Karkkipäivä - blogi
Kommentit (886)
Parisuhde ON perhe, jos asutaan yhdessä. Kahden ihmisenkin perhe on perhe, ei lapset määritä sitä perhettä. (Tämä kommentti nro 26:lle)
Itse blogista en ole koskaan tykännyt. TYLSÄ kuin lehmän takapuoli.
Sara K. Nätit kuvat, tylsä blogi. Kävin kattoon ton fashionhunnyn. Ihan ok. Kalastajan vaimo on hyvä, mut ei mikään fashionblogi. Privet blend pelkkää shoppailua.
Eliitiä Sannin blogi! Onkohan lukenut tätä ketjua?
Sannin blogi on yksi minun suosikkiblogeista, taitaa olla pisimpään seurannassa ollut blogi. Olen saanut aivan loistavia tuotevinkkejä ja oikeastaan Sannin blogin ansiosta löytänyt mineraali- ja luonnonkosmetiikan, enkä juuri mitään muuta enää käytäkään.
Matkustus- ja ruokapostaukset eivät minua kiinnosta ja henkilökohtaisemmat postaukset ovat olleet välillä hieman hämmentäviä. Esim. postaus, jossa on useita kuvia Sannin kauniista hoikkaakin hoikemmasta vartalosta ja tekstissä mm. kerrotaan miten pahkurat reisissä häiritsee. Varmasti hän kuitenkin tiesi kuvia laittaessaan, että näyttää niissä todella hyvältä ja saa kehuja.
Viime aikoina muutenkin tullut enemmän ja enemmän sellaisia postauksia, joissa Sanni edestä ja Sanni takaa ja Sanni sivulta. Kun tykkäsin juuri siitä, että Sanni ei vaikuttanut niin narsistiselta ja korostanut itseään kuten monet muut blogaajat, mutta mutta... Myös Peter Pan -ilmiö postaus jotenkin outo, samoin kuin My Little Pony -jutut...ehkä vähän liian avoimia! Ja jämähtäminen 90-luvulle monissa tyylijutuissa paljastaa, ettei S ole enää ihan niin nuori. Nyt olen hieman ilkeä. Ehkä hieman kateellinenkin hoikalle, kauniille ja niin vapaalle naiselle.
Kokonaisuudessaan kuitenkin yksi Suomen parhaita blogeja ja Sanni vaikuttaa tyypiltä, jonka kanssa voisin hyvin ystävystyä.
Uusimmassa postauksessa kauhisteltiin annoskokoja.. Ei nuo minusta niin kovin isoilta näyttäneet.. En kyllä menekkään ikinä kylläisenä ravintolaan vaan "paastoan" päivän. Mutta siis, ihan normaaleja ravintola-annoksia.
Vai mitä olette mieltä?
T: 168/60
Karkkipäivä on yks niitä harvoja blogeja joita jaksan lukea, ja se johtuu juuri tuosta nuukailumeiningistä ja "maanläheisyydestä" verrattuna näihin muihin kauneus/muoti-blogeihin, mutta yksi asia mikä minua jaksaa ihmetyttää sen kirjoittajassa on se "pakko" pitää kynsiä ja hiuksia mahdollisimman pitkinä, vaikka ne ovat ihan järkyn näköiset niin :/
Jos olette nähneet kuvia niistä käyräkynsistä, jotka kasvavat ihan kieroon ja ovat minusta sikarumat, en ymmärrä miksi kukaan haluaisi tarkoituksella näyttää noin kamalalta :D Ja siis toinen on ne Sannin hiukset jotka on ihan ohutta, kuivaa hamppua, mutta silti ne pitää pitää tollasena vyötärömittaisena vaikkei ne näytä ollenkaan hyvältä sellaisena, minusta vähän outoa kauneusbloggaajalta :D
Sannilla oli koskettava kirjoitus nimellä jämijärvi taannoin kun oli se traaginen lentokoneonnettomuus.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 20:42"]
[/quote]wut? kyllä 38 astetta tuntuu aika kuumalta.[/quote]
eihän se ole kuumaa nähnytkään, 38 astetta on suunnilleen ihonlämpöistä, tuntuu siis hailakalta iholla
[/quote]
No tämä varmaan riippuu, mutta kyllä se mun naamalla tuntuu tosi lämpimältä, ehkä kädellä testattaessa ei. Oletko joskus uinut esim. 38-asteisessa vedessä, kyllä se tosi lämpimältä tuntuu. Sori ot! Karkkipäivästä tykkään eikä Sannissa mikään ärsytä, ihmisiä on erilaisia.
[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 15:24"]
Sannilla oli koskettava kirjoitus nimellä jämijärvi taannoin kun oli se traaginen lentokoneonnettomuus.
[/quote]
Ja minua taas siinä postauksessa ällötti se, ettei siinä ollut muuta oleellista sisältöä kuin "name dropping" siitä, että minäpäs tiedän jotain jännää ja tiesin jonkun niistä menehtyneistä. :D Tai oikeastaanhan siinä sanottiin, että minäpäs tiedän jonkun joka tuntee niitä. Ja emme oikeastaan edes vielä tiedä, ketä on menehtynyt, mutta joku sukulaiseni tuntee niistä kuitenkin jonkun, ja minä olen siitä tosi järkyttynyt.
