Naisystäväni möläytti että tykkää enemmän ympärileikatuista, ja minulla ei sellaista ole. Miten päästä yli tästä? Lapsikin tulossa
Tiedän vielä sen että eksillään oli ympärileikatut, eli hän suoraan sanoi että eksillään oli paremmat kuin minulla...Miten päästä yli tästä?
Mietin vain eroa
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Lol
Suomessa ei ympärileikata.
Mikä on pointtisi?
Vierailija kirjoitti:
Mee hoitoon!
Millaiseen hoitoon? En aio mutiloida itseäni
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lol
Mikä on pointtisi?
Se että akkasi eksillä tuskin on kaikilla ympärileikatut.
Vierailija kirjoitti:
Nyt oli huono.
huono kommentti naiselta? Kyllä, miksei hän voinut pitää omana tietonaan...Tai miksi on minun kanssani?
ap
Ei kyllä ole kivempi ympärileikattu. Se liikkuva iho on kiva
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt oli huono.
huono kommentti naiselta? Kyllä, miksei hän voinut pitää omana tietonaan...Tai miksi on minun kanssani?
ap
Suodat kyllä nyt omia turhia epävarmuuksiasi tänne etkä naisen mielipidettä.
Joo, ei leikkausta missään tapauksessa.
Ratkaisu ota pullo whiskiä, sakset ja puukko ja hoidat itse hommat, sen jälkeen kerrot et tykkäät leikeltyistä naisista myös
Vierailija kirjoitti:
Ratkaisu ota pullo whiskiä, sakset ja puukko ja hoidat itse hommat, sen jälkeen kerrot et tykkäät leikeltyistä naisista myös
En aio näin tehdä, oli mielipide mikä hyvänsä.
Mutta miten pärjään ajatuksen kanssa että nainen ei tykkää? Enää ei tee mieli seksiäkään
ap
Vierailija kirjoitti:
Joo, ei leikkausta missään tapauksessa.
Tässä ei nyt ollut kyse siitä että leikkaus vai ei, vaan siitä että miten päästä yli tästä eroamatta.
Leikkaukseen en ole menossa.
ap
Mieti ennemmin mielialalääkitystä.
Nippaset essun pois jos puristaa. Tämmösestä nyt ongelmaa
Taas noin tuhannennen kerran...jos ei osaa tehdä kunnon provoa, ei kannata tehdä lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Nippaset essun pois jos puristaa. Tämmösestä nyt ongelmaa
Ei se purista, enkä aio tehdä noin.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En aio näin tehdä, oli mielipide mikä hyvänsä.
Mutta miten pärjään ajatuksen kanssa että nainen ei tykkää? Enää ei tee mieli seksiäkään
ap
Siten että tajuat sen olevan vain sun oma ajatus eikä naisen ajatus. Aina kun huomaat ajattelevasi "naisen ajattelevan" tuollaista, pysähdyt ja tajuat itse ajattelevasi ikävästi itsestäsi, annat itsellesi rakkautta mitä olet vailla ja lopulta pääset yli noista ajatuksista.
Ota joku asia josta hän on itsetietoinen / ahdistunut, sano että tykkäät vastakohdasta.
Oppii kantamapään kautta.
Lol