Joko sukat saa jättää pois? Oletko jo liikkeellä ilman?
Aika moni näyttää jättäneen jo sukat talviteloille. Paljaita jalkoja näkyy niin tennareissa, avokkaissa kuin balleriinoissa.. Mut kun tää toukokuu on ollut aika kolea.... Miten te sukattomat teette jos joudutte riisumaan kengät? Tarkenetteko/ kehtaatteko olla paljain jaloin?
Mielelläni jättäisin sukat jo pois, mutten oikein kehtaa, kun päivittäin joutuu riisumaan kengät ja tuntuis hölmöltä olla paljain jaloin, kun lämmintä ei ole vielä montakaan astetta.
Rohkaisua siis kaivataan :)
Kommentit (28)
[quote author="Vierailija" time="04.05.2012 klo 08:41"]minulla laukussa pussissa sukat mukana jos joutuu ottamaan pois. :)
[/quote]laitatko sitten sisällä esim. Hameen kanssa sukat? Eikö ole sekopäisen näköistä?
Mulla on rumat vaivasenluut joten vähän arastelen olla paljain jaloin, vuosi vuodelta sekin helpottaa kun on isompiakin murheita.
Tänään kokeilin kivoja ballerinoja kaupassa, mutta ei vaan oo hyvät mun räpylöihin.
Kuka muka pitää tennareita ilman sukkia? Onhan niitä kaikenmaailman avokas sukkia ym. Katsokaas wikipediasta jalkahiki. Alkaa kengät aika nopeesti haista hieltä jos jatkuvasti ilman sukkia kuljet. Sukat
Kuitenkin imevät itseensä sen enimmän jalkahien.
Tottakai toukokuussa saa olla jo ilman sukkia.
No riippuu missä sun ne kengät pitää riisua. On paikkoja joihin en kesälläkään paljain jaloin mene jos kengät pitää riisua.
No riippuu missä sun ne kengät pitää riisua. On paikkoja joihin en kesälläkään paljain jaloin mene jos kengät pitää riisua.
Mitä helkkaria? Vaihdan villasukat kevyempiin kun on +20 lämmintä.
Paljain varpain voi tepastella omalla pihalla, muualla jalka verhotaan sukkaan.
Koskee miehiä ja naisia.