Läheisten menettäminen on kauheaa, mutta eihän tossa postauksessa Sanni edes tiennyt kuka on kuollut. Olisihan sen postauksen voinut vaikka kirjoittaa siitä, miten sukulaista on kohdannut suuri suru ja mitä Sanni on läheisensä tueksi tehnyt. Läheinenhän ei ollut saanut nukuttua koko yönä, eikä Sanni mennyt hänen tuekseen tai ollut muutenkaan tarjoutunut avuksi. Sanni ei soittanut aamulla koko yön valvoneelle läheiselleen, vaan läheinen soitti hänelle. Sannilla oli parempaa tekemistä juoda kahvia peltomaisemassa, ottaa valokuvia ja kirjoittaa turmasta postaus, jonka pääosassa eivät ole turmanuhrit tai järkyttynyt läheinen vaan Sannin kokemat tunteet. Ihanan minäkeskeistä, brr.
Noista käsittelymaksuista yksistään tuli 19,50 euroa. Sillä saa aikamoisen kasan uusia kirjekuoria, kuplamuovia ja teippiä.
Käsittämätöntä paskaa jauhatte toisen ihmisen elämästä. Keskittykää vaikka omiinne.
Mua häiritsi se, miten Sanni myi tuotteita lukijoilleen huuto.net:ssä mentaliteetilla että rahat loppu ja ruokaa olisi saatava Lidlistä, auttakaa lukijat köyhää bloggaajaa. Nyt sitten paljastui, että Sannin mies on hyvin tienaava ja olisi varmasti helposti voinut lainata tai antaa ruokarahat. Säälipisteitä ei kyllä enää heru.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 16:44"]Mua jäi ihmetyttämään taannoinen postaus siitä, kuinka Suomessa on niin rumia laatikkorakennuksia, että miksei Suomessa näytä samalta kuin Keski-Euroopassa. Onko voinut päästä peruskoulun ja lukion (?) läpi ymmärtämättä, että Suomessa kaupungistuminen on tapahtunut paljon myöhemmin kuin melkein kaikkialla muualla Euroopassa. Että täällä on eletty pääsääntöisesti metsän keskellä (tai ehkä pellon laidassa) vielä suhteellisen lyhyt aika sitten :)
[/quote]
Minusta olet ehkä vähän lukenut kuin piru raamattua. Tuskin oli kyse siitä, etteikö Sanni ymmärtäisi kaupungistumisen ajankohdan vaikutuksia.
Olen silti ihmetellyt samaa. Miten raha voi (lähes) aina ajaa estetiikan ohi? Joskus samalla rahallakin saisi jotain esteettisesti ainutlaatuista, mutta silti ei uskalleta(?) olla erilaisia. Kyllä, elämme tehotuotannon aikaa aika lailla kaikilla elämänalueilla, ja näen siinä useita negatiivisia piirteitä.
Reisipostaus on jäänyt mieleen - negatiivisesti. Naisella älyttömän timmi kroppa ja kaunis muutenkin, niin ne kroppakuvat ja ulkonäöstä itkeminen ei oikein tehnyt vaikutusta. Lähinnä ärsytti.
Nykyisin skippaan ruokavalio- ja ryppypostaukset, koska ei vain jaksa kiinnostaa. Meikkipostaukset ovat vieläkin hyviä, mutta sitten välillä en vain ymmärrä Sannia niin kuin matkustuspostauksessa miehensä kanssa. Kaksi eri elintasoa suhteessa tuntuu vain niin älyttömältä hommalta. Joidenkin lukijoiden ihmetellessä asiaa uskollisimmat lukijat sitten räjähtivät, että kukin tekee tyylillään ja turpa rullalle. Miksi tehdä postaus yhtään mistään, jos ei halua kuulla erilaisia ja eriäviäkin mielipiteitä?
Vielä enemmän jotenkin ihmetyttää Sannin Kreikkaan matkailu. Luulisi, että kieltäkin voisi vähän opiskella, jos maa niin paljon kiinnostaa. Mua ei Kreikka enää jaksa innostaa. Viimeksi, kun kävin Kreikassa niin aikamoiset Suomi-antipatiat tuntui ihmisillä olevan siellä. Meni loma aika kiitettävästi pilalle.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 10:49"]
Mua häiritsi se, miten Sanni myi tuotteita lukijoilleen huuto.net:ssä mentaliteetilla että rahat loppu ja ruokaa olisi saatava Lidlistä, auttakaa lukijat köyhää bloggaajaa. Nyt sitten paljastui, että Sannin mies on hyvin tienaava ja olisi varmasti helposti voinut lainata tai antaa ruokarahat. Säälipisteitä ei kyllä enää heru.
[/quote]
Hui, milloin tämmöinen juttu on ollut? :-O Ei mahda linkkiä olla?
Sannin mies on ammatissa, jossa keskipalkka lisineen yli viisi tonnia kuussa. On kyllä aika karu yhteen hitsautunut yksikkö (vai miten se Sannin ilmaus tarkalleen menikään) jos toinen puoli siitä elää nälässä?
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 21:07"][quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 10:49"]
[/quote]
Hui, milloin tämmöinen juttu on ollut? :-O Ei mahda linkkiä olla?
Sannin mies on ammatissa, jossa keskipalkka lisineen yli viisi tonnia kuussa. On kyllä aika karu yhteen hitsautunut yksikkö (vai miten se Sannin ilmaus tarkalleen menikään) jos toinen puoli siitä elää nälässä?
[/quote]
Missä ammatissa? Eihän sitä ole missään mainittu.
Höpöhöpö, ei Sanni missään nälässä elä. Suunnittelee ja ostaa ruuat tarkasti, mutta kyllä sillä ruokaa varmasti on joka päivä pöydässä.
Sannin mies on ammatissa, jossa keskipalkka lisineen yli viisi tonnia kuussa.
Eli Sanni on vähän niin kuin "trophy wife" sille hyvätuloiselle viiskymppiselle ukolleen?
Voisikohan didemin ip osoitteen bannata täältä jollain tavalla, toi on trollaamista, että sotkee kaikki ketjut omalla mainostuksellaan.