Kuppikokosi?
Kommentit (70)
joo sama täällä.
75h tai 70g. itseasiassa nyt kun oon lihonut, se on 75i. Mahtavaa.
ja joo dieetti on menossa.
Haluaisin pienennysleikkauksen, mut eka pitää laihtua joku 7 kg ja katotaan sitten.
Eivätkä ole mitkään jätit (mielestäni...), vaikka siltä ehkä kuulostavat.
Ennen olin aina 75A, mutta on tullut hiukan kiloja lisää muutenkin..
Olen tullut tasaisesti alas liivinympäryksessä ja vastaavasti ylös kuppikirjaimessa sitä mukaa, kun olen ymmärtänyt enemmän oikeankokoisten rintaliivien päälle.
Eikös liiveissä ole aina tuo kirjain ensin vai kuinka päin se meni?
ei tiedä et eka ilmoitetaan KOKO ja sit ympärys!!!
T: C80
Eikös liiveissä ole aina tuo kirjain ensin vai kuinka päin se meni?
No ei :D
Hehhee!
T. liivikaupan täti
(ympärys määrittää koon, jälleen kerran)
ei tiedä et eka ilmoitetaan KOKO ja sit ympärys!!!
T: C80
En osta liivejäni changesta, siellä olisin varmaan joku 45Y.
Ja harmittaa, että ennen h&m:n push up-liivit istui täydellisesti ilman niitä tyynyjä. Nykyään kuppikoko sen verran suuri, ettei ko. kaupasta löydy siinä tietyssä perusmallissa.
mutta ympärys yleensä 80 ja kuppi yleensä C paitsi lähempänä kuukautisii on kyl D
olen ihmetellyt kun niitä ei juuri kaupoissa näe.
Selitys on ollut että se on sen verran harvinainen koko että ottavat vain muutamaa perusmallia ja nekin niitä puuterinvärisiä, mustia tai valkoisia.
ja jos joku nyt sanoo että on niitä vaikka kuinka niin eipä pidä paikkaansa. Netistä kyllä löytyy mutta vaikeampi sovittaa.
tai jostain malleista 75E. Ostan liivejä mm. Anttilasta, Prismasta ja Citymarketista, näistä kaikista löytyy kokoani ihan hyvin.
Olen pitänyt itseäni aivan toivottomana kun en meinaa löytää tarpeeksi isoa kuppia tuolla ympäryksellä mutta täällähän on muitakin. Olis mukava tietää myös muut mitat teiltä 75E kokoisilta?
Omat 167cm 57kg.
Pidän omistani paljon, mutta mistään henkkamaukalta on turha liivejä kuvitella löytävänsä
Riippuen mistä ostaa. Ja mallista.
70A/AA koostakaan...