Ostin 50 € meikkivoiteen, ja tulikin ihan väärä väri!
Ostin Joe Blascon meikkivoiteen, myyjä siis nimen omaan valitsi värin, ja oli ehdottoman varma että se on ainut oikea sävy minulle.
Kokeilin sitä kotona kaksi kertaa, eikä todellakaan ole minulle sopiva väri! Väri on ihan liian tumma, mun kasvot näyttää paljon tummemmalta kun kaula, eikä väriä voi yksinkertasesti häivyttää, kun se ei sulaudu mun ihoon.
Mitä ihmettä nyt teen tuolle purkille, harmittaa kun meni 50 € ihan hukkaan!!
Kommentit (35)
Palauttaa voi vain virheellisen tuotteen, ei väärää väriä.
Missä saa huonoa palvelua?
Joe Blascolla on yleensä ihan oma ihminen aina paikalla...
Joe Blascosta ei ole kokemuksia.
Missä saa huonoa palvelua?
Joe Blascolla on yleensä ihan oma ihminen aina paikalla...
kerran ajattelin ostaa hyvän ja laadukkaan meikkivoiteen ja menin kauppaan ja se Joe suositteli mulle kakanruskeeta sävyä mutta en halunnut sitä ja se alkoi hankaamaan sitä mun naamaan ja musta tuli ruma. sanoin Joelle että ompas ruma sävy, en halua sitä.
en kyllä ostanut sitä vaikka se Joe survoi purkin mun käteen ja työnsi mua kassalle! heitin Joea purkilla juuri ennen kassaa ja juoksin pää kolmantena jalkana kaupasta! enkä ole mennyt enää ikinä takaisin.
t.pettynyt
sitä voi lantrata johonkin ohkaiseen kosteusvoiteeseen, niin saa sävyn vaaleammaksi. Näin minä tekisin.
Käyttääköhän myyjät joskus neuvoa kysyivät asiakkaita hyväkseen myymällä tarkoituksella sellaista sävyä jota on esim. Paljon varastossa tai ei muuten mene kaupaksi.
sitä voi lantrata johonkin ohkaiseen kosteusvoiteeseen, niin saa sävyn vaaleammaksi. Näin minä tekisin.
voiteisiin, tuo toimii lähinnä nestemäisillä meikkipohjilla.
vaaleaihoiselle sopii Special Olive Lite 1 sekä Alabasteri hyvin.
Juuri asioin Blascon pisteessä ja etsin tummia silmänalusia peittävää meikkiä. Konsulentti innostuneena tarjoili Orange Highlightia, se kuulemma sopii oikein hyvin tarkoitukseen. Mikä vitsi! Vaalealla ihollani ko. sävy näyttää kuin olisi porkkanalla vetänyt paskavelliä silmien alle.
Yritin sanoa, että näyttää vähän liian tummalta tämä minun iholleni, mutta konsulentti paapatti vain omiaan. Käsittämätöntä.
Itse ostan aina (uuden) meikkivoiteen myyjän avustuksella, aina sitä on kokeiltu ja yhdessä todettu sävy oikeaksi. Ja sitä se on ollut myös muussa valaistuksessa kuin liikkeessä.
teit ostopäätöksen hänen väärään arviointiin perustuen. kaverille kävi just ihan sama juttu eikä tullut mitään ongelmia vaihdon suhteen.
Myyjien ammattitatitoa on se, että osaavat auttaa asiakasta. Jos eivät osaa, ei heidän pitäisi neuvoa. On hyvä siksikin sanoa, että kaupalle on ikävää jos epäpätevä myyjä suosittelee ties mitä asiakkaille =tyytymätön asiakas on yleensä entinen asiakas. Mene ihan ystävälliseen sävyyn juttelemaan, mielellään sille myyjälle joka valinnassa auttoi. uskoisin että jonkinlaisen hyvityksen saat, ehkä jopa kokonaan uuden tuotteen. Mutta mieti sitä, antoiko myyjä todella 100% suosituksen juuri tuolle värille, eli että syy oli tosiaan hänen.
Ja väärän värin sait ehkä siksi, että kauppojen valaistus eroaa aika paljon kotivalaistuksesta sekä päivänvalosta. Joskus myös meikki tummuu vähän levityksen jälkeen (toki myyjän pitäisi tämä tietää!) Kannattaa myös varmistaa että vika meikkivoiteessa, ei missään puuterissa tm. ja että väri on oikea mitä myyjä suositteli, ettei puhunut väristä A mutta vähingossa antanut värin B.
Ja eihän sinulla ollut mitään meikkiä/itseruskettavaa kasvoissa kun oli kaupassa?
Väri saattaa myös olla hyvä kesällä, minulla on ns. talvi kesä meikkivoiteet, talvella ja alkukeväästä vaaleampaa mitä kesällä ja syksyllä, koska rusketun herkästi niin en yhdellä ja samalla pärjäisi :)
siksi, että joku haluaa palauttaa käytetyn tuotteen? Ostajalla on vastuu ostamisestaan eli ei ole kauppiaan asia maksaa siitä, että asiakas muuttaa mielensä.
Kokeiltiinko väriä kasvoille? Näyttikö väri SINUN mielestäsi hyvältä kun sitä kokeiltiin?
Voithan myös soittaa liikkeeseen, kertoa tilanteen ja kysyä onko vaihto/palautus mahdollinen. Jos kuitenkin menet paikan päälle niin ota se kuitti mukaan.
Kerro miten kävi?
Kokeiltiinko väriä kasvoille? Näyttikö väri SINUN mielestäsi hyvältä kun sitä kokeiltiin?
Voithan myös soittaa liikkeeseen, kertoa tilanteen ja kysyä onko vaihto/palautus mahdollinen. Jos kuitenkin menet paikan päälle niin ota se kuitti mukaan.
Kerro miten kävi?
Etkö kesällä rusketu yhtään niin että tuo meikkivoide kävisi sinulle kesäväriksi vaikka vielä onkin turhan tumma? Tai halua edes meikata itseäsi edes vähän päivettyneemmäksi...
Jos et, niin sitten täytynee vaan koittaa jos joku ko. värin käyttäjä löytyisi joka haluaa ostaa tuotteen. Todennäköisesti löytyy.
Itse olen tehnyt nuorempana lukemattomia virheostoksia vastaavalla tavalla, kun olen luottanut myyjän värivalintaan. Aika monella kosmetiikkamyyjällä itselläänkin on muuten ihan liian tumma, jopa oranssihtava meikkipohja omilla kasvoillaan mistä pitäisi jo arvata etteivät ne osaa valita oikeaa sävyä muillekaan... Mulle aina myös lykätään niitä tosi tummia sävyjä kun mulla on tummat hiukset mutta kun minä en halua näyttää suttuiselta ruskealta rusinalta vaan pitää kontrastini hyvin vaalea iho- lähes mustat hiukset. Nykyisin valitsen aina sävyn itse enkä halua myyjän apua. Blascosta mulle sopii Special Lite Olive 1. (Joku sanoi että blascot ei sovi suomalaisille koska ovat oransseja - minusta ei pidä paikkaansa, niissä on eri sävysarjoja joissa on pohjasävy eriävä. Esim. itse käyttämäni olive on tosiaan hieman kultapohjainen sävy mutta on niitä semmoisiakin jotka näyttää minun ihollani ainakin possunpinkiltä eikä yhtään oranssilta.)