Helmikuiset 2013
En malttanu enää oottaa, ja päätin alottaa uuden ketjun!:) Tuota 2013 vuotta kyllä hätkähtää, tuntuu et siihen on vielä niin kauan.
Elikkäs ite lopetin imetyksen 1,5 kk sitte lopullisesti, ja nyt oli ensimmäinen normipituinen kierto (32 päivää). Nyt alkamassa toinen kunnollinen yrityskerta, ja en millää malttais oottaa että saisin taas pikkuisen!:) Menkat loppu just ja noin viikon päästä pääsis taas yrittään...
Eli tänne vaa kaikki jotka toivoo pääsevänsä ens helmikuussa synnyttään!
Terveisin ToivotonM kp 7/32
Kommentit (246)
Tervetuloa uusille! Toivotaan pysyvää plussaa teille tästä kierrosta:) Niin kuin meille kaikille muillekin tietysti.
Pahoittelut Satulle.
Zenik: Ootko alottanu tikuttelun tarpeeks ajoissa? Haluatko tohon kuumeilijalistalle muutakin tietoa?
ON: Ei oo kauheesti päiviä laskettu, mutta oletettuna ovis päivänä mulla tuli kipua ensin aamulla vasemmalle alavatsalle ja illalla oikealle puolelle. Outoa! No sinä päivänä kyllä touhuttiin ja sitä ennenkin muutamana päivänä... Mutta jos allergialääkkeet voi vaikeuttaa raskautumista, niin peli on kyl tältä kierrolta pelattu. Niin paljon mä niitä joudun käyttää.
töönis
Niin paljon onnea Onnimuuli!!! Hieno juttu!!! Nyt plussaa kehiin me kaikki muutkin, jookosta :) Täällä kyllä taitaa olla niin että "täti" taitaa ajella kylään muutaman päivän sisään. Olo ei ole mitenkään raskautunut.. Ja nuo vatsan kipuilit onneksi meni ohi..saattaa olla että terot sai voimaan hiukan huonommin. Näin täällä siis tänään.. Mutta nyt iltapalalle ja odottelemaan teidän muiden plussa uutisia! Olkaahan reippaita ja muistakaa heilutella niitä peittoja!
Onnimuuli: Onnea onnea! Mulla alko esikoisemme raskaus juuri vuodolla, joka jäikin sitten paljon niukemmaksi kuin normaalit kuukautiset.
Äipsykkä, Kesäkeiju, Ansku: Kiitos talohuolieni jakamisesta. Anskun kommentti, että kyllä se talo valmistuu vauvasta huolimatta osui ja upposi. Sehän on niin totta. Sama se jos siihen sen takia muutama kuukausi kauemmin menee (tai jos isä käyttää isyyslomansa rakentamiseen).
Meilläkään Kesäkeiju ei siis tyttö tiedä minun vauvahaaveista, mutta sopivasti myöskin pikkusisaruksesta haaveilee :)
82
Minut voi poistaa listalta. Matka jatkuu taas kerran seuraavaan pinoon.
Paljon onnea Onnimuulille ja koittakaahan muut hypätä siihen junaan mukaan!
Marjana kp 2/28-31 yk 27
KP 31->
Kesäkeiju kp 42/30-55, yk11
Lisabella kp 38/38?, yk2
Tinuppi kp 36/??, yk3+km+yk1
KP 21-30
Tiikerililja kp 29/28
Minnihiiri kp 27/30, yk6
ToivotonM kp 24/32
Tuikkunen kp 21/28-29, yk2
KP 11-20
Ansku kp 20/35-60, yk3+kkm+yk1+kkm+1
Alicia kp 19/28-35, yk5
Hilma3 kp 19/25-32, yk 2
Nasulais kp 18-19/28, yk 2
Toiveissa kp 17/28-34, yk5
Auringonkukkanen kp 16/28-?, yk5
Claudia kp 16/27-30, yk1+km+yk7
Töönis kp 16/26, yk 3
Äipsykkä kp 16/28, yk1+km+yk1
Liisuli kp 13/22-27, yk5
Ele kp 12/30
Lucija kp 11/23-?, yk7
KP 1-10
82 kp 10/48-78, yk 6
Zenik yk 2
!!Plussanneet!!
Onnimuuli
Marjana: Pahoittelut:( Toivottavasti pystyisit välillä irtautumaan vauvahaaveesta hetkeks kokonaan. Onnea tuleiin hoitoihin!
Kesäkeiju, Lisabella, Tinuppi ja muut alkupään listalaiset: Koskas teillä testaillaan? =)
töönis
Oikein ihana viikonloppu takana, näitä lisää! Aurinkoa riitti :)
Marjana: Kovasti tsemppiä ja onnea jatkoon!
