.:¨' * ' ¨NELIAPILOIDEN viikot 43 - 45 ¨' * ' ¨:.
Kommentit (15)
Olikin jo uusi pino. Kirjoitin vanhaan pinoon vikaksi ja laitan kyseisen viestin nyt kopsuna tänne, kun ei sinne enää kukaan kuitenkaan eksy.
-------------------------
Kirjoittelin keväällä tuolla Suurperhe-haaveilijoiden puolella. Kesän oli haaveet jäissä, mutta nyt taas nostaneet päätään. Tämä sakki voisi olla oikeampi paikka mulle, koska sitä nelosta kuumeilen - ja valitettavasti se nelonen jää viimeiseksi jos sen saan. Eli en nyt ihan suurperhettä sitten kuitenkaan saa kasaan ;)
Olen 28-vuotias kotiäiti Uudeltamaalta. Kolme lasta: tytöt 1v, 2v ja 4v. (hetken kerkisivät keväällä olla 1,2,3) :D
Keväällä tosiaan päätettiin että halutaan vielä yksi, pari kiertoa yritettiin. Sitten kesä meni vähän empiessä asiaa... nyt taas uudelleen. Viime kierto oli sellainen että luultiin että on käynyt "vahinko" kun ehkäisyä ei ole ollut kevään jälkeen. Mutta kun testi oli negaa, olinkin jotenkin pettynyt. Ja nyt kauhea halu saada se nelonen. Mies ei ole yhtä intona kuin minä, mutta kuitenkin mukana. Viime viikolla ennen testin tekemistä se oli ihan coolina et; tietäähän sen että se mahdollisuus on kun ei ehkäisyä ole ja mitä sitten? Sitten tulee vauva!
Ja nyt kyllä tietää kuumeiluni, eikä hanttiin ole pistänyt :D Tytöt täällä kotona tahtoisivat kovasti "vielä yhden vauvan" ja nimenomaan pikku-siskon ;) Äitille kelpaa kumpi vaan, tietenkin.
-----------------
Nyt tavallinen perjantai, haravointia ja muuta syyshommaa täällä kotona.
Kuinka moni teistä on kotiäitinä? Mä olen ollut kotona sitä asti kun äitiylomalle ekasta jäin, tosin nuo ovatkin aika peräkanaan tulleet, mutta kotona on tarkoitus olla jatkossakin. Kun uusi vauva tulee, niin senkin kanssa sinne 3v asti. Ja sittenhän vanhin onkin jo koulussa.
Katselin tuota listaa ja yritin "tutustua" ihmisiin keitä täällä on.... Huomasin että Rouva77:lla on saman ikäiset kuin täällä ja kaikki poikia, kun täällä taas kaikki tyttöjä.
Onnea kaikille plussanneille ja tsemppiä muillekin. Vauvan tahto on nyt niin kova, että viimeistään joulupukkia saa sen plussan tuoda ;)
Noora kp9/28-30 (viime kierto oli tosi outo 35pv)
ps. Voisko muuten jatkossa harkita että "pino" olisi kuukauden kerrallaan, esim.MARRASKUU ym. olisi jotenkin selkeemipi ;) Ehdotus vaan...
Ihanaa että plussat on löytäneet tämänkin pinon =)
Aika hyvin jo osaan olla poissa palstalta, mutta aika ajoin löydän itseni täältä.
Pöljä minä aloin katsoa sarjaa Saammeko vauvan. Ja arvatkaas mitä se tekee vauvakuumeelle.. Ei ainakaan auta pääsemään siitä eroon ;)
Sama juttu kuin Nooralla, meillä on kolme tyttöä. Mutta meillä siis ei yritetä. Mies vakuuttelee monesti itselleen, että kolmessa pysytään. Vaikka en siis puhu koko aiheesta, päin vastoin yritän sen nelosen unohtaa. Mutta vuodenvaihde lähestyy ja silloin voisi alkaa aikataulullisesti yrittää, joten asia palaa mieleen tiheämmin. Josko sittenkin.
