Minkä nimisiä ovat USA:ssa myytävät hampaiden valkaisuliuskat?
Haluaisin tilata niitä netistä, mutta en tiedä, millä hakusanalla.
Kommentit (27)
nettikaupasta valkoisethampaat.com . Mulla ei crestillä lähtenyt yhdestä hampaasta väri joka on lapsena värjäytynyt antibioottikuuriin takia, mutta noilla kotimaisen kaupan liuskoilla lähti.
Olen itse kokeillut noita liuskoja mitä suomen apteekista saa maksaa noin 50e ja siihen perään vedin vielä Hollywood smilen Laservalkaisun.
Johan loistaa vaaleat hampaat( ei kuitenkaan ylivalkeet).Olen tosiaankin tyytväinen
Käytin apteekin myymiä Xytol liuskoja,toimii vähän kuitenkin halua enemmän vaaleaksi.Mihin kannattaa mennä...Kokemuksia saa jakaa
Pelkään kiilteen pilaantumista. Oma hammasluu on aika keltainen, eli ei taida ihan valkoiseksi tulla?
kauppaan, näytät hampaitasi ja sanot "vait vait, hampaat vait".
tarkistaa ennen kuin menee,että laser on oikea eikä mikään ledivalo,tästäkin on kokemusta
voi sanoa hoitolassakin ja lopputulos lienee parempi kuin siwassa.Valkaisutarroja en suuhuni laittais vaikka maksettais,(tai okei jos haluu niellä syljen mukana niitä litkuja)
valkoisethampaat.com :ista nimittäin.
Jes kyllä ollaan nykyään hemmoteltuja,valkaisuaineista kotikäyttöön ei ole pulaa,ei myöskään hoitoloista.Eiku luuria käteen ja aikaa varaamaan.Mitä oli ennen ? ei mitään keinoo valkaista tehokkaasti,ei lasereita yms
Mä ainakin suosittelen menemään vaalentamaan hampaat johonkin ammattilaiselle. Mä olen käynyt useamman vuoden Helsingissä Hollywood Smilessa ja oon ollut tosi tyytyväinen aina lopputulokseen. Ne käyttää oikeeta laseria ja ainakin mulle hoito on ollu aina täysin kivuton. Tunnissa saan kauniin hymyn ja tulos on mulla kestänyt vähän reilun vuoden hyvänä.
Toimivatko? Vihlooko? Pilaako kiilteen?
Vihlontaa hieman mutta ei pahasti (siis valkaisun aikana). Suosittelen, hampaani ovat todella kauniin valkeat ja monet ovat kysyneet, että olenko valkaissut ja millä.
Minä käytän noita liuskoja juuri, viisi liuskaa olen käyttänyt ja yhdeksän jäljellä. Tänään alkoi hampaita jonkin verran vihloa, yhdestä kohtaa tosin vain. En osaa sanoa, onko tuloksia vielä ainakaan tullut. Kuinka monennen liuskan kohdalla muilla on alkanut tuloksia näkymään? Käytän siis niitä "Advanced Vivid"-liuskoja, eli niitä keskivahvuisia.
Minä huomasin muutoksen jo muutamassa päivässä.
t:5
Kannattaa ottaa selvää mitä valoa valkaisussa käytetään! Led-valo on kai sama kuin pitäisi hehkulamppua suussaan. En siis ymmärrä mitä hyötyä siitä olisi. Laser kai nimenomaan oikealle taajuudelle säädettynä poistaa tummentumia ja tehostaa geelien vaikutusta. Hollywood Smile on ainakin sellainen missä käyttävät aitoa laser valoa.
Mä kävin yhdessä kauneushoitolassa valkaisuttamassa hampaani kun ajattelin säästää siinä hieman. No lopputulos oli todella huono ja hampaitani vihloi ihan kamalasti. Hoito kesti 45 min ja koko ajan jokin valo oli kohdennettuna hampaisiini. Synttärilahjaksi sain lahjakortin valkaisuun hollywood smileen poikaystävältäni. Mun hampaat vaaleni tosi paljon eikä vihlontaakaan tuntunut juuri lainkaan. Ja valoitus ajat oli ihan muuta kuin verrattuna tohon aiempaan kokemukseeni.
Mä käytin aiemmin liuskoja hampaideni valkaisuun. Jossain vaiheessa mua alkoi vihlomaan kovasti ja hampaistani tuli "viirulliset". Mä säikähdin sitä kamalasti ja juoksin suuhygienistille kysymään että onko mitään tehtävissä. Suuhygienistin neuvosta mä annoin hampaideni levätä muutaman kuukauden ja varasin ajan Hollywood Smileen. Mun hampaat oli reilusti valkoisemmat kuin liuskoilla enkä mä ainakaan tuntenu minkäänlaista vihlontaa tai kipua. Muutamissa hampaissa näkyy vielä noita viivooja mut ne varmaan saa seuraavalla valkaisu kerralla häviämään. Kannattaa harkita noitten liuskojen kanssa!
Myös käytin noita crestin stripsejä,alkuun vihloi jonkunverran,tulosta kyllä tuli mutta halusin vielä vaaleammat niin kesällä kävin vielä laservalkaisussa hollywood smilessä ja nyt loistaa kirkas hymy.ehkä se oli noiden 2 tuotteenyhteisvaikutusta tms