Haluan exän takasin, mutten halua loukata hänen nykyistään.
Olen miettinyt tätä pitkään ja pahin virhe oli meidän ero.
Ei tule olemaan helppoa kenellekään... miehen laastarisuhde loukkaa sitä toista osapuolta ja koska olen empaattinen ihminen tilanne masentaa minuakin..
Oliskohan viisainta odottaa tovi ja antaa heidän erota rauhassa?
Kommentit (9)
Ja että nykyinen syhde on laastarisuhde?
Kyllä nyt huudetaan ilmiselvälle provolle että miten niin laastarisuhde, kun muissa ketjuissa aina rääytään kuinka se ensimmäinen liitto on se Ainoa Oikea ja se pitää seuraavien vaan ymmärtää, etteivät koskaan sille tasolle yllä :D
laastarisuhde. Mies oli erostamme hajalla eikä loppujen lopuksi suostunut käsittelemään sitä. Miehille tyypillisen tapaan pompsahti uuteen suhteesseen ja on sanonut minulle, ettei tunnu samalta kun mun kanssa.
Olin itsekin erostamme romuna ja en edes osaa tarkkaan sanoa miksi erosimme ja meni tovi toipua.
Molemmat ovat todenneet, ettei kenenkään muun kanssa ole niin hyvä olla, kuin mitä meillä yhdessä, vaikka riideltiinkiin paljon.
enkä tosiaan halua loukata (eikä mieskään) hänen "tyttöystävää" ja toisaalta tekís mieli antaa olla, mutta olis kyllä melkoista itsepetosta
terkuin Ap
edes provoa? Mutta epäselväksi jäi mistä ap tietää että suhde on laastari jne.
Mutta aika usein totuus on se että yhteenpaluu ei enää olekaan niin ihanaa ja varmaa. En siis yleensä puolustele sitä ensimmäistäkään suhdetta.
Kyllä nyt huudetaan ilmiselvälle provolle että miten niin laastarisuhde, kun muissa ketjuissa aina rääytään kuinka se ensimmäinen liitto on se Ainoa Oikea ja se pitää seuraavien vaan ymmärtää, etteivät koskaan sille tasolle yllä :D
Niin älkää missään nimessä pitkittäkö eroa nykyisestä. Mitä pidempään ajattelette olla loukkaamatta nykyistä sitä syvemmin loukkaatte. Jos toinen luulee että suhteessa on kaikki hyvin.
En halveksi mitään niin paljon kuin sitä ettei tohdita toiselle puhua suoraan ja rehellisesti. Niistä vaikeistakin asioista.
Teitte niin tai näin niin loukkaatte AINA nykyistä.
exänsä perään niin pienimmällä mahdollisella loukkaamisella selviätte kun teette tilanteen selväksi tyttöystävälle heti. Mitä kauemmin pitkitätte sitä syvemmin loukkaatte.
Meilläkin miehen ex luulee, että suhteemme alkoi melkein heti heidän eronsa jälkeen, vaikka totuus on, että olimme olleet yhdessä jo vuoden!
Aika kultaa muistot ja ehkä teidän elämä tuntuu kummastakin nyt, että " voi kun se oli ihanaa ja ero oli virhe ", mutta eihän ne ongelmat (mitä sitten ovatkaan) ole minnekään poistuneet.
Mieheni ex olisi myös tehnyt mitä vaan, kun harkinta-aika oli päällä, jotta olisivat palanneet yhteen.
Mieheni oli heidän 24 yhteisestä vuodesta 10vuotta miettinyt eroa ja ainoastaan nuorin lapsi esti eroamasta.
Mieheni sanoo, ettei exässä ole muuta vikaa kuin se, että hän ei rakasta sitä naista, eikä ottaisi takaisin vaikka olisi viimeinen nainen maapallolla.
Meidänkin suhde on leimattu "laastarisuhteeksi" ja naureskeltu sille, että olen melkein 15vuotta nuorempi ja tulen kuulemma jättämään mieheni, joopa joo :D
Mutta jos tilanne oikeasti tuo, että haluatte kummatkin yrittää uudestaan, niin jättäkää ne nykyiset kumppanit ja aloittakaa suhteenne sitten.
Aika moni uskoo olevansa suhteessa loppuikänsä..
Meidänkin suhde on leimattu "laastarisuhteeksi" ja naureskeltu sille, että olen melkein 15vuotta nuorempi ja tulen kuulemma jättämään mieheni, joopa joo :D
kauanko ex:n nykyinen suhde on kestänyt? haluaako ex:si palata yhteen?