Mulle vois päivittää seuraavan kerran, ettei yrity ala 2009, vaan aikaisintaan 2/2010, jos ollenkaan.
Mutta tulin vaan teitä tsempittää.
Mutta mutta missäs kaikki luuraa?? Onko tosiaan niin että meiltä on lähteny noin iso porukka o-puolelle ku ei täällä ole juuri ketään??
Noora: meillä on kokeiltu (varmaan vuosi sitte) kk-pinoja mutta niistä tuli sillon ainaki liian pitkiä...mutta jos tää porukka on näin hiljasta niin varmaan vois alottaa tuosta marraskuulta oman pinon..
Mää olen kotona mutta samalla olen yrittäjä eli kotoa käsin töitä teen aina ku vaan pystyn ja välillä sitte ne työt tehdään öisin ku ei muullon pystytä...
Tärppionnea ovisaikaan joka sulla taitaaki kohta lähestyä...
Hoppenkoija: ettei nyt ois vaan niin että ukkokultas itelleen hokee (oisko siinä vaiheessa että jospa ois mieleen tullu että jospa sittenki) ettei vaan unohu se mitä sulle on jo vannottanu: ettei enää lisää lapsia...Mutta eihän noista koskaan tiedä, yhtäkkiä mieli taitaa noillaki muuttua...pidän sulle peukkuja jospa se mieli tosiaan vielä muuttuis!! bd bd vielähän tuohon helmikuulle on aikaa...joten täällä sua sitte ootellaan josko vaikka sitte ihan täysillä mukana saisit olla!
Mutta tosi mukavaa ku kävit jutustelemassa, oli kiva kuulla kuulumisiasi!
ON: ei mitään uutta auringon (pilvien) alla...ovis tais olla tai sitte ei...mitään kipuja ei tullu munasarjoille joten oisko niin että km vei myös kaikki munaskut mukanaan...mutta ukkokullan työaikatauluihin tuli muutoksia niin ainaki kalenterin puolesta on "muka ovis" hyödynnetty...
Haravointia ei olla vielä ees alotettu...eli hirvee siivo pihalla on ku tuolla takapihalla on iso ja vanha haapa jolla on nyrkin kokoset lehdet...Pitäs vaan tehä ensin pihahommat tuolla työmaalla että saatas se myyntikuntoon heti pravuuriaikaan keväällä...
Mutta tulkaahan kaikki muutki kuulumisia kertoilemaan, ihan vaan niitä näitä...saadaan taas vähän eloa pinoon..
nani kp 18
Nooralle tervetuloa mukaan pinoilemaan.
Hoppenkoija, ollaan kans miehen kans sitä saammeko vauvan -sarjaa kateltu. Tosi mielenkiintonen sarja kyllä ja muille vinkkinä et löytyy yle areenalta, ja sieltä pääsee kattomaan niit jaksoja koska vaan. :)
Nani: Tuskinpa sun munasolus minnekään on kadonnut. :) Eikait niitä oviskipuja tarvi aina tulla. Mä kun kerkesin tässäkuussa syömään sen mullemäärätyn clomikuurin tai siis olin jo alotellut ennenku miehen vastaukset tuli ja (lämmöistä päätellen) oon kait nyt sitten ovuloinut vaikka mitään kipuja ei ollutkaan. Tikutella en tosin viittinyt kun eihän siitä mitään hyötyä olis ollut.
Enää muutaman päivän odottelu ja sitten on ensikäynti väestöliitolla, mies antaa siellä vielä uuden varmistusnäytteen, mutta ollaan kyllä silleen varauduttu että tulos varmaan tulee olemaan yhtä lohduton kuin edellisestäkin. Saadaan vastaus siis jo siellä samalla lääkärikäynnillä kun kuulemma vaan tunnin kestää sperman tutkiminen. Olen todella odottanut että vihdoin ja viimein päästään jonkun kanssa juttelemaan ja alkaa asiat pikkuhiljaa selviämään.
mansikkainen
Voi piru kun on synkkä ilma. Ei paljon huvita tonne märkään lähteä seisoskelemaan. Ohjelmassa siis sisäilyä: nukkeleikit ja muumit... ja äitillä vapaata tietokoneella istuskelua ja kahvittelua. Ei kai sitä joka päivä tartte olla niin tehokas?
NANI: Niin, ei kai se ovis aina tunnu. Voihan se olla että olikin ja kun kerran hyödynsitte niin aina on mahikset :)
MANSIKKAINEN: Toi on kyllä aika lohdutonta, jos tulokset on sellaiset että "toivoo ei ole omin neuvoin" mutta onneksi on muita keinoja käytettävissä. On varmaan kuitenkin helpottavaa tietää mikä on tilanne. Epätietoisuus ja sen miettiminen että missä vika on, taitaa olla rasittavinta. Jaksamista sinne.
Meillä ois vissiin sitten se touhuamis-viikko nyt meneillään. Tarkkaa ovispäivää on hankala laskea kun viimekierto oli megapitkä 35pv, mutta yleensä kyllä on ollut se 28-30pv. Eli se et onko ovis sitten siellä 14.pv kieppeillä vai myöhemmin mietityttää? Saattahan se olla että viimekirto oli vaan hetkellinen häiriö, kun muuten niin takka ollut. Mä kyllä aika hyvin tunnistan oikeat päivät masun nippailusta ja eritteistä(hyi mikä sana!) Loppu viikolle niitä odottelen, ke-pe. Viikonloppuna tosin tulin taas mietteliääksi, jos ei sittenkään. Vauvan kyllä tahdon- mutta tuntuu että meillä on miehen kanssa nykyään liian usein sukset ristissä, ihan muista asioista.
Noora kp12
Olen yrittänyt vierottaa itseäni tältä palstalta, mutta kyllä sitä vaan kumman usein itsensä täältä löytää. Kirjoiteltua ei vaan ole tullut.
Susamaria ja Onnellinenmamma: tuhannesti onnea plussista ja onnea masunkasvatukseen! Toivottavasti kaikki sujuu hyvin!
Noora, tervetuloa jengiin! Ja pikaista plussaa teillekin! Nyt onkin ollut lyhytaikaisia vierailuja täällä... Sinne vaan nopsaan muiden perässä odotuspuolelle :-)
Mansikkainen, kiva että saitte ajan väestöliitolle noin nopeasti. Kerrohan sitten mitä sanottiin. Kyllä teillä varmasti jotain keinoja on vauva saada, onneksi nykyään on niin hyvät hoitokeinot!
Nani: Josko se ovis olis kuitenkin ollut ilman tuntemuksia, toivotaan niin.
Hoppenkoija, josko se sun mies yrittää tosiaan vakuuttaa enemmän itseään... Jos meinaa mieli muuttua. Etteköhän te vielä yrittämään pääse :-)
Mimmuli ja Pönttis, kiva kuulla teistäkin!
ON: Mulla on kans kierto vähän sekasin. Keskenmenon jälkeen eka kierto oli 28 päivää ja edellinen 32... Saa nähdä mitä nyt sitten. Tänään on ollut vähän sellaista tunnetta mahassa että vois ovis olla, mutta en ole varma kun mulla renaa maha nyt muutenkin. Pari viikkoa olen jo ravannut vessassa vähän väliä kun mahaa kääntää ja sit tuleekin jo vauhdilla tavaraa pihalle :-( Kun nyt menis ohi nopeasti, mitä sitten onkaan!
Plussatuulia!
Paritonsukka kp kaiketi 16
eli täällä olen, tiukasti vaan!
en tiedä yhtään missä vaiheessa kukakin on ja mitä teille kuuluu mutta yhden uuden plussanneen bongasin pikaluvulla pinosta: ONNEA ihan hirmuisesti!
