Miksi ihmeessä tulette liian lähelle kassajonossa?
Olisi todella mukavaa kun ette hengittäisi niskaani. Jos ja kun otan askeleen eteenpäin, on se merkki että nyt olet liian lähellä eikä tarkoita että tule vaan lähemmäs.
Ahdistavaa kun liian moni tulee liian lähelle. Kun suurin osa ihmisistä haisee!
Kommentit (52)
Olisi todella mukavaa kun ette hengittäisi niskaani. Jos ja kun otan askeleen eteenpäin, on se merkki että nyt olet liian lähellä eikä tarkoita että tule vaan lähemmäs.
Ahdistavaa kun liian moni tulee liian lähelle. Kun suurin osa ihmisistä haisee!
Haluaisin kokonaan omakseni ruotosi.
Tekisi mieli aina tönäistä takaisin, mutta vähän kovemmalla vauhdilla.
Yleensäottaen kaupassa asiointi on aivan hirvittävä kokemus. Supermarketit on nykyään sellasia ihmishelvettejä joissa asioiminen on viikon kamalin kohta. Ihmiset pökkii ja riehuu niiden kärryjensä kanssa, äidit lapsilaumoineen juoksee ja huutaa kuin vähäjärkiset ja mummot laskee pennejään siinä kassalla samalla kun se takana oleva keski-ikäinen möhömaha hönkii kaljahuuruja niskaan.
Puolituttu mies tuli selkään kiinni leikillään. Jalat meni alta, ja siitä se lähti. 7 vuotta kesti. Vieläkin, kuuden vuoden jälkeen sama tilanne veisi jalat alta. Siis saman miehen taholta, mutta olen toisen kanssa naimisissa.
hihnalla on vielä tulossa mun tavaroita ja olen mennyt pakkaamaan, niin seuraava tunkee itsensä siihen kassan kohdalle ja kärrynsä sitten jo lähelle niitä portteja. Sit kun mun tavarat loppuu ja pitäis mennä maksamaan, niin eipäs se koko jono peruutakaan niin, että mä pääsisin siihen kassan kohdalle. Luulis sen nyt ainakin olevan jokaiselle itsestään selvää, että edellisenkin on päästävä jotenkin sinne maksamaan. Taidankin seuraavaksi ehdottaa sitä, että kassan kohdalla oleva maksaa. Välillä on ollut myyjäkin siinä ihmeissään, että miten tää oikeasti saadaan hoidettua, kun ei pääse kortinlukulaitetta lähellekään. Allekirjoitus on monta kertaa hoidettu siinä liukuhihnan päällä vaan, kun ei ole ollut mahdollisuutta muuhun.
en haise mutta haluan arvioida kuppikokosi, katsoa oletko läski, tutkia onko sinulla jenkkakahvat tai selluliittia. Tsekkaan myös onko kainalosi ja sääresi ajeltu. Jos mahdollista, kurkkaan myös pimpulisi tilanteen.
Mutta ärsyttää maksaa kortilla kun seuraava asiakas tunkee kylkeen kiinni, vilkuilemaan tunnuslukua vai mitä??? Joka tapauksessa on raivostuttavaa kun itsellä on vielä asiointi kesken ja seuraava tollottaa jo siinä kassan kohdalla kyljessä kiinni. Raivostuttavinta se on sillon kun seuraava asiakas sattuu olemaan likainen sillanalus deeku joka hakee aamusettiään ja haisee pyörryttävälle.
Ihmisten pitäisi pysyä toisistaan metrien päässä ettei kukaan vain ahdistuisi, ah!
Mutta yksi asia välillä ärsyttää. Jos mulla on paljon ostoksia niin menen pakkaamaan niitä jo silloin kun kassa vielä ottaa osasta hintoja. Sitten kun on maksun vuoro, niin eikö siinä kassan edessä jos tönötä usein seuraava asiakas. Mä olen pari kertaa pyytänyt menemään kauemmaksi kun eivät ole edes tajunneet virhettään.
Siinä sitten odotetaan edes kättä ojentamatta, että kassa tunkee kuitin/vaihtorahat käteen.
Ota huomioon, että kassa tekee monta tuntia työtään: olisiko ihan mahdotonta, että hetken voisit helpottaa hänen työasentojaan?
Vaan talsin siihen kassan eteen, joskus siihen on vaan seuraava asiakas jo tunkenut kärryineen kaikkineen.
hihnalla on vielä tulossa mun tavaroita ja olen mennyt pakkaamaan, niin seuraava tunkee itsensä siihen kassan kohdalle ja kärrynsä sitten jo lähelle niitä portteja. Sit kun mun tavarat loppuu ja pitäis mennä maksamaan, niin eipäs se koko jono peruutakaan niin, että mä pääsisin siihen kassan kohdalle. Luulis sen nyt ainakin olevan jokaiselle itsestään selvää, että edellisenkin on päästävä jotenkin sinne maksamaan. Taidankin seuraavaksi ehdottaa sitä, että kassan kohdalla oleva maksaa. Välillä on ollut myyjäkin siinä ihmeissään, että miten tää oikeasti saadaan hoidettua, kun ei pääse kortinlukulaitetta lähellekään. Allekirjoitus on monta kertaa hoidettu siinä liukuhihnan päällä vaan, kun ei ole ollut mahdollisuutta muuhun.
ja kun tämä henkilö on ryhtynyt protestoimaan, olen kysynyt, että miten hän olettaa minun maksavan, kun hän seistä tönöttää siinä päätteen luona. Ja ihan kiusallani olen laittanut koko jonon peruuttamaan ennen kuin menen maksamaan. Joskus se seuraava asiakas ällittelee, että hoituu se maksu kauempaakin. Silloin vastaan, että jos seisot päätteen luona niin se merkitsee sitä, että aiot maksaa, ei kai siihen muuten mennä.
