Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Karkkipäivä - blogi

Vierailija
22.02.2014 |

Mitä pidätte ko.blogista?

Kommentit (886)

Vierailija
161/886 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä lapsiasioista on todella häijyä lähteä ilkeilemään ja spekuloimaan, koska näissä asioissa taustalla voi olla todella paljon sellaista, joka ei ulkopuolisille välity millään tapaa, pahimmassa tapauksessa se on lapsettomuutta, jolle ei kumpikaan mitään saa. Eli jos oikeasti kommentoidaan niitä postauksia vaan ja kirjoitustyyliä, eikä toisten lastenhankintaa.

Vierailija
162/886 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaa sitä bikini-kuvaa Kreikasta, niin unohtuu raskaus-jutut. Ja mä oon ollut huomaavinani teksteistä, että Sanni on lukenut tätä keskustelua. Siksi selittelee kaikkea ja ihquttaa niin kovasti.... Mutta tykkään blogista!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/886 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luen Karkkipäivää melko säännöllisesti. Ne tavalliset meikkausjutut ei kiinnosta oikeastaan ollenkaan, vaan se kaikki muu mitä siellä on (yleisen tason kosmetiikkajutut, matkailu, ponit jne.). Tykkään pitkistä postauksista ja Sannin kirjoitustyylistä, vaikka onhan siellä välillä sellaisia ihmetystä herättäviä juttuja, joita tässä ketjussa jo onkin analysoitu.

Vierailija
164/886 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti ihan kaivaa keskustelu esiin tämänpäiväisen blogipostauksen myötä. Mutta siis herranjumala että kys. blogisti näyttää vanhalta! Kuivettunut, ryppyinen ja vielä ruskettunut iho yhdistettynä tummaan silmämeikkiin ja punertavaan pohjameikkiin. Jestas sentään.

Vierailija
165/886 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 21:17"]Piti ihan kaivaa keskustelu esiin tämänpäiväisen blogipostauksen myötä. Mutta siis herranjumala että kys. blogisti näyttää vanhalta! Kuivettunut, ryppyinen ja vielä ruskettunut iho yhdistettynä tummaan silmämeikkiin ja punertavaan pohjameikkiin. Jestas sentään.
[/quote]

Minusta oikein hyvin säilynyt nelikymppinen. Tuli kommmentistasi lähinnä mieleen että itse olet n. 50v, suurimman hohtosi jo menettänyt ja jotenkin kateellinen.. tai vaihtoehtoisesti paljon nuorempi ja silti "kuivettuneempi" kuin sanni;)

Vierailija
166/886 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Sanni leikannut hiukset vai onko tuo peruukki? Ei kai se hiuksiansa ole voinut mennä leikkaamaan, eikö ole vannonut että pitää liuhulettinsä hautaan asti. Ja Sanni tunnetusti pitää tiukasti kiinni omista päätöksistään eikä ole valmis myönnytyksiin. Peruukki ton on pakko olla.

Vierailija
167/886 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän hän näyttää kasvoiltaan ikäistään vanhemmalta. Etenkin VHH-ruokavalio on tainnut vanhentaa, kun ei ole 'hiilaripöhöä' niin kuivempi naama ja vähemmän turvotusta -> juuri tuollainen kuiva look.

Saman voi muuten huomata osan julkkistenkin kohdalla jotka vetää tiukkojen, vähän samantyyppisten ruokavalioiden mukaan.

Vierailija
168/886 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole pitkään aikaan nauranut niin paljon kuin tätä ketjua lukiessani. Niin on keittiöpsykologit vauhdissa, että ihan päätä huimaa! :D :D

Mutta vakavasti ottaen, pakko sanoa asia mikä kummastuttaa. Hoikka, kaunis ihminen ei saisi "valittaa" ulkonäkökompleksistaan, mutta melkein samaan hengenvetoon aletaan sitten arvostelemaan esim. vatsan pyöreyttä (wtf muuten?).

Mikä teitä ihmisiä vaivaa?

