Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onneksi mulla ei oo varaa lähtä kusipään ja pentujen kanssa Muumimaailmaan.

Vierailija
07.05.2012 |

Luojalle siitä kiitos. En todellakaan maksa montaa sataa reissusta että pääsen kävelemään ulkoilmassa ympäri saarta, joka on täynnä pentuja ja jotain vitun persaukottomia pehmoja.

Mä säästän mun luottokortin käyttövaran muuttoa varten ja muutan kusipään naapurista heti kun saan sopivan kämpän.

Muutan vaikka Meri-Toppilaan, siellä en erotu joukosta vaikka lanssi käviskin kylässä joka 2. pv.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yök

Vierailija
22/29 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oulun poliisilaitoksen äijämäisimmät köriläät, yök. Ei takuuvarmasti hehkee naiskonsta. Taidankin kattoo taas boksilta Bad Girls ja kuolata vankilanjohtajaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisbeth Salander, namu.

Vierailija
24/29 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pitkävihainen enkä kostonhimoinen. Kaikki voittaa, mä saan ihqun kämpän kesäloma ei mene pilalle Muumihelvetissä ja sen automatkan kusipään seurassa tarjoon jollekin toiselle erittäin mielelläni.

Epäilen kyllä että vapaaehtoisia matkalle lähtijöitä ei kauheesti löydy.

Vierailija
25/29 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole pakko. Tarjoon kakaroille kierrokset liikennepuistossa, kusipää juoksee pentujen perässä ja mä tarjoon pillimehut ja jädet. Siinä kesäpuuhaa ihan riittämiin, mä mihinkään Syötteelle sossulomalle lähde.

Vierailija
26/29 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksamaan, vaikka saattais just lapsilisäpäivä olla kun tivoli tulee, mutta säästetään liikennepuistoon nekin rahat.

Vierailija
27/29 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole pakko. Tarjoon kakaroille kierrokset liikennepuistossa, kusipää juoksee pentujen perässä ja mä tarjoon pillimehut ja jädet. Siinä kesäpuuhaa ihan riittämiin, mä mihinkään Syötteelle sossulomalle lähde.

Jos liikennepuisto alkaa ahdistaa, niin karkaa aidan yli Hollihaan puistoon piknikille (pussikaljalle).

Vierailija
28/29 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos liikennepuisto alkaa ahdistaa, niin karkaa aidan yli Hollihaan puistoon piknikille (pussikaljalle).

Mä karkaan torinrantaa sille pussikaljalle jos löydän varjoisan paikan. Tai meen teatterin sivustalle varjoon.

Vierailija
29/29 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

av-antia taas parhaimmillaan:D

on :D Voin niin kuvitella tämänkin vittuuntuneen perheenäidin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän