Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kusipää se sitkeesti soittaa mulle että sairas lapsi pitää hakea päiväkodista.

Vierailija
09.05.2012 |

Oli lähivanhempi raahannut sairaan lapsen 8.20 päiväkotiin ja jo klo 9 soittaa mulle, että se pitäis hakea sieltä pois kun lapsella on kuumetta.

Sorry vaan kusipää, lähivanhempi lähtee töistä ja hakee ihan itse.

En ole mikään varavanhempi enkä takapäivystäjä, joka soitetaan silloin kun itsellä ei huvita olla poissa töistä.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lukemaan kirjaa tai nukkumaan. Pärjäilkää...

Vierailija
42/50 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti hei, hanki elämä. 99% näistä tän ketjun teksteistä on sun ittes kirjottamia.

Ei ketään kiinnosta mikä sun seuraava liike on, lähit sitten kirjastoon tai nukkumaan tai vaikka Timbuktuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertyy "vaikkei ketään kiinnosta". Mut ei mua kiinnosta vastaako kukaan mulle, mä vastaan itse itselleni, koska en tartte ketään.

Vierailija
44/50 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunhan se vaan lakkais soittamasta mulle. Mä en numeroani kusipään tai äitini takia vaihda.

Vierailija
45/50 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saavat pahoja oireita, sanoivat uutisissa. Tavallista enemmä norkkoja koivuissa, edellisen kerran joskus 20v sitten yhtäpaljon.

Joten otathan ajoissa huomioon astmaisen lapsesi hoidossa. Se sun exei välttämättä tiedä tätä!

Ajattele lapsen parasta jookovaikka rankkaa sulla onkin.

Voi tarvita lisälääkkeen tänä keväänä, niin kuin sä ehkä itsekin.

Voimia!

Vierailija
46/50 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saavat pahoja oireita, sanoivat uutisissa. Tavallista enemmä norkkoja koivuissa, edellisen kerran joskus 20v sitten yhtäpaljon.

Joten otathan ajoissa huomioon astmaisen lapsesi hoidossa. Se sun exei välttämättä tiedä tätä!

Ajattele lapsen parasta jookovaikka rankkaa sulla onkin.

Voi tarvita lisälääkkeen tänä keväänä, niin kuin sä ehkä itsekin.

Voimia!

Vierailija
47/50 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avasin, koska oli jo ennestään paljon avauksia, joten luulin, että olis mielenkiintoinenkin juttu = ) Ja avasin siksi, että mulla on yhtä ääliö tuttu, joka kutsuu ex-miestään kusipääksi ja apinaksi, ja ajattelin, että jospa hän avautuu täällä = ) Voit silti ollakin se, mistäs tiedän.

Vierailija
48/50 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie lääkäriin ajoissa!

Vierailija
49/50 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuukauden kun minä sen sille hommasin. Homma vaan menee niin, ettei kusipää muista sitä lapselle joka päivä antaa jos en erikseen muistuta.

Pitääkö mun vittu muuttaa kusipään huusholliin kevääksi valvomaan että allergialääke tulee annettua?

Eikö lähivanhemman pitäisi ihan itsenäisesti kyetä huolehtimaan lapsensa lääkityksestä?

Vierailija
50/50 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska lastenlääkärin pitää astmadiagnoosia varten nähdä todellinen tilanne.

Ja se lastenlääkäriaika olis ollut jo pari viikkoa sitten, mutta se meni ohi, kun posti jemmasi kusipään tekemän osoitteenmuutoksen takia ajanvarauskirjettä vielä viikon lääkäriajan jälkeenkin.

Seuraava tilaisuus on 5.6 tai sitten päivystys.