Karkkipäivä - blogi
Kommentit (886)
Mä en varmaan edes lukis tota blogia jos Sanni olis sellanen samanlainen muotinukke ja kamerahoro kuin about 90% bloggaajista on
Minä jotenkin tykkään Sannin vaatteista. Niin ihanan tavallisia, eivät vie huomiota kaikesta muusta. Ei meikistä, maisemista, iloisesta hymystä.
Ihmettelen kyllä tuota avautumista. Ilmeisesti kommentit osuivat ja upposivat, vaikka minusta tässä ketjussa on ollut paljon Sannia kehuviakin viestejä. Tulee vaikutelma että hän hakee jotain validaatiota lukijoilta. No, eiköhän kommenttiboksi ole pian täynnä Sannia tukevia ja ihailevia viestejä.
Taas todistus siitä, miten eri tavalla asiat voi ymmärtää. Minusta tuo oli ihan hauska kirjoitus, eikä mitään passiivis-aggressiivista piikittelyä tai validaation hakemista lukijoilta. Se köyhä- postaus tosiaan tuli kolme vuotta sitten, tilanne on mitä ilmeisimmin muuttunut sen jälkeen.
Koko ajan toitottaa että hän priorisoi, säästää mm siinä ettei polta tupakkaa. Mun tuttavapiirissä ei kukaan polta tupakkaa ja ei me tehdä ulkomaanmatkoja joka kuu. Mä priorisoin vuokran, vakuutukset, puhelin+netti, syöminen ja sen jälkeen ei jääkkään käteen kun pari sataa, joilla sitten vaatetta, hygieniaa, häälahjoja ja matkustusta. Mutta oikeesti mulla keskituloisella suomalaisella olisi varaa ehkä yhteen viikon Sveitsin matkaan vuodessa. Ei reilaukseen, Kreikan viikkoihin, vaellukseen maailman kalleimmassa maassa, Tallinnan viikonloput jne. Jostain rahaa Sannille nykyään tulee, sitä ei tule priorisoinnista. Ilkeää tuollainen härnäys. Olisi sitten puhumatta rahasta ollenkaan.
Mun mielestä Sanni on ihana. :) Jotenkin tosi paljon aidompi ja "todellisempi" kuin nää kaikki muut tusinasopulibloggaajat.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 16:06"]
Miks yleensä kauneusbloggaajat ei oo mitenkään erityisen kauniita??
[/quote]
En tiedä, mutta sanni on aika kaunis.
Ei sitä voi kukaan rumaksikaan sanoa, tai edes tavallisen näköiseksi.
Kyllä on mies viisikymppinen. Ehkä vain nuorekkaampi kuin suurin osa sen ikäisistä.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 23:32"]Kyllä on mies viisikymppinen. Ehkä vain nuorekkaampi kuin suurin osa sen ikäisistä.
[/quote]
Mistä tiedät?
Ei ole viisikymppinen vaan nelikymppinen, heillä on joku n. 5 vuotta ikäeroa. Eihän se ton ikäisillä ole juuri mitään, mutta ehkä ovat alkaneet seurustella sen ikäisenä, että se on tuntunut kuitenkin hiukan isommalta ikäerolta, esim. jos mies on ollut päälle kolmekymppinen ja Sanni alle. Ehkä vaan jäänyt Sannille päälle toi ikäeron "korostaminen", vaikka ei ton ikäisillä se harvoin enää juurikaan vaikuttaa.
Mun on erittäin vaikea kuvitella lapsia tähän yhtälöön. Elämää on kuitenkin huomattavasti vaikeampi kontrolloida, jos lapsia on mukana kuvioissa. Ottaisiko vauvan kainaloon couchsurfing-matkalle? Kuka maksaisi vaipat, pitäisikö jakaa summa 50/50 miehen kanssa? Olen itsekin hyvin itsenäinen ja paljon reppureissannut, mutta yleensä iän myötä mielipiteet ja periaatteet vähän pyöristyvät. Ihan vain sekin takia, että se tekee elämästä helpompaa :) Sannin kohdalla taas tuntuu, ettei ole yhtään valmis tinkimään periaatteistaan. Sannihan on myös kertonut, että karppaus on aiheuttanut jotain hormonihäikkää ja tämä oli jo kauan (pari vuotta?) sitten, jolloin vhh ei ollut todellakaan näin extremeä kuin nyt tuntuu olevan. Eli mahdollisesti lapsen saannissa voisi olla vaikeuksiakin, mutta itse en usko, että Sanni edes haluaisi lapsia. Ainakaan mikään ei tunnu viittaavaan siihen.
