Miksi ihmeessä tulette liian lähelle kassajonossa?
Olisi todella mukavaa kun ette hengittäisi niskaani. Jos ja kun otan askeleen eteenpäin, on se merkki että nyt olet liian lähellä eikä tarkoita että tule vaan lähemmäs.
Ahdistavaa kun liian moni tulee liian lähelle. Kun suurin osa ihmisistä haisee!
Kommentit (52)
...Mikä itu on ylipäätään mennä härväämään ostosten kanssa ennenkuin on maksanut ne? Pysähdy itse maksupäätteelle äläkä palloile missä sattuu, pakkaa maksamisen jälkeen niinkuin muutkin!
Pahimpia selkääntönijöitä ovat mummot ja keski-ikäiset miehet. Nuoriso osaa jonottaa yleensä hajuraon päässä.
Kaikkein ärsyttävimpiä ovat ne, joilla on kärryt. Itse seistään ihan edelläolevan selässä kiinni ja ne perkeleen kärryt ängetään sen edelläolijan viereen?!! Muutenkin kassoilla on aina ahdasta.
Itsehän tosin aina alan hidastella tahallaan, jos joku hönkii niskaan. Siinähän sitten yrittää astua kantapäilleni.
...Mikä itu on ylipäätään mennä härväämään ostosten kanssa ennenkuin on maksanut ne? Pysähdy itse maksupäätteelle äläkä palloile missä sattuu, pakkaa maksamisen jälkeen niinkuin muutkin!
saa siinä pakatessa ne perässätulijat niskaan, kun edellisen ostokset tulevat jo vaikkei itse ole ehtinyt vielä pakata. Jee!
pakkaavat rauhassa, kassan huudellessa loppusummaa useimpia kertoja, sitten lopulta etitään sitä lompuukia useampi minuutti vielä sieltä loputtomasta käsveskasta.
Maksa ensin, pakkaa sitten kun tavarat ovat sinun
Jättäkää takajalka tahallisesti taakse, ettei takana tulija tule liian lähelle. Ostoksia pakkaamaan mennessänne voitta huikata, että tulen vielä maksamaan, joten pitäkäähän väylä vapaana.
Saatatte ehkä saada kummia ilmeitä, mutta ihan ansiosta.
Tai teettäkää paita, jossa lukee, mulla saattaa olla tuperkkeli.
Jättäkää takajalka tahallisesti taakse, ettei takana tulija tule liian lähelle. Ostoksia pakkaamaan mennessänne voitta huikata, että tulen vielä maksamaan, joten pitäkäähän väylä vapaana.
Saatatte ehkä saada kummia ilmeitä, mutta ihan ansiosta.
Tai teettäkää paita, jossa lukee, mulla saattaa olla tuperkkeli.
jalat harallaanko pitäisi seistä? Ei se kuule mitään auta, ei ne mummot kärryineen lattiaa kyttää vaan ihan samalla tavalla tökkivät. Jumalauta mikä kiire päästä siihen kassalle, ja silti siinä jumitetaan niiden viisisenttisten kanssa puoli tuntia... Arrrgh!!!
että ihmisten väliin tarvittaisiin samanlainen kapula kuin niiden ostostenkin. Sellainen muovinen portti, jonka voi jonoon tullessaan laittaa selkänsä taaksi merkiksi, että minä lopun tähän!
tupakanostajia, jotka häslää niiden numeroiden kanssa ja askit tippuu mun hihnalle latomien ostosten sekaan
pakkaavat rauhassa, kassan huudellessa loppusummaa useimpia kertoja, sitten lopulta etitään sitä lompuukia useampi minuutti vielä sieltä loputtomasta käsveskasta.
Maksa ensin, pakkaa sitten kun tavarat ovat sinun
Tulee mieleen yksi ketju av:lta, jossa haukuttiin kaikki laiskat mammat lyttyyn siksi, koska eivät pakkaa kamojaan ennenkuin maksavat.. Teet sitten miten vain, niin aina väärin!
ymmärrä missä ihmeen kaupossa te oikein käytte. mä en ole koskaan havainnut mitään ärsyttävää kauppareissulla,. ellei ruuhkaa oteta laskuihin.
että ihmisten väliin tarvittaisiin samanlainen kapula kuin niiden ostostenkin. Sellainen muovinen portti, jonka voi jonoon tullessaan laittaa selkänsä taaksi merkiksi, että minä lopun tähän!
Tämän ketjun luettuani totesin, että kyllähän noita mainittuja asioita tapahtuu varmaan melkein joka kauppareissulla, mutta ne eivät suuremmin itseäni häiritse. Ainoastaan se ärsyttää kun joku tönii niillä kärryillä selkään tai takapuoleen. Sen takia olisikin hyvä tuollainen välikapula myös ihmisille.
ne ostoskärryillä tönivät ja niskaanhengittäjät on todella ärsyttäviä.
Vaikka ei se toinenkaan ääripää hauska ole. Ne, jotka jäävät jonottamaan 2-3 metrin päähän jononpäästä ja suuttuvat kun ei hoksaa heidän olevan jonossa.
Paras kaikista oli eräs edessäni ollut mummeli. Jäi pakkaamaan ostoksiaan siihen maksupäätteen kohdalle, vaikka ostoksensa olivat sillä 'kaistalla' joka on kauempana maksupäätteestään ja minun ostokseni kerääntyivät siihen maksupäätteen puoleiselle 'kaistalle'.
Mummo vaan tyytyväisenä kurkotteli ostoksiaan sieltä kauempaa eikä edes yhtään väistänyt kun yritin päästä maksamaan ostoksiani ö.ö
Luulisi että pakkaaminen olisi ollut helpompaa päädyssä.
Tätä samaa olen huomannut äitini tekevän kaupassa. Äitini ja nämä muut samanlaiset tädit ovat sitä mieltä että 'takaa tuleva väistää'. Vähän vaan vaikea väistää kun ei ole tilaa millään puolella.