Vierailija
169/886 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä oon vaan kateellinen (hih), mutta kuinka monta luomiväripalettia ihminen oikein tarvitsee? Alkaa mennä jo vähän kerskakulutuksen puolelle toi bloggaajan hamstraaminen, vaikka osanhan se kai saakin ihan pyytämättä ja ilmaiseksi? Mutta taas on uusi ruskeansävyinen paletti esittelyssä, montahan kymmentä(miljoonaa) sillä oli jo ennestään.

Vierailija
170/886 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 08:40"]Ehkä oon vaan kateellinen (hih), mutta kuinka monta luomiväripalettia ihminen oikein tarvitsee? Alkaa mennä jo vähän kerskakulutuksen puolelle toi bloggaajan hamstraaminen, vaikka osanhan se kai saakin ihan pyytämättä ja ilmaiseksi? Mutta taas on uusi ruskeansävyinen paletti esittelyssä, montahan kymmentä(miljoonaa) sillä oli jo ennestään.
[/quote]

Kovin nuukastihan hän elää muuten, sallittakoon luomiväreihin (ja muihin meikkeihin) tuhlailu kun sekään ei varsinaista tuhlailua ole, ja taitaa kuulua aika olennaisena työnkuvaansa.

Vierailija
171/886 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 09:01"] Kovin nuukastihan hän elää muuten, sallittakoon luomiväreihin (ja muihin meikkeihin) tuhlailu kun sekään ei varsinaista tuhlailua ole, ja taitaa kuulua aika olennaisena työnkuvaansa.[/quote]

Mutta jos kaikki luomivärit näyttää kuvissa siltä, ettei niitä ole käytetty kuin kerran tai kaksi, niin miksi tarvii aina vaan haalia uusia?

Vierailija
172/886 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 09:06"][quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 09:01"] Kovin nuukastihan hän elää muuten, sallittakoon luomiväreihin (ja muihin meikkeihin) tuhlailu kun sekään ei varsinaista tuhlailua ole, ja taitaa kuulua aika olennaisena työnkuvaansa.[/quote]

Mutta jos kaikki luomivärit näyttää kuvissa siltä, ettei niitä ole käytetty kuin kerran tai kaksi, niin miksi tarvii aina vaan haalia uusia?
[/quote]

Että niitä voisi testata ja verrata toisiin ja antaa lukijoille tietoa laadusta ja esimerkkejä käytöstä.

Vierailija
173/886 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanni hankkii meikkejä vähän verrattuna muihin suosittuihin kosmetiikkabloggaajiin. Mutta musta tuntuu että just siitä on kysymys tässä luomivärien hamstraamisessa/intoilussa, että kun muutkin toimii niin, niin hänkin. Onhan Sanni itsekkin maininnut että tuntee huonomuutta ja vertailee itseään muihin bloggaajiin. Ja tuosta meikistä sen verran, että ei kyllä sovi kenellekkään tuo meikkityyli. Mun mielestä Sannilla on niin terävät piirteet, että pehmeämmät linjat/värit vois sopia paremmin.. Enkä tykkää siitä että että meikkikuvat on vain kulmat kohotettuina aina. Siitä näkee kuinka meikki on tehty joo, mutta ei lopullista lookkia. Eikai kukaan kokoaikaa ole kulmat kohollaan? Sannin vartalo on aika kaukana tavis mammojen vartalosta.

Vierailija
174/886 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että niitä voisi testata ja verrata toisiin ja antaa lukijoille tietoa laadusta ja esimerkkejä käytöstä

Ja sit samaan aikaan valitetaan, kun kämpässä ei ole enää yhtään tilaa, eikä mitään löydä mistään kun kaikki nurkat ja saunakin on niin täynnä kosmetiikkaa, heh :)

Vierailija
175/886 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on Sannille harrastus. Ei kai sitä järjellä aina voi selittääkään. On mullakin tuhansia kirjoja, enkä voi sanoa että TARVITSISIN ne kaikki. :)

Vierailija
176/886 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjat eivät mene miksikään, mutta meikit vanhenevat. Minullakin on paljon luomivärejä ja ihan ahdistaa ajatella pöpöjen määrää ja härskiintymistä, kun kesäkin oli niin kuuma. Sanni on toisaalta ostanut vanhentunuttakin kosmetiikkaa, joten kaipa näkee niille jotain museaalista arvoa.

