Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kusipää se sitkeesti soittaa mulle että sairas lapsi pitää hakea päiväkodista.

Vierailija
09.05.2012 |

Oli lähivanhempi raahannut sairaan lapsen 8.20 päiväkotiin ja jo klo 9 soittaa mulle, että se pitäis hakea sieltä pois kun lapsella on kuumetta.

Sorry vaan kusipää, lähivanhempi lähtee töistä ja hakee ihan itse.

En ole mikään varavanhempi enkä takapäivystäjä, joka soitetaan silloin kun itsellä ei huvita olla poissa töistä.

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi lasten pitää kärsiä sairaiden vanhempien takia. mun tulee niin surko tällaisia lapsia ja näitä on varmaan valitettavan paljon.

Se on haettu päiväkodista ja sitä hoitaa se vanhemmista parempi, jolle se huonompi on antanut hoito-ohjeet.

Lapsihan on tässä tilanteessa voittaja, saa olla paremman vanhemman hoidossa ja paremmassa kodissa toipumassa.

Lapsella ei mitään hätää.

Vierailija
22/50 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se on AP.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kipittää päiväkotiin ja jättää omat tälle päivälle suunnitellut menoni menemättä, ettei lähivanhemman tartte olla töistä pois vaikka sillä on siihen laillinen oikeus.

Hakekaa kuulkaa kusipäältä äitipuolen virkaa, se palkkaa ihan kenet tahansa pillua antavan kotiorjaksi ja vakkarilastenhoitajaksi.

Lähivanhemmalla on lähivanhemman oikeudet ja velvollisuudet.

Vierailija
24/50 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu, että tässä kuultaa läpi enemmänkin katkeruus, hätä ja epätoivo kuin välinpitämättömyys lasta kohtaan.

Se on nykyaikaa...Oikeudessa taistellaan haarniska kiiltävä lähivanhemmuus itselleen.Taustalla kuitenkin vain kosto ex-vaimolle, jolle ei "miekkosen" seura enää kelvannut.Sehän on nykyään niin trendikästä, että lapset asuvat isällään.Viis siitä, että ennen eroa miestä ei olisi lasten etu ja hyvinvointi voinut vähempää kiinnostaa.

Lähivanhemmuuden saatua ne lapset yritetään sitten "tiukassa paikassa" kuitenkin hoidattaa eksällä, isovanhemmilla tai uudella vaimolla..kukaan ei enää muista kuinka se oikeudessa mainosti "joustavaa työtään ja joustavia työaikojaan".

Kenenkään hyvinvointi tuskin kestää tyylikkäästi tällaisia tilanteita edeltäneitä taisteluja...ja sen jälkeen pitäisi tehdä eksälleen itsestään hovinarri ja lakeija lapsen edun nimissä.

Tämä on hyvinkin yleistä, mutta näistä kuvioista ei selvästi kannata puhua...Lähivanhemmuudesta on tullut uusin ase avioeroissa.

Vierailija
25/50 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se monesti pitää "etäpäivän" on kotona tekevinään töitä ja roudaa lapset päiväkotiin.

Ja mä lähden nyt kuntosalille.

Vierailija
26/50 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin "tekevinään töitä"? Ootko ollut paikalla katsomassa?

Mikään työpaikka ei maksa palkkaa ihmiselle joka on vain tekevinään töitä. Tuo on yksi ihmeellinen olettamus mikä vallitsee että kotona ei muka tehdä töitä etätyöpäivänä.

Vierailija
27/50 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...voisi kai olettaa, että tässä tapauksessa ex-vaimolla on jonkinlaista "historian tuntemusta" entisen miehensä "etäpäivistä" ja siitä minkälaista työntekoa ne todellisuudessa pitävät sisällään.

Vierailija
28/50 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitiydestä päivystyskorvaus :D

jos en säälisi ko. lasta, nauraisin tälle ap:n ääliömäisyyden mm-tasoiselle kirjoitukselle makeasti

Vierailija
29/50 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan edelleenkään ymmärrä miksi kuvitellaan että vanhempi vie riemusta kiljuen puolikuntoisen tai kipeän lapsen hoitoon ja menee itse töihin. Luulisi, että jää mieluummin kotiin ja pitää vapaapäivän!

Vierailija
30/50 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan edelleenkään ymmärrä miksi kuvitellaan että vanhempi vie riemusta kiljuen puolikuntoisen tai kipeän lapsen hoitoon ja menee itse töihin. Luulisi, että jää mieluummin kotiin ja pitää vapaapäivän!

Vierailija
31/50 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ollutkaan asian ydin.Ketjun perimmäinen tarkoitus oli kai kyseenalaistaa lähivanhemmuuden saaneen vanhemman toiminta ihan koknaisvaltaisesti.

Ei ole kai lastenhoitotaso ihan sitä lajia kuin mitä on antanut ymmärtää saadakseen lähivanhemmuuden.

Ei taida se työ ja työaika ollakkaan niin joustavaa ja ikäväähän se on palata töihin, kun siellä odottaa vino pino kasautuneita hommia.Helpompaa on viedä lapsi sairaana hoitoon ja soittaa sitten sille, joka todellisuudessa on kantanut sen vastuun jo ennen eroa.

