Oliko sulla koulussa enkuntunnilla "enkkunimi"? Mikä?
Mä olin Meg ja Susan. Olisin halunnut olla Betty.
Kommentit (50)
opettajan antama nimi, ja pidin siitä mahdottomasti! Oma nimeni ei edes ala samalla kirjaimella, vaan on ihan perustylsä ja tavallinen. Meillä olisi saanut itse valita nimen, mutta en kai edes tiennyt yhtään englantilaista nimeä.
Inhosin nimeä enkä saanut vaihtaa sitä kolmen vuoden aikana, vaikka moni muu sai.
Mielivaltainen ope : (
Olin Sheila. Tykkäsin eka vuoden, sitten vaihdoin sen ja olin loppu ajan Jill.
Ja inhosin sitä.
Olisin halunnut olla Elisabeth kuten kaverini.
Nykyisinhän se ei olis enää pelkästään niinkään enkkunimi, vaan ihan suominimi ;)
opettajan antama nimi, ja pidin siitä mahdottomasti! Oma nimeni ei edes ala samalla kirjaimella, vaan on ihan perustylsä ja tavallinen. Meillä olisi saanut itse valita nimen, mutta en kai edes tiennyt yhtään englantilaista nimeä.
Lieneekö oikea nimesi Liisa? Eikö Liisa ole tavallaan suomenkielen vastine Alicelle? Ainakin Liisa ihmemmaassa, Alice in wonderland.
Doreen on muuten ihana nimi, totesinpa juuri :)
Mä olin Meg ja Susan. Olisin halunnut olla Betty.
Nyt lähinnä naurattaa, tulee mieleen Kung Pow(?) niminen leffa, jossa oli mies nimeltä Betty :D
Hitsi, en edes muistanut tuota ennenkuin kysyit :D
En tajua, mistä toi nimi tuli, sillä oma nimi on ihan tavallinen suominimi, jossa pari samaa vokaalia peräkkäin eikä todellakaan ala c:llä
ANN
Ja inhosin sitä. Olisis halunnut olla Susan =D
vaan Marja. :D Luokallani oli kaksi Marjaa, joista toiselle opettaja antoi nimeksi Mary. Sitten hän vilkaisi minua ja ilmoitti: Alice! Olen itsekin miettinyt, tuliko opettajalle minusta mieleen Alice in wonderland.
Kauniiden ja rohkeiden Carolinen mukaan. :D
Nimen sai itse valita, enkä oikein osannut päättää.
Muut olivat perus-susaneita.
Olisin kyllä halunnut olla Diana :)