Kierto on yli puolivälin jälleen, tarkasti en päiviä edes tiedä missä menossa. Toisaalta aikalisä tekee hyvää täältä mutta tällä hetkellä tuntuis että mieluummin oisin täällä ku muuten tässä äärettömän tuskastuttavan kiireisessä elämässä ettei oikeestaan omaa elämää olekaan. Työ, lapset, harrastukset ja kodin jonkinlaisessa järjestyksessä pitämisen yritys imee kyllä viimeisiä rippeitään musta tällä hetkellä. Ei vaan yksinkertaisesti tunnit riitä vuorokaudessa edes tähän pieneen hetkeen että saisi lukea mitä teille kaikille ihanille ihmisille kuuluu, useammin kuin kerran kolmessa viikossa.
Omaa napaa on tämä sepustus ja varmaan äärimmäisen sekava sellainen. Hengessä olen vahvasti mukana ja vauvakuume ei hellitä tästä rumbasta huolimatta, mutta tällä stressimäärällä tuskin ainakaan toivottua tulosta tulee vielä tämän vuoden yrittämisen jälkeenkään (oikein, pitäiskö sanoa tyylikkäästi että meillä on VUOSIpäivä yrityksen aloituksessa!!)
Ja jos oikein ynnätään tahtotiloja niin tästä saadaan oiva aasinsilta siihen että sitä kai kuvittelee että jos se vauva jokin kaunis kuukausi ilmoittaisi tulostaan, niin saisiko sitä viimeistään siinä vaiheessa (äippälomalla) vähän tätä tahtia hidastettua ... ikäänkuin tästä oravanpyörästä hetkeksi taas hypättyä johonkin paljon mukavampaan =)"...haaveissa vainko on mun..."
Mutta hei naiset, pitäkää lippu korkeella! Älkääkä unohtako mua vaikka ei musta kuulukkaan aika ajoin mitään, ei olla vielä(kään) luovuttu toivosta =) =)
myllerispyy
Myllerispyy: Juuri samanlaisia ajatuksia mullakin, voikun sitä pääsis tästä oravanpyörästä joskus äippälomalle ja saisi olla kotona.
Meille kuuluu kerrankin hyviä uutisia ja sinänsä hassua kun meidän hyvät uutiset olisi varmaan monen mielestä ollut huonoja uutisia. Kävimme siis lapsettomuusklinikalla ensikäynnillä tänään ja miehen näytteestä yllättäen löytyikin siittiöitä ja vielä liikkuviakin sellainen määrä että niillä pystytään icsi-hoito meille tekemään eikä niitä siittiöitä nyt tarvikaan yrittää kiveksistä etsiä. Ja huonompi uutinen oli että minulle diagnosoitiin pco enkä siis ole clomeillakaan edes ovuloinut, nyt pitää vissiin vihdoin alkaa uskoa ettei lämpöjen mittaaminen kannata kun minulla ainakin lämmöt nousee loppukiertoa kohden vaikka ovulaatiota ei tapahdukaan. Alkaa ihmetyttämään mikä ihmeen säkä on joskus ollut kun olen tullut luomuna helposti raskaaksi kolme kertaa heti kun on ehkäisy jätetty pois ja nyt sitten löytyy vaikka mitä ongelmaa. Tänään otettiin nyt sitten molemmista verikokeita ja hoitojen aloitus menee ensivuoden puolelle. Ja mahdollisesti tammikuussa siis on meillä ensimmäinen realistinen mahdollisuus onnistua.
Tammikuuta kovasti odottava mansikkainen
Piti tulla vaan turisemaan ku eipä tässä mitään muutakaan tekemistä oo...(ei varmaankaan... =D)
Ukkokulta sai eilen ihquihanan viestin: meidän keskimmäisen kummi oli saanut pienen esikoispojan...on ne niin söpöjä...
Mansikkainen: Hienoa, että pääsitte asiassa taas pikkasen eteenpäin vaikka saitteki sekä hyviä että huonoja uutisia...Mun serkulla on todettu kans tuo pco ja heillä on yks lapsi luomuna ja kaks icsi-hoidoilla "tehty" ja aika hienosti heillä ainaki nuo hoidot ovat onnistuneet (ilmeisesti kolme hoitoa tehty ja kaks tyttöä tuloksena). Mutta hurjat tsempit nyt sinne vuoden vaihteeseen, eihän sinne enää pitkästi ole!
Mulla tuo ovis on ollu toisen synnytksen jälkeen tosi selkeä oireinen, nyt tässä kierrossa niitä tavisoireita ei tosiaan ollu (toispuoleinen kipuilu sekä limat), mutta koskaan en ole tikuttanu tai lämpöjä mittaillu, sylkitesti mulla on mutta eipä tuota ole tullu kauheesti käytettyä...
Myllerispyy: no voi turkkanen sentään tuota tätiä! En viitti ees onnitella teitä vuosipäivän johdosta, ei tuollaista lasketa merkkipäiviin! Mutta kyllähän se jo ois teitin vuoro se plussa saada kehiin, ihan oikeesti! Mää jo kerkesin aatella että näinkö ois jo käyny mutta tiesin että tätihän se sinnekki tais tulla ku ei susta ole kuulunu mitään...kurjaa...mutta toivottavasti se sun ukkokultas ois nyt maisemissa että ehtisitte hyödyntää tärppipäivät!
Paritonsukka: Toivottavasti olo on jo parempi, vai mitä se pahoinvointi vois ollakkaan...? hmm... =D Mutta sama ku Myllerispyylle toivottavasti saitte ovispäivät hyödynnettyä ja tärppi kävis teillekkin!
Ja kaikki muut...äitix3, MiniUnikko, Pörri-76, RuusuRouva, Trikupelle ja muut huhuuh!?!?! ja mitäs meidän plussanneille kuuluukaan? Mammariini on jo "iso"! ei enää kauaa tartte vaavia ootella...voih ;)
ON: juups...ei tänne sen kummempia, aika lailla mullaki tää kierto on menny ihan tuosta vaan ku en ole päiviä laskenu ennen ku tänne olen tullu kirjottelemaan...
ukkokulta sanoi aamulla että ootkos pamahtanu paksuksi ku katto mun rintoja...kuulemma näyttävät ihan siltä... =DD juu sehän näkyis jo tässä vaiheessa kiertoa ja kuinka varma onkaan tuollainen silmä- ja käsimääräinen r.testi?? Viime kierto tais olla sen 31pv joten tässähän tätä kiertoa vielä on pitkästi...en siis mitenkään jännäile tai muuta...
pakko kait sitä on lähteä vähä paikkoja järkkäilemään, pyykitki kyllä oottaa viikkaajaa...vapaaehtoisia ku ei taida tästä talosta löytyä...Hyviä öitä kaikille!
nani kp21
Apua!!
Älkää mua jättäkö tänne ypöyksin!!!!! Tunnen itteni tositosi epätoivoiseksi ku ei kukaan käy turinoimassa täällä ;(
ON:samaa rataa mennään..kiertoa vielä piiitkästi jäljellä jos mennään samoin ku viime kierrolla jolloin päiviä kertyi 31..pms-oireita kyllä löytyy tai sinne jotain viittaavia (äksyilevä ja hermonsa herkästi menettävä äiti) joten eiköhän se täti tänne ens viikolla löydä..
Mukavaa viikonloppua kaikille!
Lähen takasi siivoamaan...
nani kp 23 vissiinki
piti tulla nania peesaamaan ku taitaa tosiaan olla mammat kaikki jossain pimeyttä paossa.
Elikkäs Nani, eikös se nyt oo kuitenki niin että ne oireet voi olla myös niitä THE OIREITA. Oikeestihan se marssijärjestys siis menee niin että sä ensin ja sitte mä (ja muut) perässä =) =) Mun on ainakin helppo luvata etten mä mihkään katoa täältä puolelta, se päivä jos joskus koittaa niin kyllä sitä ootte te, arvon leidit, ensimmäisten joukossa jotka siitä kuulette =)
Mansikkainen: hienoa kuulla hyviä uutisia kaiken piinan ja tietämättömyyden keskellä. Itsellä ei oo kokemusta asiasta mutta mitä oon kuullu niin hyviä tuloksia hoidoilla ovat saaneet! Ja hienoa että asiat tapahtuu kuitenkin jokseenkin joutuisasti, vaikka odottavan aikahan on pitkä. Paljon onnea koitokseen!!
