Miksi soittelette miehellenne töihin?
Siis te jotka soittelette.
Eikö ne asiat voisi hoitaa työajan ulkopuolellakin.
Eikö miehenne työ olekaan niin tärkeää, että siihen pitää keskittyä?
Kommentit (52)
klo oli jo lähelle 17.30 ja mun oli ehdittävä kuudeksi vanhempainiltaan. Varmistin siinä vaiheessa, että on lähdössä/tekee lähtöä, koska työmatka hänellä kestää sen puolisen tuntia.
On poissa ma-pe joten turistaa päivittäin useita tunteja puhelimessa, samalla kun hän on töissä eli ajaa sitä rekkaansa. Olisi se aika ankeaa, että voitaisiin puhua vasta perjantaina (joskus tulee pe-la aamuyöstä kotiin)
että ap on jonkun miehen salarakas siellä työpaikalla ja vaimon puhelut häiritsevät yhteisiä tuokioitanne?
Miehelläni työvuorot ovat 12 tuntisia, joten välillä näemme todella vähän.
olen tosin itsekin töissä. Ihan vaan sovitaan kumpi hakee lapset ja kumpi käy kaupassa ja miten on päivä mennyt, onko illaksi jotain ohjelmaa, pari minuuttia. Se nyt ei ole kummankaan työajasta pois..
Tekee mieli kysyä mieheltä jotain tai muuten vaan udella, miten töissä menee. Samoin mies soittaa mulle joskus höpötyspuheluita töistä, jos on luppoaikaa. Aikalailla 50-50 menee nuo turhat puhelut. Kerran päivässä ainakin kyllä soitetaan.
Nyt olen kotiäiti, mutta kun olin töissä, niin usein mä soitin silloinkin, jos ei ollut niin kova kiire, että olisi unohtunut soittaa. Miehellä oma firma, jossa välillä hiljaisia hetkiä. Ei kyse ole kyttäyksestä vaan siitä, että on totuttu tähän.
Me soitellaan aina toisillemme töihin koska muuten emme pysty keskustelemaan. Perheellisenä ei iltaisin ole aikaa keskustella joten hoidamme päivisin asian. En näe siinä mitään väärää. Usein myös soitelemme vaan sanoakseen toiselle: rakastan sua
no meillä kyllä mies soittelee itse aika usein töistä.. ruokatauolla ja kahvitauolla ainakin kyselee että miten kotona menee, tuliko jotain tärkeetä postia ...moneltako lapset heräs jne. Harvemmin todellakaan soitettava asia olisi niin tärkeä, että eikö sitä voisi töidenkin jälkeen keskustella, mutta tämä nyt vaan on meidän tapa. Toiset siellä töissä juoksee yhtenään tupakalla rupattelemassa, niin mikseipä tupakoimaton sitten vois joskus käyttää sen hetken kotiin soittamiseen.
Mun oma työ puolestaan on sen verran hektistä, että päivän aikana en ole sieltä miehelle soitellut.
Voi toki hoitaa myöhemminkin, mutta mukava kuulla toisen ääntä ja kertoa heti uusista kuulumisista jne
ja vielä soitellaan kumpikin toisillemme töihin. Ihan vain senkin takia, että saa sanoa, kuinka tykkää toisesta tai kuinka ihanaa aamuseksiä oli.
Sääli jos joillain on niin huonot välit, ettei voi edes töihin soittaa. Onneksi me olemme osanneet puhua muustakin kuin pelkästään lapsista ja synnytyksistä yms.
Suosittelen muillekin. Minua ainakin piristää kummasti töissä kun mies soittaa ja sanoo rakastavansa minua.
On mukava kuulla äänensä päivälläkin. Asiat voi hoitaa työajalla tai vapaa-ajalla, mieluiten työajalla. Vapaalla sitten vapaa-asiat. Miehen työ on tärkeää, vaan ajattele, soittelee silti minulle ihan muuten vaan ja minä hänelle.
Yhdessä 24 vuotta.
Miehen työ on tärkeää. Miehellä ei ole työaikoja, joten asioiden hoitaminen työajan ulkopuolella ei ole mahdollista.
Miehen työ on tärkeää. Miehellä ei ole työaikoja, joten asioiden hoitaminen työajan ulkopuolella ei ole mahdollista.
tärkeä, ettei illalla ehtisi. Eikä mieskään juuri soittele, muuta kuin lasten tai nopeaan työmenoon liittyvissä asioissa. Työkaverillani mies, joka soittaa vähän väliä olen täällä Motonetissa tai ensi viikonloppuna olis matsi, voinko mennä kattomaan kun pitäisi ylihuomenna päättää et varataanko liput kaikille jne....ei hyvää päivää, antakaa lähesiillenne työrauha ja muutakin elämää.
ja käy kotona suurinpiirtein vain nukkumassa. Koskapa niitä asioita sitten hoideltaisiin jos ei saisi edes soittaa.
Laitan viestin ja pyydän häntä soittamaan, jos minulla on tärkeää asiaa. Eihän se soittaminen tarkoita sitä, etteikö miehen työ ole tärkeää. Jos ei pysty vastaamaan, niin sitten ei pysty.
Yleensä mies soittaa joka päivä, kun hänellä on sopiva hetki.