Kivaa on saada eksä vaikuttamaan kyvyttömältä vanhemmalta, saada lapset itselleen ja sitten tiukassa paikassa hälyttää etävanhempi paikalle.

Vierailija
32/50 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ollutkaan asian ydin.Ketjun perimmäinen tarkoitus oli kai kyseenalaistaa lähivanhemmuuden saaneen vanhemman toiminta ihan koknaisvaltaisesti. Ei ole kai lastenhoitotaso ihan sitä lajia kuin mitä on antanut ymmärtää saadakseen lähivanhemmuuden. Ei taida se työ ja työaika ollakkaan niin joustavaa ja ikäväähän se on palata töihin, kun siellä odottaa vino pino kasautuneita hommia.Helpompaa on viedä lapsi sairaana hoitoon ja soittaa sitten sille, joka todellisuudessa on kantanut sen vastuun jo ennen eroa. Kivaa on saada eksä vaikuttamaan kyvyttömältä vanhemmalta, saada lapset itselleen ja sitten tiukassa paikassa hälyttää etävanhempi paikalle.

tässä tapauksessa ei ole kyse tästä, psykomamman jokusen kirjoituksen lukeneena :)

Vierailija
33/50 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...pahasti menee pieleen veikkaus, että tämä ap:n nimeämä ketjun kohde asuu lähivanhempana lasten kanssa perheen entisessä kodissa, koska "on sen maksanut avioliiton aikana".

Lapset määrättiin varmaan lopulta isälle, jotta olosuhteet pysyvät mahdollisimman normaaleina ja ennallaan eron jälkeen??

Vierailija
34/50 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakastatko sä niitä lapsiasi?

Vierailija
35/50 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ollutkaan asian ydin.Ketjun perimmäinen tarkoitus oli kai kyseenalaistaa lähivanhemmuuden saaneen vanhemman toiminta ihan koknaisvaltaisesti. Ei ole kai lastenhoitotaso ihan sitä lajia kuin mitä on antanut ymmärtää saadakseen lähivanhemmuuden. Ei taida se työ ja työaika ollakkaan niin joustavaa ja ikäväähän se on palata töihin, kun siellä odottaa vino pino kasautuneita hommia.Helpompaa on viedä lapsi sairaana hoitoon ja soittaa sitten sille, joka todellisuudessa on kantanut sen vastuun jo ennen eroa. Kivaa on saada eksä vaikuttamaan kyvyttömältä vanhemmalta, saada lapset itselleen ja sitten tiukassa paikassa hälyttää etävanhempi paikalle.

tässä tapauksessa ei ole kyse tästä, psykomamman jokusen kirjoituksen lukeneena :)

Miksiköhän lähivanhempi sitten edes soitti eksälleen, jos on kaikkien vieraidenkin ihmisten mielestä niin kyvytön.

Viesteistä paistaa mielestäni kuitenkin edelleenkin läpi syvä katkeruus ja viha miestä kohtaan...ei lasta/lapsia.

Vierailija
36/50 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis halunnut mut lomalle Ranualle ja Syötteelle itsensä ja kakaroiden kanssa.

Muuten hyvä joo, mutta se ihan tasan tarkkaan tiesi, että sen ehdottamat päivät oli just ne, jolloin mä en pääse, koska mulla on jo sovittuja menoja.

Oisin toki voinut lähteä, mutta se olis taas kerran tarkoittanut sitä, että olisin siirtänyt omat juttuni syrjään kusipään ja lasten takia.

Juu, kävin katsomassa lasta ja kusipäätä selvästi harmitti se, että lapsi oli "vaan vähän kuumeessa". Eli ei kusipään mielestä riittävän sairas kotihoitoon.

Mut sellasta se lähivanhemmuus on, sairasta lasta ei voi pitää päiväkodissa.

Mut nyt mä lähden suihkuun.

Vierailija
37/50 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

iltaan, koska silloin kusipäällä on bänditreenit ja ollaan jo viikko sitten sovittu että mä oon illalla lapsenvahtina.

Hoitakoot se päivävuoron ni ei pääse liian helpolla tästäkään jutusta.

Vierailija
38/50 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miun mielestä tuon tyypin, joka jatkuvasti mainitsee sanan "kusipää" eri variaatioissa, kannattaisi VÄLITTÖMÄSTI kuntosalin tai lenkkeilyn sijaan, hankkia aika ammattiauttajalle. Sinulla on mielenterveydellinen ongelma. Hoituu terapialla ja/tai oikeilla lääkkeillä.

Vierailija
39/50 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miun mielestä tuon tyypin, joka jatkuvasti mainitsee sanan "kusipää" eri variaatioissa, kannattaisi VÄLITTÖMÄSTI kuntosalin tai lenkkeilyn sijaan, hankkia aika ammattiauttajalle. Sinulla on mielenterveydellinen ongelma. Hoituu terapialla ja/tai oikeilla lääkkeillä.

Vierailija
40/50 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdu mun jalkaa ei leikata ja jos mun jalkaa ei leikata mun elämä on pilalla eikä siinä terapiat eikä lääkkeet auta sitäkään vähää mitä nyt.