Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten voikin ärsyttää eräs ylipainoinen ja laiska tuttuni

Vierailija
10.05.2012 |

Kun olisi edes jompaa kumpaa, mutta laiskuus lihottaa häntä entisestään. On niin mukavuudenhaluinen, valittaa kaikesta, valikoiva, sisäänpäin lämpiävä, hyvin erikoinenkin ja mikä ärsytää eniten:

Ei viitsi edes siivota itse, vaan heillä käy siivooja. Argh!

Ja lapsia ei hällä ole, onneksi. Mitenhän mahtaisi lapsikatraan kanssa pärjätä, kun pitäisi ulkoilla, siivota (kyllä) ja touhuta niitä näitä. Kauhulla odotan, koska kertoo vauva uutisia.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoojaa lukuunottamatta olen nimittäin ihan samanlainen. Ja tiedätkö mitä? Olen onnellinen! Tajusin vasta aikuisiällä että en tahdo olla kuten muut, viihdyn hyvin laiskana ja lihavana, nautinnonhaluisena hedonistina. Onneksi tapasin miehen, joka ajattelee samoin (hän tosin käy töissä, minun ei tarvitse).

Vierailija
2/26 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja itsensä. On sinut itsensä kanssa. Ja EI valita koko ajan!

Mutta en jaksa tuota valitusta. Jokaisesta pikku nuhasta jää pois töistä, ei harrasta mitään liikuntaa, jalat/selkä oireilevat, herkuttelee (leipoo) minkä kerkiää, kamalan huono ryhti (seisoo etukumarassa). Minua vain ärsyttää tuollaiset laiskat ja kaikesta valittavat ihmiset.

-ap-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja itsensä. On sinut itsensä kanssa. Ja EI valita koko ajan!

Mutta en jaksa tuota valitusta. Jokaisesta pikku nuhasta jää pois töistä, ei harrasta mitään liikuntaa, jalat/selkä oireilevat, herkuttelee (leipoo) minkä kerkiää, kamalan huono ryhti (seisoo etukumarassa). Minua vain ärsyttää tuollaiset laiskat ja kaikesta valittavat ihmiset.

-ap-

veltto, huonoryhtinen, laiska läski jolla käy siivooja ;) Mutta minä myös kuulun elämääni tyytyväisten tällaisten joukkoon eli en tosiaan valita.

Vierailija
4/26 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka kuulostaa ikävältä ihmiseltä.

Vierailija
5/26 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotakin, kun kynnet verillä jynssäävät itse kaakelisaumoja, entisöivät huonekaluja ja tapetoivat vuoden välein ja suorittavat, suorittavat, luetteloivat, järjestelevät, suorittavat hyvää naiseuttaan ja äitiyttään kiitoksen kerjuussa.

Vierailija
6/26 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä himourheilija, mutta pidän huolen itsestäni. Käyn ulkoilemassa ja pyöräilen. En ole liiemmin liian hoikka, enkä kyllä ylipainoinenkaan. Siivoan itse, mutta en puunaa joka nurkkaa. Ja lapsiakin löytyy useampi.

-ap-

Vierailija
7/26 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta onnelliselta ei kuulosta kumpikaan. Onko pakko olla tekemisissä keskenään?

Vierailija
8/26 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsi kun sua voikin harmittaa että jollain käy siivooja! Ite oot kateellinen paska.

Jos kerran toinen noin sua ärsyttää niin miksi pitää olla kaveri? Tai no joo varmaan sun asenteella sulla ei oo liikaa varaa kavereita valita. :D Elä vaan ittes kanssa, onneksi mun ei tarvii.

Vierailija
9/26 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on elämäänsä tyytyväinen. Mutta sitten ei passaa valittaa, jos läskiyden ja laiskuuden takia hajoavat selkä, polvet ja iskee vielä fibromyalgiakin. Jokaisesta nuhasta saikuttaminen on myös niiin perseestä. Tällaisia "työkyvyttömyys"eläkeläisiä on Suomi pullollaan, ja tulee muuten Suomelle kalliimmaksi kuin Kreikka koskaan!

