Onko äitisi maailman paras?
Kommentit (27)
Itsekin olen parempi äiti kuin oma äitini, mutta ei se mitään. Minulla ei ole täydellisyyden paineita.
Hurjaa miten monta ei-vastausta.
Ei meidän äiti ole mikään täydellinen kait, mutta mulle sopiva, ja isä myös.
Onkohan osapuolten kuolemaan asti toimivat ydinperheet jotenkin harvinaisia nykyisin?
valitettavasti. Joskus toivoin että olisi, mutta aina silloin herään todellisuuteen.
Itse yritän tehdä kaiken toisin kuin äitini, jotta olisin paras äiti omille lapsilleni, mutta joskus tuntuu vaikealta kun ei ole mitään roolimallia millainen mun pitäisi olla.
Onpa todellakin hirveän paljon ei-vastauksia! Mulla on maailman paras äiti, ei virheetön, mutta mulle paras! Oonkin jo miettinyt, miten tyhjän päälle tulen joskus jäämään, kun häntä ei enää ole. Voin jakaa hänen kanssaan aivan kaiken. Lisäksi on maailman paras mummi!
Onnekseni olen ymmärtänyt asian vasta aikuisena, joten lapsena/nuorena ajattelin aina, että äitini oli paras, ihanin ja täydellisin ja että meillä oli sisarusteni kanssa onnellinen lapsuus. Ei kyllä todellakaan ollut.
Lyhyesti, äitini on ihan paras. :)
Vanhempani ovat ihania, turvallinen koti ja kaikki tarvittava (ja enemmänkin) huolehdittiin. Löytyi rajat, mutta myös rakkautta. Ja nyt lapseni saavat olla maailman ihanimpien isovanhempien hemmoteltavina. Parhautta!