Nainen! Muuttaisitko OUNASJOELLE jos siitä maksettaisiin 100t euroa puhtaana käteen?
Kommentit (49)
100000 vastaa kahden vuoden bruttopalkkaani enkä löytäisi vastaavaa työtä Ounasjoelta. Kaamos olisi myös aivan liikaa. Paljon muitakin syitä. Vastaus on siis ehdoton ei.
Toki. Ajasta ei ollut puhetta. Miellyttävästi lähempänä Norjaa kuin nykyinen asuinpaikka.
No totta helvetissä muuttaisin! Raha on rahaa ja ihan sama itselle, missä se talon katto sijaitsee. Oletan siis, että asunto löytyisi. Pari-kolme vuotta voisin asua, maksaa pienet velkani pois ja sitten muuttaa muualle. Tätähän ei siis ole kysymyksessä rajattu pois.
Hmm, mikä ettei. Mieskin tykkäisi asua luonnon keskellä ei-missään. Tuolla summalla saisi molemmat sinne.
Muuttaisin! Rovaniemelle siihen Arktikumin rantaan.
Jos siellä on kuntosali ja jotain työpaikkoja tarjolla niin mikä ettei. Pari kahvilaakin sais olla. Shoppailupaikoilla ei niin väliä, kun shoppailen pääasiassa nettikaupoissa.
Muuttaisin, enkä edes tarvitsisi 100 tonnia. Pari vuotta, että lapsi on täysi-ikäinen. Silloin myyn asunnon ja pakkaan tavarat täällä etelässä, otan koiran autoon, jos on sillon vielä hengissä ja suunnistan Lappiin jäädäkseni. Joko pitää kehitellä joku 100% etätyö tai löytää sieltä jotain osa-aikaista, ihan vaan mielenvirkeyden vuoksi. Säästöjä ja asunnosta saatavat rahat kyllä riittää elämiseen.
Muutin jo 3v sitten Ounasjoen varrelle pk-seudulta.
Joo, ja sitten muuttaisin heti takaisin Espooseen.
En. Ounastelen Ounasjoki ei olisi minulle sopiva paikka, jollekin toiselle voi olla kiinnostava.
Kuinka pitkään siellä pitäisi asua?
Onko siellä mitään töitä?
Itse asun Ounasjoen varrella ja teen etähommia it-alalla. Salille on 150m, golfkentälle ja rinteeseen 16km. Kauppa vieressä. Kelpaa
Vierailija kirjoitti:
Töitä on siellä missä asuu jos niin haluaa.
vuodeksi voisin muuttaa ja sitten pois. Tosin olen lähempänä eläkeikää eli tuskin haluttua kohderyhmää.
Eihän siellä ole töitä kellekään joten mistä tuo 100te maksettaisiin?
Vierailija kirjoitti:
Siellä lähinnä kalstellaan ja nushitaan vaan.
Meillä olisi ollut sukutila Ounasjokivarressa (Rovaniemeltä) tässä joku aika sitten mahdollista lunastaa. En edes harkinnut.
Vierailija kirjoitti:
vuodeksi voisin muuttaa ja sitten pois. Tosin olen lähempänä eläkeikää eli tuskin haluttua kohderyhmää.
Eihän siellä ole töitä kellekään joten mistä tuo 100te maksettaisiin?
Voi huokaus. Turismi ja kultakaivos kyllä elättää, osa tekee etänä töitä. Jos nyt puhutaan vaikka Kittilästä. Rovaniemellä paljon muutakin
Jos siellä ei oo m a m u ja eikä ve nä lä isiä.
Jos kyse on Ounasjoesta Kittilän kunnassa niin miksikäs ei