Miksi ihmeessä tulette liian lähelle kassajonossa?
Olisi todella mukavaa kun ette hengittäisi niskaani. Jos ja kun otan askeleen eteenpäin, on se merkki että nyt olet liian lähellä eikä tarkoita että tule vaan lähemmäs.
Ahdistavaa kun liian moni tulee liian lähelle. Kun suurin osa ihmisistä haisee!
Kommentit (52)
kun toiset siirtelee asiakaseroittimia. :-D
http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1305919/onko_teidan_…
Mutta tottahan se on, että kassan eteen tunkevat seuraavat asiakkaat ovat ärsyttäviä.
Silti, ihan yhtä ärsyttäviä ovat ihmiset, jotka jäävät seisoskelemaan metrin päähän kassahihnasta, vaikka voisivat mennä eteenpäinkin. Takana oleva ei pääse purkamaan ostoksiaan hihnalle, pahimmillaan myös kantaa niitä raskaassa ostoskorissa, joka painaa käsivarrella kuin synti.
Sanon ihan suoraan ja rehellisesti nyt näin: mua ei kiinnosta p..karvankaan vertaa, jos jotain niuhoa ärsyttää mun käyttäytyminen kassajonossa. Yleensä mulla pyörii muita juttuja mielessä tai juttelen ystävän/miehen/lasten kanssa enkä murehdi kuinka suoriutuisin siitä kassalta ärsyttämällä mahdollisimman vähän muita ihmisiä.;) Tietenkään en tee kiusaa tahallani, mutta jos enempiä ajattelematta esim. liikutan sitä toisen asettamaa kapulaa ostosten välissä, niin teen niin koska en tiedä että joku voi saada siitä skitsokohtauksen.:D
ja milloin tekee jotain päättäväisesti ja tarkoituksella.
Jos vaikka kapulan siirtämistä miettii, niin on eroa, että siirtääkö sitä puolivahingossa vähän eteenpäin, vai tunkeeko voiman kanssa ostoksia lyttyyn, vaikka hihnalla on muutenkin tilaa.
Vähän sama juttu siinä, että törkkääkö vahingossa kerran sillä ostoskärryllä perseeseen vai tekeekö koko jonotuksen ajan hinkkausliikettä.
kun hihna liikkuu ja siinä on jo seuraavan ostoksetkin jonossa. Eikä mua ärsytä se, eikä moni muukaan asia. Viihdyn kaupoissa ja nautin ostosten tekemisestä, mutta kyllä mua vi**ttaa silti se, jos mua ei päästetä lähellekään kassaa siinä vaiheessa, kun olis mun vuoro maksaa. Ja yleensä vielä niin, että kassa on huudellut summaa jo moneen kertaan, mutta mun on lopulta pyydettävä, että "anteeksi, voisinko millään päästä maksamaan". Se ei ainakaan nopeuta mitään
kun hihna liikkuu ja siinä on jo seuraavan ostoksetkin jonossa. Eikä mua ärsytä se, eikä moni muukaan asia. Viihdyn kaupoissa ja nautin ostosten tekemisestä, mutta kyllä mua vi**ttaa silti se, jos mua ei päästetä lähellekään kassaa siinä vaiheessa, kun olis mun vuoro maksaa. Ja yleensä vielä niin, että kassa on huudellut summaa jo moneen kertaan, mutta mun on lopulta pyydettävä, että "anteeksi, voisinko millään päästä maksamaan". Se ei ainakaan nopeuta mitään
miten sun ostokset menee hihnalla ilman sua? Todella erikoista.
ja koska se kassakoneen kohdalta on vähän kapeampi se hihna ja kassahenkilö ottaa siitä vain yhden kerrallaan, mutta hihna liukuu - edelleen ilman minua - joten tavarat vähitellen pakkautuu lähemmäksi ja lähemmäksi kassaa
ja koska se kassakoneen kohdalta on vähän kapeampi se hihna ja kassahenkilö ottaa siitä vain yhden kerrallaan, mutta hihna liukuu - edelleen ilman minua - joten tavarat vähitellen pakkautuu lähemmäksi ja lähemmäksi kassaa
jos nyt siirtäisit läskipersettäsi ostosten mukaan niin ongelmakin poistuu.
jostain syystä, mutta olen ajatellut, että ongelma on omani.
Mutta kun seuraava asiakas RUNTTAA esim. hihnalla olevat salaattini omilla ostoksillaan saadakseen alkaa latoa niitä hihnalle 5 sekuntia aiemmin kuin muuten pystyisi niin se ärsyttää ihan oikeutetusti! AARGH
Olisi todella mukavaa kun ette hengittäisi niskaani. Jos ja kun otan askeleen eteenpäin, on se merkki että nyt olet liian lähellä eikä tarkoita että tule vaan lähemmäs.
Ahdistavaa kun liian moni tulee liian lähelle. Kun suurin osa ihmisistä haisee!
logiikallahan sitä liikutaankin juuri siinä jonossa siihen kassan kohtaan ennen kuin edellinen on ehtinyt maksaa. Jos on siis pidettävä huoli siitä, että liikkuu koko ajan samassa tahdissa kuin oma ensimmäinen ostos. Sehän on juuri silloin kassan kohdalla, kun edellisen omat loppuu ja hänen vuoronsa on maksaa.
29 siis tunnustautui peräänhönkijäksi ja änkeävänsä kassalle, kun edellisen asiakkaan pitäisi päästä maksamaan
minulla istui lapsi ostoskärryssä, joten siirryin kärryn sivulle tyhjentämään sitä. Eikös joku jo kiilaa siihen lapseeni kiinni oman kärrynsä, ja piti ihan erikseen sanoa, että voisitko vähän siirtyä, että pääsen takaisin työntämään kärryä eteenpäin...
Juu, en minäkään ymmärrä tuota tuppautumista...
missä päin Suomea tuollaisia ongelmia on+
Ne ostosten työntelijät. Ei sieltä kaupasta pääse yhtään sen nopeammin pois vaikka ruttais edellisen ostoksia sillä kapulalla kasaan!
on pakko olla toisen selässä kiinni, muuten töykeä turkulainen kiilaa eteen ja etuilee.
Jos välimatkaa on enemmän, kuin metri tai puoli niin turkulainen työntyy siihen väliin. Osa ei edes kysele että jonotatko sinä tässä.
Siksi Turussa pitää ehdottomasti telakoitua toisen selkään kiinni.
minulla istui lapsi ostoskärryssä, joten siirryin kärryn sivulle tyhjentämään sitä. Eikös joku jo kiilaa siihen lapseeni kiinni oman kärrynsä, ja piti ihan erikseen sanoa, että voisitko vähän siirtyä, että pääsen takaisin työntämään kärryä eteenpäin...
Juu, en minäkään ymmärrä tuota tuppautumista...
kyllä minä saan ostoskärryt liikkeelle kärryjen sivustakin, hiukan kun niitä siirtää eteenpäin niin mahtuu taas työntämään. mä en kovin helposti ärsyynny muista asiakkaista, mut kyl välillä on munkin karvat nousseet pystyyn. esimerkiksi silloin, kun takana tuleva pappa yritti moneen kertaan puskea mua eteenpäin, vaikka olin melkein kiinni edellisessä jonottajassa. ja joo, normaalisti pidän hiukan hajurakoa, mut välillä vaan on kassalla niin kova ruuhka, etten kehtaa valtavia rakoja pitää, kun muutkin on pakkautunut tiiviisti, lähinnä siksi, että toiset ihmiset pääsee asioimaan hyllyväleissä, jotka sijaitsee jonon takana.
koska haluamme ärsyttää sinua mahdollisimman paljon ja nautimme siitä kun sinua vituttaa kun pientä oravaa. hah hah haa
minulla istui lapsi ostoskärryssä, joten siirryin kärryn sivulle tyhjentämään sitä. Eikös joku jo kiilaa siihen lapseeni kiinni oman kärrynsä, ja piti ihan erikseen sanoa, että voisitko vähän siirtyä, että pääsen takaisin työntämään kärryä eteenpäin... Juu, en minäkään ymmärrä tuota tuppautumista...
kyllä minä saan ostoskärryt liikkeelle kärryjen sivustakin, hiukan kun niitä siirtää eteenpäin niin mahtuu taas työntämään. mä en kovin helposti ärsyynny muista asiakkaista, mut kyl välillä on munkin karvat nousseet pystyyn. esimerkiksi silloin, kun takana tuleva pappa yritti moneen kertaan puskea mua eteenpäin, vaikka olin melkein kiinni edellisessä jonottajassa. ja joo, normaalisti pidän hiukan hajurakoa, mut välillä vaan on kassalla niin kova ruuhka, etten kehtaa valtavia rakoja pitää, kun muutkin on pakkautunut tiiviisti, lähinnä siksi, että toiset ihmiset pääsee asioimaan hyllyväleissä, jotka sijaitsee jonon takana.
että takana olevan ei tarvitse tosiaankaan tunkea kärryään 1-vuotiaan jalkoihin kiinni. Niin kiire ei voi olla, etteikö malta odottaa vuoroaan. Ei se ole minun asiani alkaa pohtia kärryjen siirtelyn mahdollisuuksia, vaan mielestäni sen takana tulijan asia käyttäytyä asiallisesti. Vaikka törppöjähän piisaa, ja törpöille puolustajia.
Olisi vähintäänkin kohtuullista kun melkeimpä pankkitapahtumatkin voi hoitaa kassalla
Mä teen aina niin, että seison itse kärryjen edessä ja lastaan tavarat hihnalle(siis ensin minä menen kassalle ja sit vasta tulee kärryt perässä).Sit jätän kärryni sinne kassan maksupäätteen lähelle, että mulla on tilaa pakata ja oma rauha näppäillä tunnukseni. Sitten vasta vien kärryni pois ja seuraava pääsee asioimaan.