Vierailija
177/886 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanni käynyt lastenvaateosastolla ostoksilla...

Vierailija
178/886 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoka- ja laihdutusjutut periaatteessa ihan ok, mutta en jos joka postaus tarvitsee kuvittaa omalla litteällä vatsalla niin... Eikä ne vatsan turvotuskuvatkaan innosta, minua vaan ei huvita nähdä kaikkea! Vieläkin muistan kuvat, kun testasi jotain ihokarvanpoistolaitetta myös "bikinirajalle". :)

Vierailija
179/886 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanni oli lempiblogaajani. Odotin postauksia meikeistä, blogista sai hyviä vinkkejä. Sitten alkoi tulla yhä enemmän juttua ruoasta ja matkustamisesta, postaus liki joka päivä liittyen johonkin ihan muuhun kuin alkuperäiseen aiheeseen. En ole jaksanut lukea Sannin juttuja nyt n. puoleen vuoteen.

Joskus tämän postauksen jälkeen alkoi suunta selvästi alaspäin blogissa. minusta ylipäänsä postaus köyhyydestä on jotenkin falski, kun on kyse ihmisestä, joka parhaillaan on jossain Karibialla.

http://karkkipaiva.indiedays.com/2013/03/01/rikas-koyha/

Vierailija
180/886 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 21:09"]

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 20:44"]

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 20:21"]Nyt tapetilla tavarasta luopumisen vaikeus. Tuntuu koko elämä pyörivän oman navan ympärillä. Välillä tuntuu, että voisi olla tervettä mennä kodin ulkopuolelle "oikeisiin" töihin, kun blogi kuitenkin liittyy tavalla tai toisella omaan elämään; "näin minä syön", "näin minä matkustan", "näin minä meikkaan", "näin minä haalin tavaraa" jne. Kun arkisista asioista voi kirjoittaa blogiin, ottaa niistä kuvia ja pohdiskella ja analysoida niitä, on se vähän erilaista kuin vain tulla töistä kotiin, tehdä ruokaa, käydä harrastukissa, vaikka raivata yksi kaappi ja kävelylenkillä kiikuttaa vaatekassi lähimpään UFF:n tms. laatikkoon. Ja aamulla töihin tekemään töitä ja miettimään työasioita... [/quote] Tunnetko Sannin henkilökohtaisesti? Niin arvelinkin. Sinä tiedät hänen elämästään juuri sen, minkä hän päättää blogiin jakaa. Ja kun kyseessä on hänen henkilökohtainen bloginsa, on aika luonnollista että blogin aiheet käsittelevät Sannia itseään. Tässä valossa kommenttisi on minusta aika outo. Ja sen jälkiosan pointtia en kyllä valitettavasti ymmärtänyt alkuunkaan. Totta kai on erilaista kun arkisista asioista voi ottaa kuvia blogiin. Mutta miten se liittyy mihinkään?

[/quote]

Pointti on se, että kun elämässä on muutakin kuin ne omat arkiset jutut, niin tulee vähän suhteellisuudentajua kenties. Minusta Sanni itse asiassa jakaa aika paljon itsestään blogiin, monet asiat ovat aika henkilökohtaisiakin. Mutta kun työ on pitää blogia omasta elämästään niin siinäkin rajat saattaa vähän madaltua.

Minä en ikimaailmassa haluaisi pitää blogia itsestäni vaan valitsisin jonkun asia-aiheen tai harrastuksen ja pitäytyisin siinä. Arkiasiat voin kertoa kavereille enkä tarvitse niille suurempaa areenaa. Ja koska voin tehdä etätyötä halutessani niin kyllä se on ihanaa, kun se ei ole jokapäiväistä ja kun työtehtäväni eivät liity minuun- Varmaan Sanni on tyytyväinen tilanteeseensa, sitä en epäile.

[/quote]

Toiset tykkäävät lukea asiablogeja, toiset henkilökohtaisista asioista kirjoitettuja. Jos karkkipäivällä riittää lukijoita ja kirjoittaja on itse tyytyväinen, sinulla ei pitäisi olla asiaan nokan koputtamista.