Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oheisessa linkissä on kuvia alapäistä. Osaatko sanoa että mikä itse olet?

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis onks noi kuvat otettu ihan normaalissa asennossa, siis vaikkapa seisten jalat yhdessä? Miten noi voi olla ton näkösiä? En ole ikinä kiinnittänyt huomiota pildeasioihin, mutta jos seison normaalisti peilin edessä niin sieltä näkyyy kumpu, jonka halkaisee kiinni oleva vako. Ei sieltä normaalissa asennossa mitään sisuskaluja ulos näy!

Voiko olla mahdollista että on tuollaisia värkkejä?

T: N 37v

nuo kuvat, ei nyt varmasti kellään näytä tuolta seisten jalat yhdessä.

Ja mitä tulee joidenkin ihmettelemään sisempien häppärien "puutteeseen" niin ne oikeasti on aika monella sellaiset että loppuvat jo emättimen aukon yläosaan eli ovat aika olemattomat. Itsellänikin on sellainen että klitoriksen hupun alla näyttää vain kun alkaisi pieni toinen samanmuotoinen kolmio ja se sulautuu sitten näkymättömiin emättimen reunoihin.

Vierailija
22/45 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis onks noi kuvat otettu ihan normaalissa asennossa, siis vaikkapa seisten jalat yhdessä? Miten noi voi olla ton näkösiä? En ole ikinä kiinnittänyt huomiota pildeasioihin, mutta jos seison normaalisti peilin edessä niin sieltä näkyyy kumpu, jonka halkaisee kiinni oleva vako. Ei sieltä normaalissa asennossa mitään sisuskaluja ulos näy!

Voiko olla mahdollista että on tuollaisia värkkejä?

T: N 37v

nuo kuvat, ei nyt varmasti kellään näytä tuolta seisten jalat yhdessä.

Ja mitä tulee joidenkin ihmettelemään sisempien häppärien "puutteeseen" niin ne oikeasti on aika monella sellaiset että loppuvat jo emättimen aukon yläosaan eli ovat aika olemattomat. Itsellänikin on sellainen että klitoriksen hupun alla näyttää vain kun alkaisi pieni toinen samanmuotoinen kolmio ja se sulautuu sitten näkymättömiin emättimen reunoihin.

onks noi kuvatut sit oikein käsin levittäneet värkkinsä vai tuleeko tuollainen näkymä pelkästään jalkoja levittämällä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi hitusen vielä tuotakin isommat sisemmät häpyhuulet, tai ainakin 'leveämpi' ja 'lyhyempi' koko paketti. oon vähän ajatellutkin, että huulet on keskivertoa isommat, ilmeisesti näin on. :( tavallaan oon oppinut pitämään niitä kauniina, tavallaan hävettää ja haluaisin vaan siron viivapillun. mies on kehunut että huulet levitettynä varsinkin olisi alapääni kaunis, mutta toisaalta en usko että hän on sitä tyyppiä joka pitää juuri tuommoisista, ja aina joskus mietin pitäisikö hän enemmän jos huuleni olisivat pienemmät.

Vaikka nyt kun noita katsoin, niin ei monet pienempihuulisetkaan niin erikoisilta musta näyttäneet, että niihin vaihtaisin. Ehkä turha miettiä tämmösiä ja riittää, että miehelle tuntuu kelpaavan?

Vierailija
24/45 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen rivi eka vasemmalta ja kolmas rivi kolmas oikealta, jotain niiltä väliltä. Sisemmät häpyhuulet on pienet ja näkyy vaan aavistuksen sillon ku oon kiihottunut. Tykkään ku on niin siistin näköiset ku ei mikään römpsötä ulkona. :)

Vierailija
25/45 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En löytänyt "omaani" enkä osaa sanoa mikä oisi lähinnä. Mutta mulla kyllä lörpöttää sisemmät häppärit :D Ja olen nuori ja synnyttämätön. En ole ikinä ajatellu, että näitä pitäs jotenkin hävetä.

Vierailija
26/45 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

viides vasemmalta LÄHINNÄ, mut ei just samanlainen. Mulla 3 alatietä.

Vierailija
27/45 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän????

Vierailija
28/45 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa asettua sellaiseen asentoon, että näkyisi täsmälleen tuollaista. Mulla on niin pulleat ulommat häppärit, ettei niiden välistä näy mitään muuten kuin kädellä levittämällä, ja silloinkin eri näköistä kuin mitä noissa on.

Vierailija
29/45 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
30/45 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelin kopsata kuvan koneelle ja laittaa sen näytönsäästäjäksi!

Vierailija
31/45 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelin kopsata kuvan koneelle ja laittaa sen näytönsäästäjäksi!

O.o Ok :D

Vierailija
32/45 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kuvia. Oottekste sokeita?

Vierailija
33/45 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita? Odottelen innolla vastauksia

Vierailija
34/45 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
35/45 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitun kumi päät laittakaa toimiva linkki.

Vierailija
36/45 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti sekoitus 2 rivi ensimmäinen vasemmalta ja 4 rivi ja viides oikealta. Ei noin paljonkaan välistä näy normisti kyllä.

Vierailija
37/45 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoo voiko mitää kiihottavampaa ollakkaa mulle viestiä joka naiselta jolla isot, nuolen imen ahh nam en vois saada tarpeekseni! Oon 29v 183cm tummahiuksinen reilusti varusteltu mies doni006@suomi24.fi

Vierailija
38/45 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa sisemmät häppärit tosi lerpallaan ja isot. Ja vielä niin, että tuo vasemman puoleinen (muistaakseni) roikkuu selvästi enemmän ku toinen.

Vierailija
39/45 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolon näköinen!

Vierailija
40/45 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian monta samanmoista, mutta kuitenkin erilaista vakosta yhdelle silmäykselle. Tuo oikea ylänurkka näyttää varmaan tutuimmalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi