**** TRUPLAT MAANANTAINA *****
Kommentit (24)
Niin juu, se koulutus jäi kesken ;) Kymmenisen kuukautta eli ekan vuoden kävin, sit lopetin. Tyttöhän oli hoidossa sillon (2v2kk-3v).
Kyllä se lapsen luonnekkin on vahvassa osassa! Kukas sen sanokaan (?) Oon itekkin siitä hyvin tietonen - kun täällä meillä on kolme lasta, kun lasketaan nuo mun pikkusisarukset. Niin hyvin ovat kaikki erilaisia - toinen paiskoo ovia kun suuttuua, toinen mököttää jne. :)
Mutta tarkotin ettei aina voi vedota siihen et " tää meiän ville nyt vaan on tällänen" :)
Täällä väsynyt laiskiainen!
Kouulu alkoi taas pitkästä aikaa.... Oli kyllä niin turhia luentoja mutta pakko olla paikalla. No piti nousta JO kymmeneltä ylös niin nyt oon ihan poikki jo. Nukun kahteentoista aina kun saan, niin pysyy kamala väsymys poissa. Minkäs teet kun väsyttää! Täytyy nukkuu nyt kun kohta ei saa nukkua 20 vuoteen : )
Mä en oikein ymmärrä.... Kaveri alkoi tänään kovasti perustelee miksi heidän elämään lapsi ei sopisi ollenkaan tällä hetkellä. On saman ikänen mun kans ja ollaan samalla luokalla koulussa. Eli aika pitkälti sama elämäntilanne paitsi et ne ei oo naimisis, kihlois kuitenkin. Jäin vaan miettii et miks se mulle alkoi purkaa... Koin että ihan ku olis mulle tarkottanu sitä. Opiskelut kesken ym ym....
Olisko lie pohjimmillaan sitä mieltä että haluis mutta väkisin yrittää pelata järjellä?? No ihan sama mulle. Ajatelkoot järjellä! Me tehään mitä halutaan, muut mitä kykenee! : )
jaaha, ei mulla mitään asiaa oo joten kai pitäs palata tiskien pariin ja sit nukkuu.
Neuvola torstaina, jee! Huomenna saatetaan lähteä mökille yöks, et ei varmaan näy!
Soffu+Nuppu 8+5
Mut muistelen et viime vuonnakin oli näihin aikoihin hiljasempaa. Oltiinkohan sillon vielä Triploja - oi kun tuo sana tuntuu niin hassulta nykyään ;)
Kummiskin - Truplat perustettiin suunnilleen vuos sitten!! Eli teillähän (ja meillä) on vähän niin kun 1-vuotis synttärit pikkujouluissa ;D Muistaaks kukaan tarkemmin millon Truplat aloitti oman pinonsa!?
Jeps, nukkumaan olinkin tässä menossa - eli pää tyynyyn!
Nyt on kuulkaa talo tontilla, ja se on aivan ihana. Just semmonen kuin unelmoin ja vielä vähän enemmän. Sisällekkin päästiin jo vähän kurkkimaan ja ihanalta näytti. Vaikkain oli jo vähän hämärää ja lattiat peitetty. Voi kun pääsis jo muuttamaan. En malta odottaa.
Marieela: Kiva, että tänään ollut edes vähän parempi päivä. Eiköhän se nyt luulisi jo pikkuhiljaa tuon pahan olon alkaa laantumaan. Sulla kun on noita viikkojakin jo noin hyvin kasassa.
emmasanna: Sulla voi tosiaan lähtö synnyttämään tulla ihan hetkenä minä hyvänsä. Sähän voisit vaikka trupla-pikkujoulujen kunniaksi synnyttää lauantaina. Tulis kyllä ikimuistoiset pikkujoulut.
Neiti: Kiva kuulla, että teilläkin on noita täydellisiä päiviä välillä. Kyllä ne varmasti tuntu aivan luksukselta mun arjen tohinan keskellä.
Pahoittelut kaikille negan saaneille. Toivotaan että täti pysyttelee poissa ja testit muttuis plussaksi.
Me taidetaan nyt lähteä saunaan kun mies on palellut koko päivä tuolla tontilla. Joten moikkelis moi...
mirulii 8+4