Minkä nimisiä ovat USA:ssa myytävät hampaiden valkaisuliuskat?
Haluaisin tilata niitä netistä, mutta en tiedä, millä hakusanalla.
Kommentit (27)
ihana, joku ihan tosissaan mainostaa tota hollywood smilea =)
Oisko niitä Espoonlahdessa saatavilla,kellään tietoa?
Näyttäs olevan hieno mainosketju tuolle yhdelle valkaisupaikalle :(
Joka toinen kirjoitus heiltä, ei kivaa.
Liuskoja on vaikka minkälaisia ja ne toimii todella tehokkaasti, ei tarvita jotakin valohoitoa.
Aika pöhköä mainontapommitusta, tuollainen saa lähinnä välttelemään koko paikkaa - ei vissiin asiakkaita oikeasti riitä?
Kannattaa liuskojen käytön yhteydessä pestä hampaita parin viikon ajan vihlontaa vähentävällä hammastahnalla, esim. sensodyneltä löytyy niitä tahnoja. Itse käytin sensodyneä crestin liuskojen kanssa, eikä vihlonut ollenkaan missään vaiheessa!
Minä suosittelen ehdottomasti laser valkaisua hampaille. Se on kaikkein hellävaraisin ja tehokkain keino saada valkoiset hampaat. Hollywood Smilessa käytetään oikeaa laseria ja omalla kohdallani lopputulos on joka kerta ollut parempi kuin olisin odottanut. Minua on varoiteltu noista eri liuska valkaisuista enemmän ja vähemmän. Ei ole mitään takeita siitä mitä liuskat sisältää. Varovaisuutta!
Apteekissa oli sellaisia kuin XYTOL liuskoja, apteekkari kertoi että he on saanut paljon palautetta niiden hyvästä laadusta joten ajattelin sit et mäki kokeilen niit jos on hyviä.
Nyt oon käyttäny niit sellaset 8 päivää ja on nyt jo valkaistunu tosi paljon. Eli helppo hakea apteekista tollaset, saa heti matkaan ja on tehokkaat eikä maksanu ku 50 egee.