On: itselläkään ei mitään ihmeitä, paitsi toosi pitkästä aikaa mulla koko viikonloppu vapaa! Mikä ihana fiilis, vaikka väsymys onkin aivan armoton! Oikeesti tuntuis että vois nukkua vaikka viikon yhteen putkeen eikä tekis tiukkaakaan. Mies on reissun päällä, kenties kuitenki ovispäiväset kerettiin ehkä käyttämään tällä kertaa mutta olo on niin pessimistinen etten tosiaan oota muuta ku tätiä sitte ku sen aika joskus on saapua.
Mites muut suhtautuu tähän sikalenssuun? Itse en hysteriaa yleensä lietso ja aika rauhallisin mielin oon ollu viime päiviin saakka mutta kyllä nyt on vähän epävarma olo. Tauti jyllää jo aika lähellä useassakin paikassa. Riskiryhmään meillä ei onneksi yksikään kuulu, mutta koulukkaat kantoivat kotiin lapun viikko sitten että saako rokotuksen antaa kun ne tulee. Vaikea valinta, eikä viime päivien uutiset rokotteen luotettavuudesta kyllä vakuuta saatikka tee asiaa yhtään helpommaksi! Ketä siis uskoa kun kukaan ei oikeen tunnu tietävän tarpeeksi asiasta. Isot rahat vaan pyörii lääkefirmoilla joten onko ihan "maksettu" juttu, minkälaisia diilejä ne on tehneet tän rokotevalmistajan kanssa... Että rasitanpa nyt teitäkin tällä vatvomisella näin viikonlopun alla.
Huoh huo, nyt tää lähtee koisaa ja yrittää saada rytmin kohdalleen ennen maanantai-aamua.. viikonloppuja kaikille tasapuolisesti, käykeehän pistäytymässä.
myllerispyy kp ?
Myllerispyy: Itse meinasin ottaa sikaflunssa rokotteen ensi viikolla kun olen hoitoalalla ja töissä sellasessa paikassa että se on vähän niinkun pakko ottaa. Lapsille annan kanssa rokotteet laittaa. Itse ainakin suhtaudun ihan luottavaisin mielin rokotteeseen.
Täällä pääsi täti yllättämään ja saapui jo kp 26, ei ole kyllä mun elämässä koskaan noin lyhyttä kiertoa ollu ja nyt sitten kun täti tälläsen yllärin järjesti niin meille olisikin ehkä mahdollisuus jo tämän vuoden puolella ennen joulutaukoa tehdä yksi hoito yksityisellä puolella. Lääkärikin siellä väestöliitolla ultratessa katteli ja arveli että ei ole täti vielä ensi viikollakaan saapumassa ja sillä laskikin että ensimmäinen hoito menisi tammikuulle, mutta täti yllättikin ja saapui heti kahdenpäivän päästä siitä ultrasta. Minä olisin heti valmis maksamaan ja lähtemään hoitoon mutta mies haluaisi että käytäisiin ensin katsomassa julkisen puolen tarjoama mahdollisuus, koska sitäkautta hoidot tulisi tosipaljon halvemmaks. Mutta tuntuu että pää hajoo jos jäädään ihmettelemään julkiselle puolelle ja eka hoito sieltäkautta tehtäiskin vasta vaikka puolenvuoden päästä. Tosin vaikka yksityiselle meniskin niin kannattavampaahan se tietysti olis aloittaa hoidot vasta ensivuoden puolella niin siinäkun alkuvuodesta heti paukkuis lääkekatto täyteen niin sitten saiskin loppuvuoden kalliit lääkkeet ilmasiks, mutta niin kyllä houkuttais mahdollisuus että jo joulukuussa pääsis jännäilemään olisko kyytiläinen tarttunut kiinni. Miks pitää olla näin malttamaton ja mitähän tässä oikeen kannattais tehdä.
mansikkainen
En ole tännekkää pitkään aikaan ehtiny käydä kirjottelemassa kun on illat ollu aina niin väsy olo että..
Edelleen oon yhes koossa vaikka nytkin taas supistelee ihan kivan kipeesti,ei tiiä miten päi tässä oikee olis kun niin supistaa mutta nää tietty taas vaan kiusaa niinku joka päivä muutenki,kohta mä varmaa synnytäs kotiin kun en tajuu lähtee ajoissa kun nyt näitä tulee näin paljon ja näin usein..
Kaikille plussanneille hurjasti onnea!!
Täällä myös poksuttiin taas ja ny mennää jo rv 37+0
No jaa. Aika hiljaista on ollut minun palstaaminen viime aikoina. Olen koettanut pysyä poissa, mutta eihän se onnistu.
Nyt ollaan menossa jo kp.21/26. Mutta eipä meillä ole pahemmin peuhailtu, saatikka oireitakaaan.
Kuopuksen synttäritkin on nyt vietetty ja pikku mies täytti kokonaiset 3 vuotta. Mun vauva, milloin se on noin isoksi kasvanut, sniff. Juhlat olivat oikein onnistuneet ja sankari itse oli juhlien jälkeen aivan väsynyt, mutta onnellinen. Minä olin helpottunut, pientä sairastelua kun on ollut niin yht.äkkiä 27 ihmistä (11 lasta) meidän kotona, niin meteli ja vauhti sen mukaista.
No katse eteenpäin. Aamulla vein kaverin vauvalle jätesäkillisen pieniä vaatteita. Saahan niitä sitten taas uusia jos vaikka sitä vielä onnistuisi plussaamaan. :-) Kaverini oli innoissaan vaatteista ja minä kun sain pitää 3vk. ikäistä vauvaa sylissä. On ne vauvat vaan niin ihania.
Palaillaan :-)
äitix3 kp21/26
Kirjottelen tässä samalla ku kuuopusta nukuttelen mummolassa, melkein sängyn alla koneella olen...pakko oli tulla ku taas ihania uutisia täällä oli ja samalla ku laskut kävin maksamassa..laittelin vähän pitemmän aikavälin tuohon...
Onnellinenmamma: oikein paljon onnea, enkeleitä ja tarrasukkia teille matkalle mukaan!! Ihanaa että niitä plussia vihdoinki alkoi kunnolla tulemaan!!
Toivottavasti sitä aaltoa riittäis meille kaikille asti!
Noora: oikein paljon tervetuloa joukkoon mukaan! uusia tarvitaan sillä melkoinen plussa-aalto tais viedä täältä ison läjän mammoja o-puolelle..
Mimmuli: ihanaa ku muistit meitä kuulumisilla! Mukavaa lukea oottavan arkea vaikkaki aina se varjo taitaa mulla kulkea sun takana, ei maha mitään...vieläki surettaa...mutta nautihan sinä, olet sen ansainnu!
Trikupelle: pahoitteluni tädin saapumisesta! On se kurjaa ku noin lupaillaan ja sitte se tuleeki...älä nyt vielä toivoa menetä, tätini sai kuopuksensa 47v! sullahan on vielä pitkä matka sinne asti =D
äitix3: älä luovuta, et jätä mua tänne!! Kyllä se plussa teillekki vielä tulee, olen ihan varma siitä!!
mansikkainen: ihanaa että teillä alkaa noin pian tapahtua! Pysyhän vielä mukana ku eihän sitä tiedä miten nopeaa se tästä muutenki etenee!! Onnea matkaan!!
Myllerispyy: huhuuta taas...mitä kuuluu...eihän täti punaista, eihän...
ON: ehkä ovis oli eilen tai sitte ei...mitään kipuja ei ollu mutta jotaki limoja ehkä...ota siitä sitte selvää...peittoja on pöllyytelty, siinä ne tärkeimmät...
nyt saunaan, alkaa jalat jo puutumaan...
Nani kp 15