Vierailija
10/26 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää siivota ja ulkoilla lasten kanssa? Mä en ole koskaan ymmärtänyt tätä pakko ulkoilla lapsen kanssa neuroosia :)

Vierailija
11/26 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa kitinää ja valitusta saa kuulla sen työorientoituneen kotitalousihmeenkin puoliso tai sisko tai kuka vaan. Vai saako sillä kärsimyksellä taivaspaikan?

Jos työpaikalta lusmuilu on epäreilua, lusmuilkaa itsekin. Herrajjesta, niiltähän se on pois, jotka sen takia menettävät lopulta sen työnsä tai palkkansa...Pitääkö sellaista elämää kadehtia?? Mahdollisesti masentuneita, toivottomia ihmisiä, joilla ei ole voimia edes korviaan kantaa.

Hoitakaa omat tonttinne, koittakaa nauttia edes jostakin. Ei tarvitse sitten kytätä naapurin, läskin työkaverin tai laiskan kälyn siivousrytmiä.

Vierailija
12/26 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää siivota ja ulkoilla lasten kanssa? Mä en ole koskaan ymmärtänyt tätä pakko ulkoilla lapsen kanssa neuroosia :)

mutta eikö ulkoilu ole lapselle vaan hyväksi? En ymmärrä laiskuutta toisen hyvinvoinnin kustannuksella.

Vierailija
13/26 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisin heti meille siivoojan ja lastenhoitajankin, jos haluaisin. Mutta kun en halua. Siivoan mielläni ja ulkoilenkin lasten kanssa. Ihan oman terveyden ja mielenterveydenki kannalta jo.

-ap-

Vierailija
14/26 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se tuttava ei tykkääkään siivoamisesta ja lastesi kanssa ulkoilusta? Jos se vaikka lukee, maalaa, kirjoittaa kirjeitä, tekee käsitöitä ja seisoo päällään, kun et näe?

Vierailija
15/26 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoni moittii minua melkein samoin sanoin kuin ap ystäväänsä.

Sairastan kilpirauhasen rankkoja oireita. Se vajaatoimii, liikatoimii ja tulehtuu.

Tämä heijastuu maksaan ja sydämeen.

Painoni on noussut 30 kiloa rankkojen kortisonikuurien takia.

Olen koko ajan väsynyt ja kireä.

Vierailija
16/26 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea uskoa että ihminen on onnellinen jos valittaa koko ajan.

Siivoojaa lukuunottamatta olen nimittäin ihan samanlainen. Ja tiedätkö mitä? Olen onnellinen! Tajusin vasta aikuisiällä että en tahdo olla kuten muut, viihdyn hyvin laiskana ja lihavana, nautinnonhaluisena hedonistina. Onneksi tapasin miehen, joka ajattelee samoin (hän tosin käy töissä, minun ei tarvitse).

Vierailija
17/26 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkoilussa on niin kullan arvoista? Mä en tajua näitä mammoja jotka pakolla ulkoilee lapsen kanssa 2x päivässä ja vielä vauvan kanssa?!!?? En tajua en. Se kuulostaa pakkoneuroosilta ja en ymmärrä mistä se tulee? Miks vauvan kanssa pitää ulkoilla tai vaunuilla? Meidän vauva ei ollut vaunuissa kun ehkä joku 5kertaa ja kaikki kerra huusi kurkku suorana... ei paljon vaunuiltu vauvan kanssa...

Vierailija
18/26 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla mun työkaveri?????? Sinä et ymmärrä fibrosta mitään, joten rauhoitu.

Kaikilla on meillä on juttuaiheensa. Jos nämä ovat minun ainoat ongelmat, niin sun on vaan kestettävä. Voisit sinäkin lopettaa sen jatkuvan valittamisesi koiristasi...

Vierailija
19/26 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun pitää kannustaa häntä. Ihan hälle omaksi parhaakseen. :)

Vierailija
20/26 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2012 klo 09:59"]

Siskoni moittii minua melkein samoin sanoin kuin ap ystäväänsä.

Sairastan kilpirauhasen rankkoja oireita. Se vajaatoimii, liikatoimii ja tulehtuu.

Tämä heijastuu maksaan ja sydämeen.

Painoni on noussut 30 kiloa rankkojen kortisonikuurien takia.

Olen koko ajan väsynyt ja kireä.

[/quote]

Kaikki sairaudet ei todellakaan näy päälle. Ap kai toivottavasti tietäisi, jos tutullaan olisi sairaus taustalla.