Kirja, joka sai sinut itkemään / sai sinulle kylmät väreet?
Kommentit (110)
Luin sen ensimmäisen kerran yläasteella ja onneksi luin. No, en usko, että olisin huumeisiin nuoruudessani repsahtanut muutenkaan, mutta tuon kirjan avulla olen ollut nuoresta asti todella huumekielteinen. Olen lukenut sen tuon jälkeen vielä kaksi kertaa, nuorena aikuisena ja tuossa muutama vuosi sitten yli kolmekymppisenä ja aina se on yhtä karmaiseva. Tulee paha mieli ja puistattaa ja sitten se onnellisuuden tunne siitä, kun itsellä ja perheellä on kaikki hyvin. Silloin kun olin nuori, tuo kirja oli kirjastossa kertomakirjallisuuden hyllyssä, mutta viimeksi löysin sen muistaakseni sosiaalialan opetuskirjojen joukosta.
Pinnallista ja pikkusievää jaarittelua
Järkyttävän paskaa luettavaa koko kirja.
Enkä muuten tykkää Torey Haydenistakaan. Valitut Palat -tyylistä tupperware-äitien itketystä. Rouva taitaa lisäillä omiaan ja pakahtua omaan erinomaisuuteensa kuin Anna Wahlgren. Khaled Hosseinit jäivät puolitiehen, en edes halua lukea sellaista, josta jää ainoataan oksettava olo. T: Pinnallinen ja pikkusievä
Torey Haydenin kirjat saaneet monta kertaa kylmiä väreitä. Samoin Kingin kauhukirjat. Juoppohullu päiväkirjoista myös mennyt kylmiä väreitä, kun ovat välillä niin oksettavia :D
Lorna Byrne: Enkeleitä hiuksissani
On todella järkyttävä tositatarina.
Viikkoja, kuukausia (2006)
Ihme, ettei kukaan ole tätä vielä maininnut!
José Saramagon kirjan Kertomus sokeudesta. Tai siis nukuin tietysti, mutta näin jatkuvassti painajaisia tuosta kirjasta.
ja sen pojan tarina jolla oli sadistinen äiti, kolme kirjaa.. Muistaako kukaan?
ja sen pojan tarina jolla oli sadistinen äiti, kolme kirjaa.. Muistaako kukaan?
Pimeän poika? en muista kirjailijaa. En kyllä siitä tykännyt, oli jotenkin niin käsittämättömän pahaksi tehty se äiti siinä, että menetti uskottavuutensa tositarinana.
Poikani Kevinistä kyllä tykkäsin, mutta en nyt tainnut itkeä. Ahdistunut olin pitkään.
Jodi Picoult