Onnea Onnimuuli!!! Aivan ihanaa! Mites siellä etunenässä muut? Jokos on testailtu tai onko muita tuntemuksia??
Täällä alkaa seuraavan parin viikon odotus, joko vuodon tai plussan.. Yritän nyt touhuta muita tämän ajan, jottei aika vallan matelisi.. katsotaan onnaako :)
Äipsykkä kp 16/28
Heippa!
Olen aikaisemmin kirjoitellut marras- ja joulukuisissa, ja olen nyt pitänyt muutaman kuukauden taukoa, olen kuitenkin seuraillut teitä taustalla. Nyt tilanne on kuitenkin sen verran hämmentävä, että on pakko avautua :) Hieman esittelyä, eli noin 7 kk ollaan nyt yritetty, minä 29 v ja mies 31 v. Nyt on siis kp 25, ja normaalisti kierto on ollut noin 32 päivää, ja nyt sitten eilen alkoi pieni vuoto! Sellainen rusehtava, mutta kuitenkin ihan selkeää vuotoa pyyhittäessä, ei kuitenkaan suojaan asti, ja jatkunut vielä tänäänkin. Ikinä ei ole siis alkanut menkat näin aikaisin, eli yli viikko aikaisemmin! Voisikohan tämä nyt olla sitä kuuluisaa kiinnittymisvuotoa? Tai ainakin kiinnittymisyritys? Todella hämmentävää!
Ems
kp 25/32, yk 7
Satu75: Tsemppiä painonpudotukseen ja elokuun kiertoon!
äipsykkä: Inhottavaa kun lapsi on kipenä, onneksi oksennustaudit menee nopeasti ohi, vaikka pyykkiä riittää moneen koneelliseen.
tuikkunen: Sujuko reissu hyvin?
Nasulais: Tervetuloa ja paljon tsemppiä, hyvä asenne sinulla.
onnimuuli: Supersuuret onnittelut, ihanaa saatiin veturinkuljettaja!
82: Juu pikkusisarrus olisi varmasti hieno juttu, jotenkin vaan tuntuu, että kaikki painostaa. Ja teilläkin tietysti toi taloprojekti ottaa omansa. Itse teen pätkätyötä ja nyt sopimus vuoden loppuun ja tiedän tammikuussa tulevan yhden paikan hakuun viisainta minunkin olisi vaan odottaa sinne tammikuuhun, mutta yritystä on jo niin kauan takana, että tulee kun on tullakseen. En rupea töiden takia odottamaan, muuten huomaan, että toista lasta ei tullutkaan.
Marjana: Melkein tuli itku kun luin, että taas joudut pettymään. Paljon plussia maaliskuulle.
ON: Eli ei vieläkään mitään oireita ei raskautumisoireita, eikä menkkaoireita, ovulaation mukaan keskiviikkona pitäisi menkkojen alkaa. Ja päätin testata sitten perjantaina vasta jos siihen mennessä ei ala. En haluaisi nähdä enää ainottakaan negatiivistä raskaustestiä.
Mahdottomasti plussatuulia ja tsemppiä!
kesäkeiju86 - kp42/44(30-55) Yk11
Mutta tänne tuli menkkaränkkä... :s eli siirryn maaliskuisiin ja mut voi poistaa listasta.. :(
Listaan voi lisätä kp:t, eli kp25-28.
ps. Olen aloittanut tikkuilun suositeltuun ajankohtaan. Ovulaatiotesti sisälsi tarkat päivät, jolloin tikutus tulisi aloittaa. Toimin ohjeiden mukaan, ilman tulosta. Tilasin eilen netistä ovulaatiotestin, joka otetaan syljestä. Saa nähdä kuinka toimii ! Onnea plussanneille !
Plussatuulia !
KP 31->
Kesäkeiju kp 43/30-55, yk11
Lisabella kp 39/38?, yk2
Tinuppi kp 37/??, yk3+km+yk1
KP 21-30
Minnihiiri kp 28/30, yk6
Zenik kp 25/28, yk 2
ToivotonM kp 25/32
Tuikkunen kp 22/28-29, yk2
Ansku kp 21/35-60, yk3+kkm+yk1+kkm+1
KP 11-20
Alicia kp 20/28-35, yk5
Hilma3 kp 20/25-32, yk 2
Nasulais kp 19-20/28, yk 2
Toiveissa kp 18/28-34, yk5
Auringonkukkanen kp 17/28-?, yk5
Claudia kp 17/27-30, yk1+km+yk7
Töönis kp 17/26, yk 3
Äipsykkä kp 17/28, yk1+km+yk1
Liisuli kp 14/22-27, yk5
Ele kp 13/30
Lucija kp 12/23-?, yk7
82 kp 11/48-78, yk 6
!!Plussanneet!!
