Kuinka moni herää aamuisin pissahätään?
Melkein joka aamu herään ihan pakottavaan pissahätään ja on pakko vaihdella asentoa kokoajan että saisi hetken vielä makoilla mutta se hätä on niin kova että aivan pakko mennä vessaan
Kommentit (14)
Eipä tuo mitään, jos vain aamulla herättelee, mutta näin vanhemmiten saa ravata yölläkin pari kertaa..
Täällä on jollakin näitä pissafetissikysymyksiä vähän väliä.
Äidinkö pitäisi sinut vielä potalle nostaa joka aamu? Kyllä aikuinen osaa vessaan kävellä ja sieltä takaisin nukkumaan suurempia ihmettelemättä. Ja jos et osaa, hanki vaipat.
Vierailija kirjoitti:
Erektioon herään.
Uros
Mahtaa olla kivulias jos siihen herää. Lääkäriin kannattaisi olla yhteydessä
Aiheutan itse tuon aamupissahädän.
Jos en latkisi vettä ja teetä pitkin iltaa, ei olisi tarvetta varhaiselle aamuhädälle.
Eri
Minä herään märkään sänkyyn
Terveisin ex-teinix pissaliisa, nykyinen siiderilahna.
Käyn tuossa klo viiden aikaan vessassa ja jatkan unia klo 10:een.
Herään öisin jolloin käyn vessassa jo aamuyöstä. Ei ole siis kuplaa otsassa aamuisin.
Anna pisun tulla pimpistä pikkupöksyihin ja lakanoihin. Siivoat sitten myöhemmin :)
Enemmin pitäisin sitä outona jos ei ollenkaan heräisi tunteeseen että on päästävä vessaan yön jälkeen.
Sillä se on normaalia että elimistö haluaa päästä tyhjentämään itsensä, kun se on ensin pusertanut syödystä ravinnosta kaiken tarpeellisen kehon käyttöön ja jäteaine haluaa päästä vapauteen.
Vierailija kirjoitti:
Eipä tuo mitään, jos vain aamulla herättelee, mutta näin vanhemmiten saa ravata yölläkin pari kertaa..
Olen 66 ja koskaan ei tarvitse yöllä ravata vessassa. Hieman ennen nukkumaanmenoa teen tarpeeni ja seuraavan kerran sen jälkeen, kun olen aamulla vuoteesta noussut.
Ainakin viikonloppuisin kun saisi nukkua pidempään niin hätä herättää