Kusipää se sitkeesti soittaa mulle että sairas lapsi pitää hakea päiväkodista.
Oli lähivanhempi raahannut sairaan lapsen 8.20 päiväkotiin ja jo klo 9 soittaa mulle, että se pitäis hakea sieltä pois kun lapsella on kuumetta.
Sorry vaan kusipää, lähivanhempi lähtee töistä ja hakee ihan itse.
En ole mikään varavanhempi enkä takapäivystäjä, joka soitetaan silloin kun itsellä ei huvita olla poissa töistä.
Kommentit (50)
mulle soittelee vaikka se on nyt virallisesti lähivanhempi eikä työnantajalla ole mitään sanomista siihen jos kusipää jää pois töistä hoitamaan alle 10-vuotiasta.
Se haluaa lähivanhemmuuden edut muttei velvollisuuksia, mutta sitä se ei ainakaan mun avullani tee.
Mut olet kuitenkin toinen vanhempi? Et olekaan mikään varavanhempi, vaan VANHEMPI. Mua alkaa pelottaa et nää sun jutut on tosia, ettet ookaan provo.
silloin kun kusipää haluaa päästä helpolla. Mutta onneksi en suostunut, hakekoot itse lapsen kun on sen kerran sairaana päiväkotiin vienytkin, mä juon aamukahvini rauhassa.
Onneksi pääsen kohtapuoliin muuttamaan pois kusipään naapurista niin en ole enää päivystävä lapsenvahtipalvelu 24/7.
hoitamaan myös sairasta lasta, kun en välttämättä asu samassa kaupungissakaan enää montaa vuotta niin sitten saavat pärjätä omillaan.
olisi tilanne ettei se voisi olla töistä pois. Tämä tilanne nyt on vaan kusipään vastuunpakoilua ja halua päästä taas kerran helpolla.
Hoitakoot, siinähän sitä oppii.
Eikös ap:n pitänyt päästä muuttamaan kusipään ja kamalien kakaroidensa naapurista jo aikaa sitten?
Yritä nyt viimein saada lääkitys kuntoon, ap.
sun omia viestejäsi? Ketään ei kiinnosta tuollainen paska äiti, joka ei ajattele omia lapsiaan paskan vertaa. Miksi teit lapsia kärsimään tuollaisesta äidistä?
Eikö sua kiinnosta lapsesi tuon vertaa? Toivottavasti tämä on provo..
Mut olet kuitenkin toinen vanhempi? Et olekaan mikään varavanhempi, vaan VANHEMPI. Mua alkaa pelottaa et nää sun jutut on tosia, ettet ookaan provo.
paskaäiti hoitaisi lasta ja viettäisi sen kanssa aikaansa ja vielä pilaisi sen lapsen?
Koittakaas nyt päättää mitä mieltä olette, munhan on käsketty pysyä erossa lapsistani ja sitten kun sen teen, niin paskaa niskaan.
Päättäkää jo.
niin se on parempi että pysyn kaukana niistä. Kusipää ei sitä vaan ymmärrä ja sitkeesti yrittää saada mut lapsenvahdiksi.
miksi te muut vastaatte selvästi mt-häiriöiselle ihmiselle yhtään mitään? Eihän hän järjellä reagoi, toivottavasti ei provosoidu liikaa..
Kun tuli kuukausikortti hankittua. Lähi-isukkikin sai vapaapäivän töistä, luulisi olevan tyytyväinen.
miksi te muut vastaatte selvästi mt-häiriöiselle ihmiselle yhtään mitään? Eihän hän järjellä reagoi, toivottavasti ei provosoidu liikaa..
että Psykiksen elämä on aina yhtä viihdyttävää.
Yks mitä mä en nyt ihan ymmärrä on se, että miksi ajatellaan että vanhempi pääsee helpommalla olemalla töissä? Kyllä kai yhden kuumeisen lapsen kanssa kotona oleminen on helpompaa kuin työnteko.
että Psykiksen elämä on aina yhtä viihdyttävää.
astmakohtaus, jota kusipää ei ollut edes tullut ajatelleeksi eikä lääkinnytkään.
Ja lastenlääkäriaika astma-diagnoosiin saamiseksi siirtyi, koska kusipää oli tehnyt muuttoilmoituksen ja posti jemmasi lääkäriaikaa viikon vielä lääkäriajan jälkeenkin.
Ja seuraava mahdollsuus päästä astmalääkärille on vasta 5.6 että siihen asti lapsen täytyy nyt kärvistellä ilman hoitavaa lääkettä.
Mutta onneksi itselläni on astma niin osaan edes arvioida onko tilanne niin paha että pitää päivystykseen mennä vaiko ei.
Mutta se on nyt kusipään vastuulla antaako se lapselle avaavaa lääkettä vaiko ei. Ohjeet annoin, jos se ei niitä ymmärrä en voi asialle mitään.
mutta nyt en mene, koska sit kusipää luulee että mä jään koko päiväksi ja se pääsee suojatyöpaikkaansa lojumaan.
Eiköhän ne pari tuntia pärjää jos kusipää antaa ohjeideni mukaan lapselle avaavaa astmalääkettä.
miksi lasten pitää kärsiä sairaiden vanhempien takia. mun tulee niin surko tällaisia lapsia ja näitä on varmaan valitettavan paljon.
makseta, niin en tosiaankaan ollut vielä edes herännyt kun kusipää soitti.
Ja mulla olis tällä päivälle ihan omiakin pakollisia menoja sovittuna.
Lähivanhempi ei ole suojatyöpaikassaan korvaamaton, kukaan ei edes huomaa vaikka se olis viikon poissa.