Onnimuuli
Täälläkin sitten kuitenkin menkat alkoi, kierto oli ennätyslyhyt, vain 25 päivää. Siirryn takaisin taustailemaan ja katson jos liityn sitten maaliskuisiin.
Tsemppiä muille, nyt vaan lisää plussia!
Pahoittelut tippuneille!! :(
Ja ONNEA onnimuuli!! :)
Päätä särkee, joten en jaksa vastailla/kommentoija muille :(
ON: 23.5 otettu hCG arvo oli alle 1. Tänään testasin ja negaa seki näytti. Jos kierto on ollu suht. normaali, niin testisä ois pitäny jo näkyä. Menkkojen pitäis alkaa loppuviikosta. Toivottavasti tulisivat nyt nopiaa niin pääsis alottaan uuden yrityksen. Mutta eipä täsä nyt voinukkaan olettaa, että tärppäis ekasta kierrosta/yrityksestä! :)
Tinuppi kp37/??
(tämä katkasee viestin jos käyttää "pienimpi kuin" ja "suurempi kuin" merkkejä :S)
Tinuppi: Ehtisin jo ihmetellä sun keskeneräistä viestiä:) Hyvä, että edellisen raskauden alun jäljiltä oli Hcg laskenut. Jos nyt ei loppuviikosta kuitenkin plussaa tule, niin toivotaan ensi kierrolle sitä!
ON: Tänään vessassa käydessä tuli pyyhkiessä tippa rusehtavaa limaa (sori kuvaus, kiinnostaa varmaan hirveesti teitä kaikkia mun eritteet =D ). Alkoihan siitä tietysti mielikuvitus laukkaamaan...
töönis
Täällä siis täti tuli vierailulle ja pari päivää jopa ennemmin kuin piti..eli kiitos tästä kuusta toverit! Nyt laittakaahan loput plussia tulemaan..tää aloittaa nyt jälleen projektin alusta..siipi maassa..
Lomailtu on ja kunnolla, terkkuja kreikasta :)
Mulla nyt vasemmanpuoleinen ovis hukassa, joten varmaan siirryn minäkin eteenpäin. Ensi kierrossa sitten aloitan vihdoin hormonit, ja toivotaan tuloksia :)
pahoittelut tippuneille, ja onnittelut plussanneille :)
Kirjoittelen jahka toivun lomailusta :)
-Claudia.
Ems: pahoittelut ja oikein paljon plussatuulia ensi kiertoon!!!
Tinuppi: Inhottavaa tuo päänsärky! On mennyt hieman ohi sinun tausta, mutta itselläni meni se melkein 6 viikkoa (2päivää vajaa) seuraaviin kuukautisiin keskenmenosta (oli keskeytynyt keskenmeno joka hoidettiin kaavinnassa). Eli se väli ei ollut ”normaali”kierto. Mutta siltikin siis uskon, että tämä kierto on sen normaali 28 päivää, kuten aina aiemmin. (tai näin ainakin olen päätellyt erinäisistä asioista..) Eli voisiko sinulla olla pitempi kierto kyseessä??
Töönis: Peukkuja sinulle!!! :)
Minnihiiri81: Voi ei, pahoittelut! :( Oikein paljon onnea seuraavaan kiertoon!!
ON: Itsellä on kaikennäköistä nippailua ja jomotusta alamahassa. Mutta luulen, että normijuttuja eikä näistä voi oikeen sanoa mitään.. huoh, odottavan aika on pitkä!
Oikein paljon plussatuulia kaikille!!!!!
Äipsykkä kp17/28
Äipsykkä: Mulla on muutenkin ollu aika pitkä kierto, jotain 38 huiteilla. Ja uskon, että se on nytki suurinpiirtein samanmittanen (jos olettaa että tyhjennyspäivä oli kp1) koska nyt on ollu kaks niukka v.vuotosta päivää ja yks kuiva päivä, niinkö normaalistikki paripäivää ennen menkkoja. Ja mulla meni se keskeytyny keskenmenoki niin 'nätisti', kun ensimmäisestä cytotecin laitosta 12h, niin alkio tuli pihalle eikä sitä vuotoa kestäny ku 4 päivää. :) ...ja vuodonloppumisesta muutaman päivän päästä testasin erittäin herkällä raskaustestillä ja se näytti negaa :)
ON: Menkkoja ootellen... :D
Tinuppi 38/??
KP 31->
Kesäkeiju kp 41/30-55, yk11
Lisabella kp 37/38?, yk2
Tinuppi kp 35/??, yk3+km+yk1
KP 21-30
Marjana kp 30/29-33, yk26
Tiikerililja kp 28/28
Minnihiiri kp 26/30, yk6
ToivotonM kp 23/32
KP 11-20