Eikö nämä teinimäiset julkkiksiin rakastumiset mene ikinä ohi?!
Ei ole kuulkaas mitään herkkua olla +30v naimisissa oleva kotiäiti ja unelmoida ja hekumoida vain jostain ameriiikan tähdestä!
Voi luoja. Onko mulla jäänyt joku tärkeä kehitysvaihe välistä vai olenko muuten vain epänormaali, kun jaksan olla lääpällään vielä tällä iällä näin? Olisko dr. Philiä linjoilla tai vaikka dear Eki??
Kommentit (171)
Niistä hahmoista hakee jotain sellaista mitä muuten puuttuu, voimaa/huumoria jne.
Ihmiset arkielämässään paritutuu käytännön syistäkin monesti, joten vaikka sanoo olevansa x vuotta vanha/naimisissa/lapsia,(eli speksit kunnossa = tehnyt sen mitä pitääkin ja sopii joukkoon), niin jotain puuttuu.
Voi tietysti argumentoida että kuuluukin puuttua, monihan puolustelee niin itselleen sitä, että on naimisissa lasten tai ok-talon takia.
Mutta sisällä on silti jotain, joka reagoi.
Mikä se ap:n ihastus sitten oli?
Ihanaa en ole yksin tämän asian kanssa.
[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 18:53"]
Niistä hahmoista hakee jotain sellaista mitä muuten puuttuu, voimaa/huumoria jne.
Ihmiset arkielämässään paritutuu käytännön syistäkin monesti, joten vaikka sanoo olevansa x vuotta vanha/naimisissa/lapsia,(eli speksit kunnossa = tehnyt sen mitä pitääkin ja sopii joukkoon), niin jotain puuttuu.
Voi tietysti argumentoida että kuuluukin puuttua, monihan puolustelee niin itselleen sitä, että on naimisissa lasten tai ok-talon takia.
Mutta sisällä on silti jotain, joka reagoi.
[/quote]
no minä ainakin olen ihastunut julkkisihastuksissa ihan pelkkään fyysiseen komeuteen ja seksikkyyteen. Myönnän joo ette oma isäntä sillä saralla pärjää julkkiksille joita ihailen, mutta enpä silti sanoisi että avioliitostani mitään puuttuu. En minä siihen arkeen oikeasti kaipaa mitään mielettömän kaunista alle kolmekympistä miestä, vaikka petipuuhista sellaisten kanssa on joskus ihan kiva fantasioida.
[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 19:19"]
Ihanaa en ole yksin tämän asian kanssa.
[/quote]
Niin ja minunkin rakkauteni kohde on True Bloodin Alcide. Oikeastaan voisin ottaa Joe Manganiellon ihan koska vain.. Luoja, että siinä on seksikäs mies.
Joo, ai että, True bloodin Eric <3 Sit oli viime vuoden Usan X-Factorin Vino Alan, aaaahhhh.. ja uusin kuolauksen kohde on Thorin Tammikilpi eli Richard Armitage, jeeee-ssus miten hot. Ja ikihottis on tietty Antonio Banteras ja Colin Farrel, varsinkin miami Vice roolissaan, uuuuhhh :D Joo on naurettavaa, mut pienet päiväunet pitää mielen virkeenä ;D niin ja oon kohta 40 :D :D
joskus joku hahmo nappaa enemmän kuin se näyttelijä, esim. Daniel Craig mutta vain Bondina, ei nössöroolissa joita se myös on tehnyt.
samaten sons of anarchyssa se kiharapäinen jengiläinen joka sitä Gemmaakin vikittelee, ei muista nimeä.
[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 02:28"]Kun elokuva Englantilainen potilas tuli aikanaan, jouduin aikuisiällä aivan Ralph Fiennesin lumoihin. Ostin englantilaisia filmilehtiä ja luin kaiken, mitä netistä löysin (mikä ei 90-luvun alussa ollut kovin paljoa). No, väljähtyihän se ihastus, mutta onnekseni näin monet ihanat unet, joissa hekumoin kreivi Almasyn käsivarsilla...
[/quote]
Voi että sama mulla! Välillä vieläkin mietin sitä kohtausta jossa oli ne tanssiaiset ja fantasioin sitä kiihkoa parin välillä.. Huhhuh.
Mielenkiintoista lukea muiden ihastumisista. Täällä ilmoittautuu yksi joka on jopa aikeissa opetella saksankieltä, koskapa ihastukseni puhuu sitä nykyään ja kaikki uudet youtube pätkät on lähinnä saksaksi, ainakin haastattelijoiden osalta puhuttuna. Olisi kuitenkin ihan hauska ymmärtää mitä puhutaan :)
Ihastus tai itse asiassa ihan fanitus on tosiaan tullut aikuisiällä, nuorena toki normi rokkifanitukset oli.
Kiitos mammat vertaistuesta!
Ja siis olen polvet aivan vetelänä Samu Haberiin, Samun ääntä voisin kuunnella ( jopa saksaksi) tuntikausia putkeen .
Mä luulin kanssa päässeeni ohi, mutta Derek Morgan ja Criminal Minds... Näen unia jo. Enkä ole edes ennen mustista miehistä välittänyt. Ikää mukavat 41.
Ewan McGregor, mun kestoihastukseni. Välillä on muita, mutta aina mä palaan Ewanin luo :)
Joo, sama täällä. Katsoin juuri Netflixistä Pako sarjan vaan Wentworth Millerin takia. Homo tai ei, ihana se on. Miehellä selitin vaan jotain jostain "kiehtovista juonenkäänteistä.."
Enrique Iglesias <3
Pitäähän sitä ihmisellä unelmia keskellä arkea olla.
Mullakin The Hound! :D
Idris Elba :)
Ja parikin näyttelijää, jostain ihmeen syystä yleensä olleet brittejä. Jokunen muusikko ja yks jalkapalloilija... En tajua mistä tälläinen tulee, mutta samanlainen olen ollut ihan teinistä lähtien, eikä ihastuminen loppunut naimisiin mentyänikään. Ihastuminen julkkiksiin ei mitenkään liity oikeaan elämääni, jotain päiväunelmointia selkeästi on. Oma mies on jopa paremman näköinen kun useimmat noista julkkiksista, mutta ihastumiseen liittyy selkeästikin myös kohteen/hahmon karisma ja olemus, ei vain ulkonäkö.
Ihanaa huomata, ettei ole yksin hulluutensa kanssa! Kerrankin hyvää vertaistukea täällä:D
Luulin, että tää vaihe on jo ohi, mutta niin vaan Daryl Dixon vie. En tosin ole yksin, mutta jumalauta vois loppua jo.
T:27-vee teini
Arrown kanadalainen pääosanesittäjä Paco Rabannen mainoksessa * kuolaa *
Mun piti oikein käydä kattoon et kuka toi benkku oikein on kun en tienny..on siinä nimellä heitetty. Js ei ollu mun makuun :D benedict teille olkaa hyvä :D
Mulla on menossa Paul Bettany-vaihe. Aiemmin oli Jude Law. Välillä tää hävettää itseänikin... :-)
Voi pyhä jysäys, eikö näistä julkkisihastuksista koskaan pääse eroon... :D olen 22v ja ajatellut,että ei näitä kauaa tarvitse enää kestää! Noh, ihan piristäväähän se on, mutta toisaalta turhauttavaa, kun tietää että jää vain haaveiksi.. ja mullakin on noi fudiksenpelaajat ollu jo pari vuotta heikko kohta!