Niin suomalaista. :) Ihmisten pitäisi pysyä toisistaan metrien päässä ettei kukaan vain ahdistuisi, ah!
Ei sitä tartte metrin päässä olla, mutta jos nyt sen verran antaisitte rauhaa ja tilaa että saan suorittaa asiointini loppuun asti ilman että tunnen sinun hengityksen niskassani. Se ei nopeuta sinun maksamistasi yhtään vaikka olisit minussa kiinni.
on kaatanut itseensä partavesipullon tai uinut hajuvedessä haisee pitkälle ja sitten kun sellanen ihminen tunkee iholle, niin mä saan migreenikohtauksen, alkaa oksettamaan jne. Tai sitten ne joista haistaa etteivät käy kovin usein pesulla...
Oikeasti, ei tarvii mitään metrejä pitää väliä, mutta ei ole kivaa tunkea ihollekaan.
Ja ne kärryillä perseeseen pökkijät, ne saa mut raivon valtaan ja kerran olen työntänyt yhden äijän käyrryä takaisin päin ja sanonut muutaman valitun sanan.
Ei sen välimatkan tarvitse metrejä olla, mutta ei ole liikaa pyydetty, että ostoskärryt eivät koske edessä seisovaan eikä toisen hengitystä tunne niskassaan.
Itse yleensä näitä tunkijoita huomatessani käännyn seisomaan sivuttain käsi vyötäröllä niin, että kyynärpää on vähän ojossa. Yleensä se saa aikaan jonkinlaisen peräytymisen.
että kun se maksuvuorossa oleva on pakkaamassa niitä ostoksiaan ja maksupäätteen kohdalla on tyhjää, niin jäädessäni itse odottamaan vähän kauemmas vuoroani, alkaa selän takaa kuulua vähintään pientä yskäisyä tai sitten takana oleva jonottaja alkaa tunkea koko ajan lähemmäs ja lähemmäs minua, että liikkuisin. Joskus joku on myös sillä välikapulalla tuossa tilanteessa työntänyt ostoksiani eteenpäin. (Eikä hihnalla ole ollut hirveää ruuhkaa, eli siitä ei johtunut.)
Ja tietysti sitten kun on itse maksamassa niin sama tyyppi tunkee itsetyytyväisenä siihen kylkeen katselemaan kun naputtelen kortin tunnuslukua.
Täh ja ättädädää..?
En oo koskaan edes huomannut mitään tollasta käyttäytymistä kaupassa. En oo huomannut että joku hengittäisi mun niskaan tai tökkisi mua ostoskärryillä tai että äidit ja lapset kiljuisi ja juoksisi peräkanaa pitkin käytäviä (se oliskin koominen näky:)).
Siis varmaan joskus on tapahtunutkin niin, mutten vaan ole kiinnittänyt huomiota. Mua ei saa helposti ärsyyntymään! On parempaakin tekemistä kuin turhasta kiukuttelu:)
Yleensäottaen kaupassa asiointi on aivan hirvittävä kokemus. Supermarketit on nykyään sellasia ihmishelvettejä joissa asioiminen on viikon kamalin kohta. Ihmiset pökkii ja riehuu niiden kärryjensä kanssa, äidit lapsilaumoineen juoksee ja huutaa kuin vähäjärkiset ja mummot laskee pennejään siinä kassalla samalla kun se takana oleva keski-ikäinen möhömaha hönkii kaljahuuruja niskaan.
Siis minä joka en ole huomannut tällaista kaupassa asioidessa.
Tuo lainattu tekstikin, niin eikö oo pientä liioittelun makua? Ihmiset riehuu ostoskärryjen kanssa? Miten? Miks mä en oo koskaan nähnyt tällasta riehaantumista? Saisin hyvät naurut:)
sanon että itteenikin ärsyttää katsoa sekä niitä niskaan hönkijöitä että niitä jotka jättää monen metrin välin, niin ettei seuraava pääse edes laittamaan kamoja hihnalle ollenkaan!
Jos ostokset on tosi isot, kannattaa mennä pakkaamaan. Mutta jos ne on kohtuulliset (ehkä 1 muovikassillinen?) niin se vaan hidastaa että ramppaa hihnan päähän pakkaamaan ja sit palaa maksamaan. Mutta se nyt ei ole niin paha mun mielestä, kuin se, että mennään pakkaamaan ja mä huudan loppusummaa kolme kertaa ja väen vängällä pitää saada kaikki pakattua ennen kuin palaa maksamaan. Se ärsyttää!