Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oliko sulla koulussa enkuntunnilla "enkkunimi"? Mikä?

Vierailija
07.05.2012 |

Mä olin Meg ja Susan. Olisin halunnut olla Betty.

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin tosta kovasti :)

Sitten meillä vaihtui englanninopettaja ala-asteen vikoilla luokilla, ja hän teki säännön, että jokaisen on otettava oman nimensä alkukirjaimella alkava nimi. Ja jos mahdollista, mahdollisimman paljon omalta nimeltä kuulostava, esim. Mari oli Maria, Suski Susannah, Matti Matthew..

T:lla alkavia oli niin vähän, että ope vaan valkkasi mulle Tyra-nimen. Ai että otti päähän! Se oli mielestäni ruma nimi, kuulosti pojalta.. Enkä ikinä osannut lausua sitä :D Se kun oli sitä aikaa ennen Tyra Banks ei ollut "kaikkien" tiedossa.

Vierailija
22/50 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin alakoulun enkuntunneilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-.-

Vierailija
24/50 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan karsea. En saanut valita itse.

Vierailija
25/50 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsytti!

Vierailija
26/50 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään nätti nimi

Vierailija
27/50 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin Julie. Tykkäsin myöhemmin, vaikka aluksi tuntui vieraalta. Oma nimeni ei ole Julia tmv.

Vierailija
28/50 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin Sheila. Tykkäsin eka vuoden, sitten vaihdoin sen ja olin loppu ajan Jill.

Opettajan antamia molemmat. En erityisemmin tykännyt kummastakaan.

Vierailija
29/50 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helen ilmoittautuu. Meillä enkkunimien piti olla mahd. lähellä omaa nimeä ja opettaja päätti mielivaltaisesti. Toiselle samannimiselle tuli enkkunimeksi Hazel. Oikeesti kumpikaan näistä ei oikeasti kuulostanut yhtään meidän oikeilta nimiltä, olis ollu paljon muitakin jotka olis sopinu paremmin...

Helen löytyi myös meidän enkun kirjasta, se oli hauskaa. Varsinkin kun palasin neljännelle kesäloman jälkeen ja kirjan Helen oli käynyt Kreetalla kesällä, samoin kuin mäkin! :)

Vierailija
30/50 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkun maikkamme mielestä en osannut lausua Margaretia oikein ja siksi hän valitsi minulle nimen Meg

Vierailija
31/50 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

omien nimien pohjalta ja minusta tuli Alison :)Ihan ok oli minusta.

Ranskan tunneilla olin Angelique, josta pidin tosi paljon!

Vierailija
32/50 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin alakoulun enkuntunneilla.

Vierailija
33/50 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettaja sit tykkäs et ollaan Nancy Reagan ja Margaret Thatcher. :) Terkkuja vaan Brakkulan oppilaille... :D

Vierailija
34/50 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Catherine, sitten Julie ja lopuksi Margaret. Vain toi viimeinen oli mun valitsema. Oma nimeni ei ole lähelläkään mitään noista enkä tiedä miksi opet ehdottivat noita ekoja mulle. Ei ne mitään suosikkinimiäni olleetkaan, mutta asia ei kai ollut mulle niin tärkeä, että olisin tyrmännyt ehdotukset.

Vierailija
35/50 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Clintonin mukaan, opettaja valitsi. Silloin en pitänyt nimestä, mutta näin jälkeenpäin ajatellen, onhan se kiva saada nimensä noin fiksun ja vahvan naisen mukaan :)

Vierailija
36/50 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai joku Nigel- alkuinen.

Vierailija
37/50 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettaja päätti nimet, mutta ne alkoivat oman nimen alkukirjaimella, PAITSI mulla tietenki, ku ei enää keksinyt M-kirjaimella alkavia. Musta 'tuli' PAMELA ja voi että inhosin sitä. Liekö siitä johtuen inhosin myös englantia ja olen siinä todella huono vieläkin..

Vierailija
38/50 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimet "katos". Mä olin Tracy, ihan ok, vaikka vihasinkin kyseistä nimeä. Oikeesti mun nimestä löytyis enkku versiokin (pidempi ja lyhyempi muoto, mistä mun nimi on suomennettu), mut kaitpa toi Tracy sit kaukaisesti kuulosti mun nimeltä sen eukon korvissa.

Heh, meidän luokalla oli Tiina ja se sai ton Diana nimen ja voi jessus, ku kaikki muut luokan tytöt oli kateellisia :D

Vierailija
39/50 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan karsea nimi! Meidän luokan Tiina oli Donna, että olin kateellinen...:D

Vierailija
40/50 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan omalla nimellä olin koulussa =)