Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TOP 3 ärsyttävintä asiaa liikenteessä!

Vierailija
09.05.2012 |

3- Ryhmittyminen esim tien oikeaan reunaan kun on kääntymässä vasemmalle.

2- Liikenneympyräpelko. Mikä jumalauta siinä on, että sinne ei uskalleta ajaa ja sitten kun siellä ollaan niin jarrutellaan joka ulosmenoaukon kohdalla.

1- Vihreät valot palaa ja silti hidastetaan, jopa jarrutetaan niitä lähestyttäessä.

Siis mulla niin palaa hihat, jos joku alkaa mun edessä jarruttelemaan vaikka vihreät palaa. Nojaan torveen surutta ja näytän kansainvälistä jos uskaltaa muhun päin katsoa.

Näitä olis vaikka kuinka ja paljon, mutta tässä nyt mun top3.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

2. Puskurissa ajaminen jonossa. Ei auta mitään huohottaa niskaan, kun ei sen kovempaa päästä, ei oo mun syy!

3. Vasemman kaistan tukkiminen. Taitaa ainakin Virossa olla ihan sallittua, koska ne mulkut ei ainakaan tajua väistää.... Suomalaisetkin toki osaa, mutta aika usein on virolaiset rekkarit.

Ps. ap, me asumme ison valtatien varressa. Jos joku idiootti mulqvist huohottaa mun puskurissa kiinni tuossa satasen alueella, voi oll varma että kotipihaan vasemmalle käännyn toooooosiii hitaasti ja aikalailla oikealta pitää ison auton kanssa kääntyäkin, voi voi sentään! Laitan tarkoituksella vilkunkin päälle todella ajoissa, mutta toiset ei vaan tajuuuuuu!!!!

Vierailija
42/48 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

1- Vihreät valot palaa ja silti hidastetaan, jopa jarrutetaan niitä lähestyttäessä.

Siis mulla niin palaa hihat, jos joku alkaa mun edessä jarruttelemaan vaikka vihreät palaa. Nojaan torveen surutta ja näytän kansainvälistä jos uskaltaa muhun päin katsoa.

Näitä olis vaikka kuinka ja paljon, mutta tässä nyt mun top3.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Puskurissa roikkuminen lähes kiinni.

2. Ohitetaan kauheella kiirellä ja sitten ängetään ihan siihen eteen ja jäädän köröttelemään.

3. Osaamattomuus ja vilkun käyttö väärin tai ei ollenkaan ja nämä koskee liikenneympyrää molemmat.

Vierailija
44/48 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vittu vajaat, olitte te sitten liikenteessä pyörällä tai autolla, voisitteko kenties noudattaa niitä selkeitä liikenesääntöjä, jotka meidän perheessä jopa 4-vuotiaat osaavat. Saatana meidänkin pvk-/koulu-/työmatkalla kohdataan, ja liikenteessä jumitetaan, päivittäin x 2 matkaa suuntaansa.

Jos vajaat pyöräilijät eivät paahtais autojen eteen/autot jostain kumman kohteliaisuussyystä viittoisi pyöräilijöitä liikennesääntöjen vastaisesti ylittämään tietä, ei meidänkään tarvitsisi jumittaan minuutitolkulla idareiden vuoksi.

Että mä toivoisin muutosta siihen liikennesääntöön, mikä velvoittaa pyöräilijän käyttämään pyörätietä, jos sellainen on. Paljon mieluummin polkisin autojen kuin idarien seassa!

Vierailija
45/48 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Kuskit, jotka eivät jätä turvaväliä, erityisesti moottoritien ohituskaistalla. Jotkut tuntuvat ajattelevan, että ohituskaistalla on pakko ajaa hillitöntä ylinopeutta ja jos edellä ajava ei tee niin, on oikeus ajaa hänen puskurissaan kiinni. Ihan hullun vaarallista!

2. Kuskit, jotka ajavat tasaista ali- ja ylinopeutta tiellä, jolla nopeudet vaihtelevat. Eli jos nopeusrajoitus on esim. 80km/h, mutta risteysalueilla ja asutuksen kohdalla 60km/h, pitää ajaa koko ajan 70km/h sen sijaan, että keventäisi kaasua ja taas kiihdyttäisi hetken päästä. Kun tällaisista kuskeista ajaa ohi korkeamman nopeusrajoituksen kohdalla, he tulevat roikkumaan puskuriin rajoituksen taas laskettua. Pahimmat tampiot ohittavat! Ja taas kohta körötellään alinopeutta...

3. Kuskit, jotka eivät laita vilkkua ennakkoon, vaikka näkevät jonkun odottavan risteyksessä. Ei sen vertaa pelisilmää ja huomaavaisuutta muita autoilijoita kohtaan!

Vierailija
46/48 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ohittaminen

vilkun käyttämättömyys

Vierailija
47/48 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

2. Kuskit, jotka ajavat tasaista ali- ja ylinopeutta tiellä, jolla nopeudet vaihtelevat. Eli jos nopeusrajoitus on esim. 80km/h, mutta risteysalueilla ja asutuksen kohdalla 60km/h, pitää ajaa koko ajan 70km/h sen sijaan, että keventäisi kaasua ja taas kiihdyttäisi hetken päästä. Kun tällaisista kuskeista ajaa ohi korkeamman nopeusrajoituksen kohdalla, he tulevat roikkumaan puskuriin rajoituksen taas laskettua. Pahimmat tampiot ohittavat! Ja taas kohta körötellään alinopeutta...

Vierailija
48/48 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

3. Liikenneympyrässä laitetaan vilkku kun sieltä aikoo poistua, ei tullessa sinne.

Ei liikenneympyrään mennessä tarvitse käyttää vilkkua! Vain silloin pitää vilkuttaa kun lähtee ympyrästä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän