Kuinka vanha on vanhin tuntemasi nainen joka ei ole koskaan seurustellut?
tai harrastanut seksiä. Itse olen 25 enkä koskaan ollut suhteessa ja olen myös neitsyt. Millaiseksi kuvittelet minut?
Kommentit (59)
Hänellä oli voimakas ja ylpeä äiti, jonka mielestä kukaan ei ollut hänen lapsilleen tarpeeksi hyvä. Nämä ihmiset olivat uskonnollisia, vanhanaikaisia ja elivät eristynyttä elämää maalla.
mitä mitä??? eikö asenne vois vähä ees hölletä? En tarkoita että kaikkien täytyy seurustella, suudella ja harrastaa seksiä mutta eikö tekis mieli heittää muut mielestä ja kokeilla vähän?
Ei mikään kaunotar, tyhmä ja rasittava ihminen, ja ennen kaikkea surullisen nirso, vain yksi ainoa mies kelpaisi (ja tämä mies on tietysti hyvännäköinen, älykäs ja sosiaalisesti taitava). Ap:tä en kuvittele minkäänlaiseksi, koska on niin monia mahdollisia syitä olla koskematon.
Todennäköisesti ap ei ole ihan keskiverto, eli voi olla hyvin kauniskin.
Tunnen monia joilla on ollut ilmeisesti vain yksi kumppani. Luultavasti tunnen sellaisiakin joilla ei ole ollut yhtään, eivät vain huutele asiasta tai antavat ymmärtää että on ollut sutinaa ennen kuin ollaan tavattu.
[quote author="Vierailija" time="07.05.2012 klo 20:30"]
minusta olisi oudompaa, jos 25 ei olisi seurustellut mutta ei olisi neitsyt.
[/quote]
mitä outoa siinä on? itse haluan seksiä, mutta en seurustella tällä hetkellä. on paljon vähemmän ihmisiä, joiden kanssa voisi seurustella kuin harrastaa seksiä. vai pitäisikö kärvistellä puutteessa niin kauan että alkaa seukkaan...hahahahah :D
[quote author="Vierailija" time="07.05.2012 klo 20:28"]
Mä luulen että meitä on yllättävän paljon, tämä on vaan aihe josta ei puhuta.
[/quote]
Näin on
89. Hän itse kertoi muutama kuukausi sitten siitä. Jos ei sen jälkeen ole aloittanut suhdetta :)
En tunne sellaisia naisia. Naisten seurustelemattomuus johtuu vain nirsoudesta ja frigidiydestä joitakin harvoja poikkeuksia lukuunottamatta. Sympatiaa ei heru heille ja toisaalta se tuntuu olevan monelle ylpeydenkin aihe miten frigidi ja nirso on.
-Mies 28v-
36v.
En keksi hyvää syytä. Hyvä huumorintaju ja ihan kohtalaisesti toimeentuleva. Hieman omanlaatuinen kun aina riittää aikaa omille jutuille ja omille ajatuksille vähän turhankin paljon :) Lojaali ystävä.
[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 00:11"]En tunne sellaisia naisia. Naisten seurustelemattomuus johtuu vain nirsoudesta ja frigidiydestä joitakin harvoja poikkeuksia lukuunottamatta. Sympatiaa ei heru heille ja toisaalta se tuntuu olevan monelle ylpeydenkin aihe miten frigidi ja nirso on.
-Mies 28v-
[/quote]
Kun kuuntelee keskivertomiestä, ei tarvitse kahta kertaa miettiä, miksi halusikaan olla sinkku.
[quote author="Vierailija" time="07.05.2012 klo 20:25"]
tai harrastanut seksiä. Itse olen 25 enkä koskaan ollut suhteessa ja olen myös neitsyt. Millaiseksi kuvittelet minut?
[/quote]
No eihän tietenkään kenenkään seksistä voi kukaan varmaksi mennä mitään sanomaan, mutta yhden jo 90-luvulla kuolleen naisen tiesin, joka ei elämänsä aikana koskaan seurustellut, siis ainakaan tiettävästi, kuoli 84 vuotiaana. Lesboksi häntä epäilimme. Aikoinaanhan vanhoja piikoja oli paljonkin, jotka eivät miehen kanssa olleet suhteessa (eivät kyllä naisenkaan) koko elämänsä aikana. Jossain Helsingissä joku boheemi taiteilijanainen saattoi naisen kanssa elellä ja asustella yhdessä jo 50-luvullakin puolivirallisesti, mutta kyllähän se maaseudulla oli täysin mahdotonta. Voi vaan kuvitella, kuinka paljon tukahdutettua rakkautta ja tuskaa menneet vuosikymmenet pitää sisällään.
Sinua ja seksuaalisuuttasi en lähde arvailemaan. Jokaisella on omat syynsä. Onneksi nykyään ei enää välttämättä tarvitse koko iäkseen kaappiin jäädä, jos sama sukupuoli kiinnostaa. Toki uskonlahkojen sisällä on edelleen paljon tukahdutettua seksuaalisuutta.
[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 00:15"]
[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 00:11"]En tunne sellaisia naisia. Naisten seurustelemattomuus johtuu vain nirsoudesta ja frigidiydestä joitakin harvoja poikkeuksia lukuunottamatta. Sympatiaa ei heru heille ja toisaalta se tuntuu olevan monelle ylpeydenkin aihe miten frigidi ja nirso on.
-Mies 28v-
[/quote]
Kun kuuntelee keskivertomiestä, ei tarvitse kahta kertaa miettiä, miksi halusikaan olla sinkku.
[/quote] Keskivertomies on nopeampi, vahvempi, rohkeampi, hivenen älykkäämpi jne. kuin keskivertonainen. Vahvistit vain sen mitä sanoin.
-Mies 28v-
[quote author="Vierailija" time="07.05.2012 klo 20:30"]
minusta olisi oudompaa, jos 25 ei olisi seurustellut mutta ei olisi neitsyt.
[/quote]
Aijaa? Mä en ole seurustellut ja olen 24-v nainen. Kuitenkin olen muutaman vuoden harrastanut seksiä miespuolisen kaverin kanssa. Halut on niin kovat, etten malta odottaa seurusteluun. Seurustelu on mulle vakava asia.
Ei mitään käsitystä. Harvan kanssa tulee keskusteltua ihan näin henkilökohtaisista asioista.
En ajattele mitään erityistä. Voisin olla itsekin tällainen, mutta joskus parikymppisenä päädyin seurustelemaan kaksi kertaa sellaisten miesten kanssa, joista en edes ollut oikeastaan kiinnostunut muuten kuin kaverina.
Ja jos tuon naisen asenne ei muutu (me, myself and I,niin ei tule koskaan seurustelemaankaan/harrastamaan seksiä.