Olisikohan nyt vähän raskausmahaa näkyvillä uusissa asukuvissa?
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 12:39"]Ei muakaan lastenteko siinä vaiheessa kiinnostanut, kun My little ponyt vielä kiinnosti. Vasta aikuisena alkoi kiinnostaa se lisääntyminen.
[/quote]
Todella kypsää kommentointia.
[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 21:24"]
[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 21:17"]Piti ihan kaivaa keskustelu esiin tämänpäiväisen blogipostauksen myötä. Mutta siis herranjumala että kys. blogisti näyttää vanhalta! Kuivettunut, ryppyinen ja vielä ruskettunut iho yhdistettynä tummaan silmämeikkiin ja punertavaan pohjameikkiin. Jestas sentään. [/quote] Minusta oikein hyvin säilynyt nelikymppinen. Tuli kommmentistasi lähinnä mieleen että itse olet n. 50v, suurimman hohtosi jo menettänyt ja jotenkin kateellinen.. tai vaihtoehtoisesti paljon nuorempi ja silti "kuivettuneempi" kuin sanni;)
[/quote]
Sannihan nyt ei vielä nelikymppinen taida olla, mutta on minustakin ihan kohtuullisen "hyvin säilynyt". Tuo meikki oli minustakin kuitenkin epäonnistunut ja todellakin vanhentavan näköinen. Silmämeikki oli ihan siisti, mutta meikkivoide ihan väärän värinen ja vaalea huulimeikki tuossa kokonaisuudessa vähän sottainen tai ainakin tyylitön, ei oikein Sannille (eikä välttämättä tälle vuosikymmenelle?) sopiva. Mutta kaikkea pitäisi kai ainoastaan kehua tai muuten on kateellinen, niin ja tietenkin myös todellisuudessa ihan hirveän näköinen itse?
Sen kyllä silti ihosta huomaa, että aurinkoa on saatu ihan liikaa. Vaikka se ei ihan vielä näyttäisikään kamalalta niin kyllä se vanhemmiten aika rajun eron ulkonäköön tekee. Itse en kohtelisi kasvojani noin. Enkä kyllä muuten hiuksianikaan... En silti tuomitse jos joku tykkää.
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 23:17"]
Ja kommenteissa hurrataan "yliopistotason selvitystä"...
[/quote] Voi hyvä luoja..! Kaikkea ihmiset keksiikin.
Mitä mieltä olette näistä arvonnoista?
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 14:46"]
Mitä mieltä olette näistä arvonnoista?
[/quote] Tai siis palkinnoista
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 17:42"][quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 17:31"]
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 17:26"]Mistä löytää noi tylsiä vaatteita ja kenkiä kuin Sannilla on? Omistaako Sanni muita kuin trikoopaitoja? Sannin blogissakin näkynyt kaveri, jolla on sisustusaiheinen blogi (en muista blogin nimeä, löytyy Sannin blogin sivupalkista) voisi opastaa, hänellä on kivan arkinen mutta tyylikäs tapa pukeutua. [/quote] Sanni on ihan avoimesti kertonut ettei pukeutuminen kiinnosta häntä.
[/quote]
Silti siellä vaatekaupassa tehdään se päätös, että tämän vaatteen minä nyt ostan. Ei noita tylsiä vaatteita varmaan kukaan Sannin puolesta hänelle osta. Ei se ole siitä kiinni, ettei pukeutuminen kiinnosta, vaan että hänellä ei ole minkäänlaista makua vaatteiden suhteen. Tai sitten tekee ostopäätöksensä sen perusteella, että trikoopaita on 5 euroa halvempi kuin jokin persoonallisempi vaate.
[/quote]
Mielestäni on ihan piristävää, että kaikkien elämä ei pyöri vaatteiden ympärillä. Olen kyllä itse kiinnostunut vaatteista ja muodista, mutta ei kaikkien tarvitse. Luen Sannin blogia ihan muista syistä.