otinpa sitten käyttöön tämään leikkaa-liimaa-toiminnon. Katsotaan jos onnistuu paremmin kommentoinnit!

Tinuppi: Shoppailu auttaa vaivaan kuin vaivaan :) Ehkä tässä tapauksessa jopa tähän kuumeiluun!Toivotaan, että aika menee nopeasti. Jännää! Plussatuulia oikein paljon sinnekin! Itsellänikin on ystäväni häät kesäkuun puolessa välissä, että jos tästä tärppäisi, niin tulisi häät olla vesilinjalla.. Tosin, en välttämättä jäisi kiinni, koska olen silloin tällöin muutenkin autolla liikenteessä. Emme kuitenkaan usein pääse miehen kanssa yhdessä viettämään vapaailtaa (ja tässä tapauksessa vielä häihin) niin saattaa olla, että joku voisi arvailla.. :)

Marjana: Jep, ovulaatiopäivät ovat todellakin ne hauskimmat ;) En ole vielä ajatellut mitään poppaskonsteja yrittää ovulaation etsimiseen, ainakaan vielä. Uskon, että tunnistan myös ajankohdan. Välillä tekee varmaan hyvää olla vähän poissa koneelta näistä asioista. Itse huomaan, että surffailen näille sivuille tämän tästä.. ei ehkä tarvitsisi kaiken pyöriä näissä asioissa, mutta kun se on niin paljon helpompaa sanoa kuin tehdä :/

Töönis: Nyt on mennyt vähän ohi, jos aiemmin on tullut puheeksi, mutta mikä on TJOT-meininki? Uskon kyllä tuohon, että rennosti napsahtaa! Sen kun aina muistaisi! :)

ON: Huomenna mies palaa työreissulta ja luulen, että ovulaatiokin rupeaa läheneen, että josko sitä alottelis jo ”urakkaa” ;) Hih, on tämä toisaalta aika hauskaa. Ihmettelin itsekseni, kuinka rennosti olen kuitenkin pystynyt ottamaan näin keskenmenon jälkeen. C’est la vie! Vai miten se menee. Tottakai, jos/kun plussa joskus tulee, olen varmasti arempi kuin aiemmin.. Uskon, kun näen –tyylillä. Tilasin muuten nettiapteekista niitä Multitabsin raskausajan vitamiineja. Alan syömään jo nyt, jos niistä vaikka jotain apuja olisi :)

Plussatuulia ja kevätlämpöjä kaikille!!!++++

Äipsykkä 10/28, yk1+km+yk1

Vierailija
77/246 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

TJOT= tulee jos on tullakseen =)

Ahkeruutta urakkaan ;)

töönis

Vierailija
78/246 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töönis: Kiitti ku olit päivittäny kuumeilijalistan! :D Ite ei aina joka aamu (tai edes ilta) muista koko listaa! Ja senhän voi päivittää kuka vain, joka aamulla ensimmäisenä tulee Helmikuiset2013 -ketjua lukemaan :) Sen vadelmanlehtiteen pitäis vahvistaa kohtua ja alkuvaiheessa estää keskenmenoa - kuulemma! Ja luin, että varsinaisesti se on tarkoitettu juotavaksi raskauden viimeisellä kolmanneksella; helpottamaan/nopeuttamaan synnytystä :) Mutta neuvolan kirjojen mukaanhan sitä ei saisi - varsinkaan alkuraskaudessa- juoda, kun eikös se lasketa yrtiksi? Mutta ne, jotka yrtit ja niiden vaikutukset tuntee, suosittelee jos jotakin yrttiä yrittämiseen, raskauteen, synnytyksen jälkeen jne :)

Äipsykkä: Ruokavaliolla on merkittävä vaikutus raskauteen - varsinkin ensimmäisen kolmanneksen aikana! Ja epäilen, että keskenmenoni johtui juurikin kehon ravinteiden/veden puutteesta! :/ Mutta nyt oon tsempannu!! :) Esim nainen tarvii (muistaakseni) 20% enemmän proteiinia, jotta saa tuotettua tarpeeksi lisää soluja. Samoten E-vitamiinilla, foolihapolla ja tietyillä rasvoilla oli suuri merkitys raskauden onnistymiseen. Ja edelleen muistutan, että vesi vanhin voitehista! ;D Tässä linkki, jossa on mielestäni kerrottu hyvin: http://www.bebesinfo.fi/sivu.php?artikkeli_id=69

ON: Välillä tulee semmosia tuntemuksia, että oon ihan varma, että menkat alkaa parin tunnin sisällä - mutta ei! Ehkä se on jotain munasolun(?) kehittymistä... Toivottavasti jopa kiinnityskipuilua! :D

Tinuppi kp30/35-45

79/246 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämpöistä kevätpäivää kuumeilijat! Ehkä meillä porinatkin lämpenee kun päivät alkavat käydä tässä kuussa vähiin, nyt vaan kaikille peukut pystyyn, kyllä me pystytään siihen!!! Niitä plussatuulia ja jarruisia sukkia.. Omasta navasta sen verran että teroja olisi vielä 3 päivää jäljellä ja vatsa on tälläkin hetkellä NIIN kipeä..pahamieli kun ei tiedä mitä nuo terot ja clomit ovat masulle ja mielelle tehneet.. Olo on kuin kuukautiset alkaisivat tällä sekunnilla..Mutta ihana kun te olette täällä tukenani, voi pahan mielen purkaa edes kirjoituksella..Anteeksi tämä vuodatus..näitä heikkoja hetkiä..

Vierailija
80/246 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jo myöhä ja pitäis mennä nukkumaan, joten kommentoinnit nyt taitaa jäädä.

Ja pää niin sekasin tästä vauvan "ajoittamisesta" suhteessa taloon. Marjana hyvin sanoi, että eihän se vauva sit tuu kun sen tilaa. Mut toisaalta sillä ei oo mikään kiire. Sais talon valmistumisen jälkeen tulla heti tai myöhemmin. Kuinka ihanaa vain olis saada se suoraan uuteen kotiin eikä keskelle talostressiä. Vauvakuumeen lisäksi odotusta ei varmasti kannata esikoisemme joka kovasti haaveilee pikkusisaruksesta. Tyttö kohta 4-vee on siis pahin(parhain) painostaja. Mut toisaalta jos vaan muutamia kuukausia jaksais venyttää niiden Terojen aloittamista... Ääh, onneksi tapaan viikonloppuna äitikaveriani jonka kanssa voin näitä asioita pohtia livenä. Hänet tuntien taidan jo tietää hänen kantansa kylläkin..

82